Varokaa uutta kajakkia ostaessanne.Sekin voi olla pohjastaan halki jo liikkeessä.Varsinkin täällä Varsinais-Suomessa.Minulle myytiin tällainen Mari-kajakki.Lisäksi se oli kolhiintunut pahoin kuljetuksessa.
Totuus paljastui kun aloin heti vahamaan nuhruista kajakkia.Palautin kajakin ja minulle sanottiin että tuo yksilö on heillä kiertänyt monissa esittelytilaisuuksissa.Ei se mikään ihme ole jos on pölyttynyt.Ja se myydään sitten jollekin melontavuokraus yritykselle.
Myyjä ei halunnut palauttaa rahojani.Piti ostaa kalliimman kajakin.Olihan se sentään ehjä.Mutta ottipa myyjä kyllä peräsimen pois kalliimmasta.Sitä kun ei ollut ensimmäisessäkään.No,onneksi Mari toimii hyvin ilmankin.
Ajokilometrejä tuulisena vapunaattona kertyi 200km,kajakki katolla.Kamala kokemus.Terveissii vaan...
Uusi kajakki
4
1387
Vastaukset
- bev
Mikä kauppa eihän tollaisessa kannata käydä.. myyjä teki virheen..
- Tollojako
Saatana nimi esiin ja heti! Vedetään sitä turpaan.
- Rikki jo kaupassa
Tollojako kirjoitti:
Saatana nimi esiin ja heti! Vedetään sitä turpaan.
Ei tässä ole tarvetta käsirysyyn.Sitävastoin varovainen kannattaa olla kun ostaa.Vaikka uutena myytäisiin.Oli liike sitten mikä hyvänsä.
Viikon melontakokemuksella Mari-kajakki toimii mallikkaasti.Hinta/laatu kutakuinkin kohdallaan.Optimaalisella 109kg lastilla vesirajalle leveyttä tulee vain 53cm tyynessä piha-altaassa arvioituna.Leveyden näkee,koska kajakki on leveimmillään heti melojan etupuolella.Levein kohta,mittnauhalla mitattuna 56cm, jää kirkkaasti vesirajan yläpuolelle.Alle 90kg painoiselle siis varsin kiikkerä melottava?
Tuota ihmettelen vieläkin.Saako rikkinäistä kajakkia edes vuokrata kellekkään melontaan.Joku meloo maksusta henkensä kaupalla kylmässä vedessä?Minun täytyi sen asian ymmärtää jotenkin väärin.
Aion asioida liikeessä vastaisuudessakin,mutta "hiukan" valppaampana.Sitä,tiesikö myyjä koko ajan mitä oli myymässä,en voi tietää. - kuluttaja-asiamieshän
Rikki jo kaupassa kirjoitti:
Ei tässä ole tarvetta käsirysyyn.Sitävastoin varovainen kannattaa olla kun ostaa.Vaikka uutena myytäisiin.Oli liike sitten mikä hyvänsä.
Viikon melontakokemuksella Mari-kajakki toimii mallikkaasti.Hinta/laatu kutakuinkin kohdallaan.Optimaalisella 109kg lastilla vesirajalle leveyttä tulee vain 53cm tyynessä piha-altaassa arvioituna.Leveyden näkee,koska kajakki on leveimmillään heti melojan etupuolella.Levein kohta,mittnauhalla mitattuna 56cm, jää kirkkaasti vesirajan yläpuolelle.Alle 90kg painoiselle siis varsin kiikkerä melottava?
Tuota ihmettelen vieläkin.Saako rikkinäistä kajakkia edes vuokrata kellekkään melontaan.Joku meloo maksusta henkensä kaupalla kylmässä vedessä?Minun täytyi sen asian ymmärtää jotenkin väärin.
Aion asioida liikeessä vastaisuudessakin,mutta "hiukan" valppaampana.Sitä,tiesikö myyjä koko ajan mitä oli myymässä,en voi tietää.nämä panee ruotuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918