Reissu lähestyy ja matkaan lähdössä 5-henkinen perhe, lapset 7, 8 ja 13v;
löytyisikö teiltä hyviä vinkkejä liittyen lomaan Dubrovnikissa? Mukavia ruokapaikkoja, tutustumisen arvoisia kohteita - kokemuksia muuten vaan kohtesta?
Vuokraamme auton, joten sopivia päiväretki-ehdotuksia otetaan myös vastaan :) Mites nuo rajanylitykset sujuu?
Matkakuume jo kutkuttaa ;)
Dubrovnik-vinkkejä yms.
4
1820
Vastaukset
- tinttu
ollaan menossa dubrovnikiin ensi kesänä. mihin aikaan olette menossa? me mennään heinäkuun alussa:)
- Kiitos :)
Heips!
Me lähdössä jo nyt kuun vaihteessa :)
- jii
Jos löydätte jonkinlaisen matkanjärjestäjän joka tekee purjehdus/veneretkiä dubrovnikista lähisaarille, suosittelen tällaista ehdottomasti. Olin itse veneilemässä dubrovnikin ympäristössä viime kesänä ja siellä oli aivan ihanaa. Vesi on kirkasta ja lämmintä! Lähisaarien pikkukylät pieniä ja mukavia.
Dubrovnikin vanhaan kaupunkiin kannattaa myös tutustua, vaikka se on päivisin melko paha turistirysä. Talot ja putiikit ovat kauniita ja muurien sisällä oleva vanha kaupunki on idyllinen, paljon näkemistä, pieniä kujia yms.- olen itse toiminut
googletan dubrovnik danas,sieltä klikkaan englannin lippua,sitten tourist dubrovnik ja sen jälkeen vasemmalta taxiboat.Olen ollut tyytyväinen.
ja sit saa tietoa muistakin alueista,kun vaan valitsee alueen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653442Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan282990- 1212366
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452- 121424
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822