sopivat mies horoskooppimerkit?
Kaksos-
3
969
Vastaukset
- ihastuu..
Kaksostyttönä olen ollut kovin ihastunut..
Kalamieheen -ei hyvä! Liian tuulella käyvä ja irti maasta ja itselleni ainakin tuli ihan liian epäluotettava tapaus vastaan.
-Neitsytmieheen -kiva älykäs luotettava, miehekäs. Makuuni sopiva!
-Härkään -vakaan tuntuinen, turvallisuutta hakevalle kaksoselle.
-Skorpioni -liian piikikäs, jotain vetovoimaa kylläkin.
Tässä mun kokemuksia, muista merkeistä ei ole tietoa mutta kuulemani mukaan vaaka olis aika sopiva :-). - Tuplakaksonen
Kaksoselle sopii kaksonen! Vain toinen kaksonen voi ymmärtää kaikki kaksosen "erityispiirteet".
Parisuhde toimii joka suhteessa. Parasta kaveruus, ystävyys, seksi.
Vaaka sopii, mutta itse ainakin kyllästyin vaa'an hitauteteen ja päättämättömyyteen, sekä aika egoistiseen ja laiskaan luonteeseen.
Skorpionin kanssa seurustelin vuosia, seksi oli se juttu mikä meidät piti yhdessä. Riitoja ja vielä riitoja.
Härkää pidän levottomalle kaksoselle myös sopivana, rauhallinen härkä rauhoittaa levotonta kaksosta. Itsellä kokemusta kahdesta pitkästä härkäsuhteesta.- se olla pitää
Rapu = liian tunteellinen
Oinas = liian jääräpäinen
Härkä = liian härkäpää, määräilevä, periksiantamaton
Kaksonen = liian samanlainen
Vaaka = ehkä... saattaa punnita liikaa asioita kaksosen mieleen
Leijona = napakymppi - älykäs, nokkela, diplomaattinen,
Skorpioni = liian kieroileva suoralle kaksoselle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772