sika naiseksi :D

S....

minua on alkaneet vaivaamaan piereskely ja röyhtäily ja se etten pysty pidättelemään niitä.
On todella noloa mielestäni toisten ihmisten edessä tehdä noita kyseisiä asiaoita mutta joskus tulee vahingossa kun en kerkeä toiseen huoneeseen.
syön monipuolisesti,nikotiini purkkaa tarpeen tullen (joskus kaksi päivässä,joskus menee 4 päivää ettei tartte ottaa ollenkaan)
johtuisiko tuosta purkasta vai mistä nämä vaivat
rv 13 1

7

1651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *oksentaa*

No ei piereskely ja röyhtiminen susta sikaa tee, mutta nikotiinipurkan jauhaminen kun vauva vatsassa tekee.
      Ällöä!

• nikotiini purkan

silloin kun meinaa hermot pettää kun vedän päivässä tupakkaa.10 polttaneena on vaikea lopettaa aivan yhtäkkiä!
        ...ja mielestäni en syö niitä edes paljoa jos päiväsuositusannos on 8-12.
        en voi enemmänkin ymmärtää tupakoivia äitejä ja minä sentään yritän lopettaa tosissani myöskin purkan syönnin!

• Marrasvauva 07
        nikotiini purkan kirjoitti:

silloin kun meinaa hermot pettää kun vedän päivässä tupakkaa.10 polttaneena on vaikea lopettaa aivan yhtäkkiä!
        ...ja mielestäni en syö niitä edes paljoa jos päiväsuositusannos on 8-12.
        en voi enemmänkin ymmärtää tupakoivia äitejä ja minä sentään yritän lopettaa tosissani myöskin purkan syönnin!

Tuota tuota, en tiedä oletko tietoinen, että nikotiinin korvaustuotteet ovat erittäin haitallisia sikiölle, se kun imeytyy suoraan myös sikiön verenkiertoon? Itse lopetin 17 vuoden sauhuttelun (aski päivässä ) yksinkertaisesti siitä syystä, että en halua vauvani elävän suljetussa tilassa savun keskellä, mistä se ei pääse raukka edes karkuun rajua savua ! Mieti !! Olen ihan varma, että sinäkin onnistut lopettamaan kerralla, mulla ei ollut mitään, ei MITÄÄN vieroitusoireita, kumminkin poltin putkeen 17 vuotta ja nyt on huomattavasti parempi olo itselläkin, omastatunnosta tai vaavista puhumattakaan.
        Itse olen tismalleen samalla ajalla kun sinä
        eli rv 13.

Tsemppiä :=)

• eipä johdu ei

Kyllä se piereskely ja röyhtäily kuuluu ihan normaaliin raskauteen. Itsellä sama ongelma vaikka en syö purkkaa. Elimistö toimii vaan raskausaikana eri lailla.

• lantionpohjalihaksia

Eli jos pierut karkaavat, syy voi olla huonoissa lantionpohjalihaksissa. Niitä kannattaa treenata muutenkin, koska synnytys ja siitä palautuminen on helpompaa, jos lihakset on kunnossa.

Röyhtäilyyn ne lihakset tuskin vaikuttavat :D

• Anonyymi

Röyhtäilen ja pieren kuin mies, vaikken ole Kai raskaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Röyhtäilen ja pieren kuin mies, vaikken ole Kai raskaana.

Nykyään voi Kaikin synnyttää, kunhan siemennys osuu kohdalleen!

Heipat vaa, kaikki Siat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      151
      8863
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      49
      6181
    3. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      61
      4521
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      59
      4422
    5. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      72
      4050
    6. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      97
      3813
    7. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      85
      3454
    8. IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?

16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan
      Maailman menoa
      160
      3355
    9. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      15
      2970
    10. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      18
      2206
    Aihe