Saakos noita pikatestejä ostettua apteekeista? Paljonko mahtavat maksaa ja vielä kolmanneksi onko joku mahdollisesti kokeillut testiä?
pikatesti
4
976
Vastaukset
- Glutenfree
Hei!
Pikatestejä saa ostettua useimmista apteekeista, niitä pitäisi olla myynnissä viimeistä keliakiaviikolla 3. - 9.9, jonka teemana on tehdä keliakiaa ja pikatestiä tunnetummaksi. Testi antaa tuloksen yhtä varmasti kuin koko verestä otettu testi, testin varmuus oli muistaakseni 97 %:n luokkaa.
Olen kokeillut testiä. Se on helppokäyttöinen. Testin toimintaperiaate on sama kuin raskaustestissä, jos tulee 2 viivaa, tulos on positiivinen.- viljanen *
Siis onko siinä vain kyllä/tai ei vastaukset, vaan joku skaala esim 0-200 asteikolla? Mitä sellainen maksaapi?
- fdhgdfh
viljanen * kirjoitti:
Siis onko siinä vain kyllä/tai ei vastaukset, vaan joku skaala esim 0-200 asteikolla? Mitä sellainen maksaapi?
jep, vain kyllä tai ei vaihtoehdot... tulee joko kaksi tai yksi viivaa! maksoi yliopiston apteekissa hiukka yli 18 euroa! omassa apteekissani niitä ei ollut esillä, joten kannattaa kysyä henkilökunnalta!
- T...
fdhgdfh kirjoitti:
jep, vain kyllä tai ei vaihtoehdot... tulee joko kaksi tai yksi viivaa! maksoi yliopiston apteekissa hiukka yli 18 euroa! omassa apteekissani niitä ei ollut esillä, joten kannattaa kysyä henkilökunnalta!
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/1156
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1013419Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv532244Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?731581Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko5864- 66814
- 20774
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu117758- 62728
Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.49718- 39712