Niin Valollahan on koko ajan tupakka suussa. syökö se ees mitään kun on semmonen tikku. vai onko sillä jääkaapissa vain valo. jos tiedätte mitä hän syö kertokaa
mitä valo syö?
17
2509
Vastaukset
- Myrskykatti
Niin siis miksi kysyt? Aiotko syöttää sitä?
- alkuperäinen kirj.
joo valo on hoidossa mun kotona enkä saa sitä syömään mitään ruokaa.
eikun miten se ehtii ees syödä kun tupakka suussa vai tunkeeko sen tupakan syönnin ajaksi sieraimeen.
NO oikeesti jos joku tietää mitä valo syö niin KERTOKAA.
minua kiinnostaa aina tämmöset tyhmät asiat :) - Myrskykatti
alkuperäinen kirj. kirjoitti:
eikun miten se ehtii ees syödä kun tupakka suussa vai tunkeeko sen tupakan syönnin ajaksi sieraimeen.
minua kiinnostaa aina tämmöset tyhmät asiat :)No eikös se ole kasvissyöjä, niin varmaan rehuja syö.
- .....
alkuperäinen kirj. kirjoitti:
minua kiinnostaa aina tämmöset tyhmät asiat :)Eiköhän syöminen tupakka suussakin onnistu jos oikein harjoittelee. Kyllähän on aina toinen suupieni käytettävänä kun tupakka on toisessa suupielessä.
- valo oikeesti
..... kirjoitti:
Eiköhän syöminen tupakka suussakin onnistu jos oikein harjoittelee. Kyllähän on aina toinen suupieni käytettävänä kun tupakka on toisessa suupielessä.
kasvis syöjä??! :o
- borje
valo oikeesti kirjoitti:
jotain syö kun kerran hengissä on ;) ja jaksaa painaa kiertueilla jne.
- Myrskykatti
borje kirjoitti:
jotain syö kun kerran hengissä on ;) ja jaksaa painaa kiertueilla jne.
Ehkä se on aina välillä tiputuksessa? Eli "syö" siis suonensisäisesti?
- .........
valo oikeesti kirjoitti:
Kasvissyöjä tulee yhteen.
En tiedä onko Valo kasvissyöjä, mutta pisti vaan pahasti silmään tuo kirjoitusasu. - Elyce
Myrskykatti kirjoitti:
No eikös se ole kasvissyöjä, niin varmaan rehuja syö.
Käsittääkseni hän ei ole kasvissyöjä mutta on kyllä kertonut, ettei yleensä pahemmin pidä punaisesta lihasta.
(Tiedoksi kaiken varalta: punainen liha käsittää mm. sellaiset lihat kuin nauta, kinkku, pekoni, poronliha (josta hän tosin kuulemma pitää), lammas - valkoinen liha taas tarkoittaa kalaa ym. mereneläviä ja siipikarjaa.)
- borje
alkoholis kaloreita ja ehkä hän on laiha jo alkuaan..toiset on vaik mitä tekis ni pysyvät laihoina.Toisin kuin minä ;).
- ole vege
mitäs vittua se kenellekään kuuluu mitä syö. Mutta hoikka ja pitkä Ville on. Kuvista ei oleta heti miehen kokoa. Kuinka pitkä Ville muuten on? 185?
- Myrskykatti
ole vege kirjoitti:
mitäs vittua se kenellekään kuuluu mitä syö. Mutta hoikka ja pitkä Ville on. Kuvista ei oleta heti miehen kokoa. Kuinka pitkä Ville muuten on? 185?
vege, sekoitin sen siihen wilhelm mainoksen hirveen.
- alkuper.
NIIN KERTOKAAS MITÄ SE VALO OIKEIN SYÖ.
- borje
Ruokaa !!!!!!!!!!!!!!!!! Niin kuin mekin ;) Just love HIM :)
- mutta sima sitäkin enemmän
Huoltsikalla tuo on pyörinynnä joskus ja sielläkin vain hakemassa kaljaa.Sehän sisältää runsaasti energiaa joten siinä sen ravinto ja tunnetusti tupakka vähentää ruokahalua.
- aito,,.,.
Ville Valo vastaamaan..
- borje
...................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moi, nainen
Tunnustan, olen heikkona sun hymyyn, ja sekään ei auta yhtään, että sulla on täydellinen nenä. Joten ensi kerralla, kun511945Some räjähti! Joel Harkimo jakoi haikean viestin meriltä tärkeänä merkkipäivänä: "Välillä..."
Joel Harkimo on lähtenyt yksin purjehdukselle Atlantin yli. Tsemppiä ja voimia, Joel Harkimo! Lue lisää: https://www.s341588Sedun opettaja?
Kukas Sedussa on ahdistellut alaikäisiä opiskelijoita? Tämä kansankynttilä oli saanut monta varoitusta, mutta sama homma431175- 821173
Bess jakoi hämmentävän kuvan - Anna Puu heittää roisin kommentin: "Onneks ei oo eka synnytys"
Ohhoh! No nyt on aika provosoiva kuva Bessistä. Kivoja kommentteja julkkisystävät laukoo... Tiesitkö, että Bessin (s.151060- 561049
- 481015
Mitä mun pitää tehdä?
Mitä me mies tehdään? Mitä sä haluat mun tekevän? Mä en tiedä. Mä luulen tietäväni, että molemmat kärvistelee tunteid40968Keskusta on kovassa nousussa
Persut ovat jäämässä kauas taakse. Maaseudun ihmiset ovat palaamassa järkiinsä epäonnistuneen persuseikkailun jälkeen.129945Näytät paremmalta kuin koskaan ennen
Aivan jokaisena päivänä. Minä pidän sinusta parhaimman huolen. Lupaan sen, sen voin luvata.38916