Tarkoitus olis lähteä vähän tutustumaan kotimaisiin tunturimaisemiin: pitkäaikainen haave!
Olen aika aloittelija. Pari kertaa olen käynyt karhunkierroksella. Norjan puolella olen käynyt, lyhyemmillä, parin päivän vuoriretkillä useita kertoja. Mukavata olisi saada siis itseäni kokeneempi Suomen lapin matkaaja, turvallinen opastaja, mukava fiksu reipas miekkonen matkaseurakseni! -Lispetti-
Johonki päin lappia
3
1160
Vastaukset
- Parikoija
Olen lähdössä lappiin kesällä vaeltamaan, kohdetta en ole vielä lyönyt lukkoon on suunnitelun alla. Olis kiva saada vaellus seuraa mukavasta puheliaasta rennosta kaverista.
- SinkkuN23
Kerro jotain itsestäsi? Minkä verran oot vaeltanu ja mistä paikoista pidät? Mikä vois olla kesäkuun alkupuolella hyvä vaelluspaikka? Vaikuttaa, että monissa pakoissa on tuolloin vielä märkää. Näyttää siltä, että suositeltava vaellusaika alkaa vasta joskus juhannuksen tienoilla. Keskemmällä kesää siellä on niin paljon itikoita, että siksi itseäni kiehtoo enemmän kesän alkupuoli.
Minä oon puhelias mutta tykkään myös kuunnella hiljaisuutta. (aina kun maltan =) ) Rento ja huumorintajuinen myös ja siks paras että toinenkin on!
- Nimetön
Olen menossa kajaaniin lauantain 16 päivä ja lomani alkaa maanantaina 18 päivä, kokemusta vaelluksilta ei ole mutta olen kyllä suunnistanut ja tulentekokin onnistuu sateisemmallakin ilmalla. Kuntoakin löytyy jonkin verran, keskivertoa paremmalla puolella.
Vaellus on on ollut yksi haave muiden harrastusten ohella, kaikilla harrastuksilla oma aikansa ja aika siirtyä taas uusien harrastusten pariin ja vaellus olisi mielenkiintoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358