minua on alkaneet vaivaamaan piereskely ja röyhtäily ja se etten pysty pidättelemään niitä.
On todella noloa mielestäni toisten ihmisten edessä tehdä noita kyseisiä asiaoita mutta joskus tulee vahingossa kun en kerkeä toiseen huoneeseen.
syön monipuolisesti,nikotiini purkkaa tarpeen tullen (joskus kaksi päivässä,joskus menee 4 päivää ettei tartte ottaa ollenkaan)
johtuisiko tuosta purkasta vai mistä nämä vaivat
rv 13 1
sika naiseksi :D
7
1651
Vastaukset
- *oksentaa*
No ei piereskely ja röyhtiminen susta sikaa tee, mutta nikotiinipurkan jauhaminen kun vauva vatsassa tekee.
Ällöä!- nikotiini purkan
silloin kun meinaa hermot pettää kun vedän päivässä tupakkaa.10 polttaneena on vaikea lopettaa aivan yhtäkkiä!
...ja mielestäni en syö niitä edes paljoa jos päiväsuositusannos on 8-12.
en voi enemmänkin ymmärtää tupakoivia äitejä ja minä sentään yritän lopettaa tosissani myöskin purkan syönnin! - Marrasvauva 07
nikotiini purkan kirjoitti:
silloin kun meinaa hermot pettää kun vedän päivässä tupakkaa.10 polttaneena on vaikea lopettaa aivan yhtäkkiä!
...ja mielestäni en syö niitä edes paljoa jos päiväsuositusannos on 8-12.
en voi enemmänkin ymmärtää tupakoivia äitejä ja minä sentään yritän lopettaa tosissani myöskin purkan syönnin!Tuota tuota, en tiedä oletko tietoinen, että nikotiinin korvaustuotteet ovat erittäin haitallisia sikiölle, se kun imeytyy suoraan myös sikiön verenkiertoon? Itse lopetin 17 vuoden sauhuttelun (aski päivässä ) yksinkertaisesti siitä syystä, että en halua vauvani elävän suljetussa tilassa savun keskellä, mistä se ei pääse raukka edes karkuun rajua savua ! Mieti !! Olen ihan varma, että sinäkin onnistut lopettamaan kerralla, mulla ei ollut mitään, ei MITÄÄN vieroitusoireita, kumminkin poltin putkeen 17 vuotta ja nyt on huomattavasti parempi olo itselläkin, omastatunnosta tai vaavista puhumattakaan.
Itse olen tismalleen samalla ajalla kun sinä
eli rv 13.
Tsemppiä :=)
- eipä johdu ei
Kyllä se piereskely ja röyhtäily kuuluu ihan normaaliin raskauteen. Itsellä sama ongelma vaikka en syö purkkaa. Elimistö toimii vaan raskausaikana eri lailla.
- lantionpohjalihaksia
Eli jos pierut karkaavat, syy voi olla huonoissa lantionpohjalihaksissa. Niitä kannattaa treenata muutenkin, koska synnytys ja siitä palautuminen on helpompaa, jos lihakset on kunnossa.
Röyhtäilyyn ne lihakset tuskin vaikuttavat :D- Anonyymi
Röyhtäilen ja pieren kuin mies, vaikken ole Kai raskaana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Röyhtäilen ja pieren kuin mies, vaikken ole Kai raskaana.
Nykyään voi Kaikin synnyttää, kunhan siemennys osuu kohdalleen!
Heipat vaa, kaikki Siat!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1518863Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu496181Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju614521K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon594422Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko724050Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta973813- 853454
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1603355Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö152970Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä182206