sika naiseksi :D

S....

minua on alkaneet vaivaamaan piereskely ja röyhtäily ja se etten pysty pidättelemään niitä.
On todella noloa mielestäni toisten ihmisten edessä tehdä noita kyseisiä asiaoita mutta joskus tulee vahingossa kun en kerkeä toiseen huoneeseen.
syön monipuolisesti,nikotiini purkkaa tarpeen tullen (joskus kaksi päivässä,joskus menee 4 päivää ettei tartte ottaa ollenkaan)
johtuisiko tuosta purkasta vai mistä nämä vaivat
rv 13 1

6

1486

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *oksentaa*

      No ei piereskely ja röyhtiminen susta sikaa tee, mutta nikotiinipurkan jauhaminen kun vauva vatsassa tekee.
      Ällöä!

      • nikotiini purkan

        silloin kun meinaa hermot pettää kun vedän päivässä tupakkaa.10 polttaneena on vaikea lopettaa aivan yhtäkkiä!
        ...ja mielestäni en syö niitä edes paljoa jos päiväsuositusannos on 8-12.
        en voi enemmänkin ymmärtää tupakoivia äitejä ja minä sentään yritän lopettaa tosissani myöskin purkan syönnin!


      • Marrasvauva 07
        nikotiini purkan kirjoitti:

        silloin kun meinaa hermot pettää kun vedän päivässä tupakkaa.10 polttaneena on vaikea lopettaa aivan yhtäkkiä!
        ...ja mielestäni en syö niitä edes paljoa jos päiväsuositusannos on 8-12.
        en voi enemmänkin ymmärtää tupakoivia äitejä ja minä sentään yritän lopettaa tosissani myöskin purkan syönnin!

        Tuota tuota, en tiedä oletko tietoinen, että nikotiinin korvaustuotteet ovat erittäin haitallisia sikiölle, se kun imeytyy suoraan myös sikiön verenkiertoon? Itse lopetin 17 vuoden sauhuttelun (aski päivässä ) yksinkertaisesti siitä syystä, että en halua vauvani elävän suljetussa tilassa savun keskellä, mistä se ei pääse raukka edes karkuun rajua savua ! Mieti !! Olen ihan varma, että sinäkin onnistut lopettamaan kerralla, mulla ei ollut mitään, ei MITÄÄN vieroitusoireita, kumminkin poltin putkeen 17 vuotta ja nyt on huomattavasti parempi olo itselläkin, omastatunnosta tai vaavista puhumattakaan.
        Itse olen tismalleen samalla ajalla kun sinä
        eli rv 13.

        Tsemppiä :=)


    • eipä johdu ei

      Kyllä se piereskely ja röyhtäily kuuluu ihan normaaliin raskauteen. Itsellä sama ongelma vaikka en syö purkkaa. Elimistö toimii vaan raskausaikana eri lailla.

    • lantionpohjalihaksia

      Eli jos pierut karkaavat, syy voi olla huonoissa lantionpohjalihaksissa. Niitä kannattaa treenata muutenkin, koska synnytys ja siitä palautuminen on helpompaa, jos lihakset on kunnossa.

      Röyhtäilyyn ne lihakset tuskin vaikuttavat :D

      • Anonyymi

        Röyhtäilen ja pieren kuin mies, vaikken ole Kai raskaana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe