vappu-krapula-morkkis

hiivattihattivatti

oih ja aih!
olipa eilinen kyllä hauska ilta vaikka venähti pitkästi yli valomerkin. enkä edes kotiin eksyny. mutta se mulla ihmetyttää, että miksi mulla on morkkis jostaki. en edes perseilly paljoa enkä tehny mitään tyhmää. mulla oli tänään tosin töitäkin aamuksi (asiakaspalvelua vieläpä?!) ja sielä tosin vähän töppäilin ja olin ihan kuutamolla välillä. ja haisin pahalle ennenkaikkea. mutta tulipa taas juhlistettua vappua oikein kunnolla, riittääki sitte että seuravan kerran juhannuksena. enpä kyllä ollu ainoa juhlatuulella oleva...

6

2831

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nape 49

      Oot kyllä ollut kiltisti mun suulla on joku syönyt
      varmaan jotain mikä ei sinne kuulu.
      En selvinnyt töihin nyt otan hiukan loivennusta olotilaani sain tästä pekkaspåivän ,kapitalisti
      armahti.

    • morkkistelija

      Täällä meni vappu suht siivosti. Tuo morkkiksen määrä ei monestikaan ole missään suhteessa illan kulkuun ja tekemisiin (?).Monesti olen miettinyt, että miksi ei! Moraalimme kait nostaa päätään heti, kun teet jotain vastoin ahdasmielistä kristillistä kasvatusta, joten moraalinen krapula sanoo sinulle heti HUOMENTA! Pitäisi herättyään keskittyä aina mukaviin asioihin ja siihen hauskaan, jota on ollut. Itse olen muutaman kerran välttynyt morkkikselta, kun olen vain päättänyt olla morkkistelematta. Vaatii kyllä kovaa luontoa :) eikä ole tosiaankaan aina helppoa. Onneksi aika parantaa aina (lähes...) Monilla ei ollu minkäänlaisia vappujuhlia, ollaan onnellisia omistamme, oli ne sitten minkälaisia hyvänsä. Pääasia, ettei ole tehnyt toisille mitään pahaa... eikä itselleen! Nyt kevättä rintaan, on toukokuu!!!

    • niska jäykkä selkä kipeä

      vappu meni pilkkoessa polttopuita aamusta iltaan.

    • kun keretään

      Valitettavasti, kun ei suomi24 edes tullut apuun! melkein kyllä siivottomasti, mutta muut syyt... mutta onhan viikonloppu kohta.

    • minäkin,-

      Just sain kehotuksen mennä pesulle. Kylpy odottaa...

      Alkoholipolitiikka on mennyt aivan pieleen.

      Viro liittyi EU:hun. Mitä kaikkea haittaa siitä olikaan, vaikka virolaisia täytyykin auttaa, kun olivat niin kauan venäläisten sortamia.

      Pakko kilpailutilanteen edessä.

      Viinan hintaa laskettiin 30 - 33 %, virhe, viinien ja oluiden ja mietojen hintaa olisi pitänyt laskea ennemminkin.

      Ei viinajuopot lipittäisi viinejä, jos ne olisivat halpoja, ei taatusti, pitäisi juoda niin paljon, että tulis humalaan, että kukaan ei saisi sisäänsä niin paljon.

      Ei kertarysäyksellä, vaan hiljaa hiipuen. Kaikki hinnanmuutokset pitäisi toteuttaa.

      Eli väkevien hinta ylös, mietojen alas, ne onkin aivan kohtuuttomia (vrt. EUR 2,5 viini E-Euroopassa kaupasta ostettuna tai ravintolastakin...)

      Ei tässä ole järkevämpää tekemistä ... kuin tehdä aloitteita ...

      Ei lähetetty yksinoikeudella, vielä ainakaan, kristillisiä tää kysymys vois kiinnostaa, mutta ei välttämättä, jos on suvaitsematon absolutisti, toisin kuin päämin.

      Vauhdin hurmaa, mutta ei kaikille!

    • not mind

      Milläs ne krapulat Suomessa hankkii halvimmin.

      Ottiks joku sulta avaimet pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5345
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3327
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1435
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe