Olen järjestämässä varkaudessa polttareita. Kaupunki on täysin vieras mulle. Mitä siellä voisi tehdä? Itse sankari pelkää korkeita paikkoja..muutoin ajatukset avoimia! Kiitos etukäteen, jos avuliaita löytyy.
warkaus
1
546
Vastaukset
- minä myös...
Olen myös itse järjestämässä Varkaudessa polttareita ystävälleni. Tässä muutamia ajatuksia..seksileluesittely, tyyli- ja värianalyysi, ja on täällä kuulemma joku yritys joka järjestää elämysjuttuja esim. värikuula ammuntaa yms. sitten tietty saunonta, seinälaskeutuminen tapahtuu Leppävirralla ja jos haluaa jotain erillaista tunnin ajomatkan päässä Mikkelissä on elämyspuisto jossa voi vaikka tehdä mitä kivaa.Viekää päiväksi kampaajalle, meikkiin, kosmetologille..kuntosalille jumppaa vetämään..torille jotain myymään..itelläkin ideat hukassa..mut tossa muutama tietty riippuen siitä onko kyseessä mies vai nainen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1075628- 835057
- 1394466
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561986