Miten teette laineet

arvostan kauneutta

Olen aina ihaillut romaaninaisten hiuksia ja ennenkaikkea niitä laineita edessä...miten te teette ne?

12

1645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyn mä vaan

vastatkaa kun kysytään??

• aikuinen nainen

hei tuo on vähän vaikiaa kertoo kirjottamalla,se olis paljon helpompaa kun näkisit itse vierestä miten ne tehdään. Ite piän laineita mutta en osaa kertoo sitä kirjottamalla ymmärrettävästi,ehkä joku muu osaa, mutta siunausta ja hyvää vappua sinulle

• just noin

sit ku näkee jaoppii

sillei se menee

just hyvä noin, mitä sitä höpöttämällä
        matkimaan.

• tapa sama edelleen

Mietis vähän,helppoa on kun karkin lapselta vieminen.Eikä ole mikään mustalaisten juttu.laineita on naisten ja miestenki hiuksiin laitettu jo viime vuostuhannella

• kehittävää

eli siis hyvin kehittävää keskustelua...

• aikuinen nainen

HEI ! EI OLLU KYSE SIITÄ ONKO NIITÄ TEHTY VUOSISATOJA KETKÄ ON PITÄNYT,VAAN SITÄ KYSYTTIIN ,ETTÄ MITEN NE TEHÄÄN,JA EIHÄN SUOMESSA MONIKAAN NIITÄ PIÄ,KUIN KAALEET ETTÄ SE SIITÄ.

• Hyvin moni
        aikuinen nainen kirjoitti:

HEI ! EI OLLU KYSE SIITÄ ONKO NIITÄ TEHTY VUOSISATOJA KETKÄ ON PITÄNYT,VAAN SITÄ KYSYTTIIN ,ETTÄ MITEN NE TEHÄÄN,JA EIHÄN SUOMESSA MONIKAAN NIITÄ PIÄ,KUIN KAALEET ETTÄ SE SIITÄ.

En tiiä missä liikut, mutta kyllä vaan omassa tuttavapiirissä ja tuolla ihan bilemestoissa näkee kun on hiukset laineilla ja laittaahan jotkut miehetkin laineet hiuksiin.Ehkä jossain takahikiällä ei laineitten laitosta tiedetä mitään.Mutta paskapuhetta että kaaleet vaan suomessa pitää.Johan ne on laineraudat monenmoisetkit keksitty helpottamaan laineiden tekoa.Itellänikin on kahdet laineraudat ja toisella tehdään nimeen omaan litteitä laineita, jos ymmärrät mitä sillä tarkoitetaan.

• MINÄ VAAAAAN
        Hyvin moni kirjoitti:

En tiiä missä liikut, mutta kyllä vaan omassa tuttavapiirissä ja tuolla ihan bilemestoissa näkee kun on hiukset laineilla ja laittaahan jotkut miehetkin laineet hiuksiin.Ehkä jossain takahikiällä ei laineitten laitosta tiedetä mitään.Mutta paskapuhetta että kaaleet vaan suomessa pitää.Johan ne on laineraudat monenmoisetkit keksitty helpottamaan laineiden tekoa.Itellänikin on kahdet laineraudat ja toisella tehdään nimeen omaan litteitä laineita, jos ymmärrät mitä sillä tarkoitetaan.

NÄMÄ LAINEET MISTÄ KAALEET PUHUU,
        EI OLE MITÄÄN LAINERAUDALLA TEHTYJÄ LAINEITA.
        EI NE OLE KIHAROITA ENSINKÄÄN.
        ELI YMMÄRSIT TOTAALISEN VÄÄRIN.

KAALEEN LAINEET TEHDÄÄN KAMPAAMALLA TUKAT,
        HANKALA TÄSSÄ SITÄ ON SELITTÄÄ. PAREMMIN TIETÄSIT SINÄKIN JOS NÄKISIT. MUTTA JOS KATTELET KAALEEN NAISTEN KAMPAUKSIA, ON MONELLA TUKKA "LAINEILLA".

• sdsfsfsfsffs
        MINÄ VAAAAAN kirjoitti:

HANKALA TÄSSÄ SITÄ ON SELITTÄÄ. PAREMMIN TIETÄSIT SINÄKIN JOS NÄKISIT. MUTTA JOS KATTELET KAALEEN NAISTEN KAMPAUKSIA, ON MONELLA TUKKA "LAINEILLA".

no minähän en ainenkaa pidä mä pidän tavalisia kampauksia mitä suomslasiserkin esim: poninhäntää lettejä ja juhlii sillee kaksi saparoa!!

• tiedän kyllä
        MINÄ VAAAAAN kirjoitti:

Tiedän kyllä miten oikeat laineet tehdään,mutta toin vaan esiin että niitten tekoon on todellakin viritelty laite jolla saa kuin kammalla tehdyn laineen, kun vähän viittii duunata.Oon ite jo ihan pienenä alle kouluikäisenä oppinut laineen teon äidiltäni niin kammalla kuin ilman kampaa.

• MINÄ VAAAAN
        tiedän kyllä kirjoitti:

Tiedän kyllä miten oikeat laineet tehdään,mutta toin vaan esiin että niitten tekoon on todellakin viritelty laite jolla saa kuin kammalla tehdyn laineen, kun vähän viittii duunata.Oon ite jo ihan pienenä alle kouluikäisenä oppinut laineen teon äidiltäni niin kammalla kuin ilman kampaa.

AI NO SIT PYYDÄN ANTEEKSI, SE OLINKI MINÄ JOKA EI KÄSITTÄNY SINUA. MITKÄS LAITTEET NÄIHIN ON?

• laineet liplattaa

permalla miehen/pojan tai hevosen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahdus ilahduttaa

Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.
      Maailman menoa
      151
      4523
    2. Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?

Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o
      Ikävä
      194
      3204
    3. Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän

elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi
      Maailman menoa
      106
      2818
    4. Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?

Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis
      Maailman menoa
      25
      2775
    5. Pitkän päivän ilta

Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel
      Ikävä
      145
      2742
    6. Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin

Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos
      Puolanka
      38
      2094
    7. Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon

ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu
      Maailman menoa
      55
      2005
    8. Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?

Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat
      Kuhmo
      12
      1919
    9. En selvinnyt ilman naarmuja

Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa
      Ikävä
      13
      1855
    10. Olet ainutlaatuinen

Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain
      Ikävä
      38
      1129
    Aihe