Voiko mulla on BED vaikka en ahmi ahmimalla..? olen pyöreä tyttö, olen koko ajan jääkaapilla ja ajattelen vain ruokaa.. päivän kalorit saattaa ihan hyvin olla 4000kcal päivässä mikä on sairas määrä.. olen varmaan jonkinlainen tunnesyöppö, mutta voiko olla siis BED näillä ruokamäärillä? En oksenna ikinä :)
T:yks vaan
Onko mulla BED?
3
1658
Vastaukset
- mahdollista
kuulostaa aikalailla BED:iltä.
- heti että on BED
jos syö paljon. tuskin kaikilla lihavilla on mitään bediä. Tuleeko sulle kohtauksia, että on aivan sama mitää sisääsi tunget kunhan saat jotakin? esim. raakoja makaroneja, jauhoja ja muuta yhtä epänormaalia? Jos tuota teet, voi sinulla olla bed. mutta ei todellakaan tarkoita, että olisi bed, vaikka söisikin paljon, monet syöt, toiset ei.
- Hellu*
En usko että sulla on BED jos ei oo ahmimiskohtauksia. COE eli compulsive over-eating vois olla lähempänä, se tarkottaa sitä että syö järjestelmällisesti liikaa. Vielä se ainakaan kuuluu suomalaiseen tautiluokitukseen, ehkä myöhemmin? Jos asia häiritsee sinua, mene ihmeessä puhumaan esim. terkkarille tai jollekin. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1347238Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam994998Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk733811Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,273084Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni512641Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,402281Silminnäkijät kertovat IS:lle useista törkeistä SDP:ssä tapahtuneista häirintätapauksista.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011749874.html Silminnäkijöiden Iltasanomille kertomusten mukaan SDP:ssä on tapahtu702061Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t281999KL - Sähköautoilu aiheuttaa lisäkustannuksia muille tehopiikkimaksujen muodossa!
Kauppalehti 15.1.2026 Kommentti / Sähköautoista tuli ongelma – Uusi ”vero” uhkaa Kun perhe ostaa sähköauton ja laittaa11622Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2111531