Voiko mulla on BED vaikka en ahmi ahmimalla..? olen pyöreä tyttö, olen koko ajan jääkaapilla ja ajattelen vain ruokaa.. päivän kalorit saattaa ihan hyvin olla 4000kcal päivässä mikä on sairas määrä.. olen varmaan jonkinlainen tunnesyöppö, mutta voiko olla siis BED näillä ruokamäärillä? En oksenna ikinä :)
T:yks vaan
Onko mulla BED?
3
1636
Vastaukset
- mahdollista
kuulostaa aikalailla BED:iltä.
- heti että on BED
jos syö paljon. tuskin kaikilla lihavilla on mitään bediä. Tuleeko sulle kohtauksia, että on aivan sama mitää sisääsi tunget kunhan saat jotakin? esim. raakoja makaroneja, jauhoja ja muuta yhtä epänormaalia? Jos tuota teet, voi sinulla olla bed. mutta ei todellakaan tarkoita, että olisi bed, vaikka söisikin paljon, monet syöt, toiset ei.
- Hellu*
En usko että sulla on BED jos ei oo ahmimiskohtauksia. COE eli compulsive over-eating vois olla lähempänä, se tarkottaa sitä että syö järjestelmällisesti liikaa. Vielä se ainakaan kuuluu suomalaiseen tautiluokitukseen, ehkä myöhemmin? Jos asia häiritsee sinua, mene ihmeessä puhumaan esim. terkkarille tai jollekin. Tsemppiä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1252048
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221420Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631151Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett111069Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti101017- 87928
- 80809
- 17787
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16731Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107671