Oli pakko tulla oikein tänne kertomaan omista unistani, siis oletan että ne on pelkkää unta.
3 kertaa olen ihan lähiaikoina herännut tai siis luultavasti nähnyt unta että herään, siihen että korvissa humisee, kroppani tai ehkä koko sänky tärisee todella voimakkaasti. En pysty liikkumaan vaikka kuinka yrittäisin väkisin repiä. Joku painaa minua voimakkaasti hartioista patjaa päin. Nukun aina mahallaan niin en näe kuka siellä/mikä siellä painaa, päätäkään en pysty liikuttamaan.
Ne tuntuu vain niin pelottavan aidoilta kokemuksilta ja kaikki kerrat se "uni" on ollut prisiis samanlainen herään huminaan, sänky alkaa täristä, en pysty liikkumaan..
Viime kerran jälkeen kun tärinä loppui, halvaus loppui, paine selän päältä loppui (tuntui niinkuin joku olisi istunut selkäni päällä ja pitänyt käsiään hartiollani) makasin mahallani ja tuijotin seinää. Ajattelin vain että untahan tämä vaan on. Mutta sitten yhtäkkiä tajusinkin että olenkin ihan oikeasti hereillä. Olen miettinyt pääni puhki että olinko oikeasti hereillä kun se "kontakti" tapahtui vai heräsinkö vasta sen jälkeen vai nukuinko silmät auki vai mistä on kyse?
Jotenkin tuntuu että siinä ollaan unen ja todellisuuden rajamailla.
Todella pelottavia kokemuksia. Tuntuu jotenkin niin aidolta kokemukselta, että tuntuu ettei se ihan pelkkää untakaan voi olla.
Onko muilla vastaavia kokemuksia? Tai vaikka ei olisikaan samanlaisia kuin omat "uneni" niin kertokaa ihmeessä.
Ufo ja kontakti unet
30
3541
Vastaukset
- Minä vaan...........
Ennen kuin joku neropatti kerkee vastata, että vaimosi se istuu selkäsi päällä, puristaa hartioista ja samalla vähän tärisyttää sänkyä niin se ei ole mahdollista sillä asun yksin.
Ja se jäi mainitsematta, että jokaisen kerran jälkeen olen ollut seuraavan päivän todella väsynyt. Kaiken huippu oli viime kerta kun tulin töistä kotiin noin klo:15.30 väsytti ihan tajuttomasti, niin päätin ottaa pienet päivä unet jotka yleensä kestää 30min-1h. No tällä kertaa heräsin klo: 04.45 aamulla..?!- Minä vaan.....
Sama pää kesät talvet niin eihän sitä muista kaikkia asioita samaan viestiin kirjoittaa.. Niin syy takia laitoin tämän viestin tänne ufopalstalle on se, että joka kerta on todella voimakas tunne etten ole yksin siinä huoneessa. Sitä on niin vaikeaa selittää, mutta tunnen luissa ja ytimissä kuinka selkäni takana seisoo joku/jotkut ja tuijottavat minua! Eikä nämä selän päällä istumiset ja hartioista puristelut ainakaan vähennä sitä tunnetta!!
No niin nyt olen puhunut suuni puhtaaksi tällä erää.
Jospa sitä uskaltautuisi tästä nukkumaan..
- unihalvaukselta
Katsohan tuolta unet ja unettomuus palstalta vastaavanlaisia kertomuksia.
- joka on kokenut
saman tapaisia. Mutta viimekerrasta on aikaa ainakin 10 vuotta. Surinaa toisessa korvassa ja koko kroppa väreilee, taikka kulkee jokin energia aalto päästä varpaisiin. Liikkua ei pysty eikä uskallakaan. Silmät kiinni ja tieto siitä että et ole yksin ja aivan varmasti hereillä!
Nuo kokemukset ei unohdu koskaan. Kerran muistan heränneeni, puoli-istuvassa asennossa, suu apposen auki. Ja kun havahduin, vedin itseni takaisin makuulle ja laitoin suun kiinni, ylä hampaisiin sattui, kuin niistä olisi pidetty kiinni.- otettu
röntgenkuvaa hampaista sen jälkeen?
- Teiltä
Luota intuitioosi. Onko kyseiset tapahtumat alkaneet äskeittäin, ja minkälaisia asioita olet hankkinut tietoosi. Saatat mahdollisesti kokea myös jonkinlaista "kehosi" liikehdintää samankaltaisessa tapahtumassa lähiaikoina. Mahdollisesti myös "heräät" samankaltaiseen tilaan, mutta "näet" vain mustaa.
- raato2
selvä unihalvaus,googleta niin löydät lisää tietoa.
Se on tila jossa kokia on puoliksi unessa ja puoleksi hereillä,eikä pysty liikkumaan ja kokee jonkun läsnäolon ja jopa näkee olentoja.Ne tuntuu aidoilta mutta se on vain harhaa eli ei tarvitse pelätä. - kehoitan sinua
tutkimaan löytyykö kehostasi arpia, joista et ole ennen ollut tietoinen.
Tutki tarkkaan joka paikka. Ainiin, tämä ei ole vitsi ainakaan minun osaltani.
"herään huminaan" - etc
Eräs hoito on olla katsomatta Takenia. Toinen on kääntyä selälleen, sillä niskassa aiheutunut hermopinne voi aiheuttaa mitä erilaisimpia oireita, huono, häiritty uni mukaan lukien. Huono uni voi aiheuttaa painajaisia etc,
- doktor
oireesi viittaavat vahvasti kaksi suuntaiseen skitsofreniaan sekä vakavaan persoonallisuus häiriöön.suosittelen psykiatrilla käymistä diaknoosin vahvistamiseen. Jotta saataisiin lääkitys kohdalleen. ne helpottaa pelottavia aistiharhojasi.
täällä esiintyy fiktiivinen "tohtori & psykiatri" - kirjoittaja...
Terveysalan ammattilaiset eivät kirjoittele julkisesti varsinkaan henkilöistä joita eivät ole omalla vastaanotolla tavaneet...Lisäksi heillä on vaitiolo sitoomus potilaistansa asioista.
Todennäköisesti taas kerran joku "fanaattinen kieltäjä" - tämä on kyllä sitten puhdas arvaus.- Leda
Voisitko kertoa mistä sun vastaan ottosi löytää? :D
- Selvä Tapaus
Normaali unihalvaus
Unihalvauksen epäillään aiheutuvan mekanismeista aivorungossa, jotka estävät kehoa liikkumasta REM-unen aikana. Nämä estävät vartaloa vastaamasta unen aikana tapahtuviin ärsykkeisiin. Unihalvauksen aikana ihminen pystyy liikuttamaan silmiään ja jotkut kieltäänkin, ja myös hengitystä on mahdollista kontrolloida öisin.
[muokkaa] Tietoisuus unihalvauksen aikana
Unihalvauksena tunnettu häiriö ilmaantuu, kun aivot aktivoituvat normaaliin täysin hereillä olevaan tilaan REM-unesta, mutta kehon halvaustila on edelleen voimassa. Tämä aiheuttaa tilan, jossa henkilö on täysin tietoinen ympäristöstään, muttei pysty liikkumaan. Lisäksi unihalvaukseen yhdistyy usein hallusinaatioita. Tila kestää harvoin muutamaa minuuttia kauempaa, vaikka kokijan mielestä se usein tuntuu kestävän huomattavasti pitempään. Kohtaus loppuu kuitenkin välittömästi, jos joku henkilö koskettaa tai puhuttelee kokijaa. Unihalvauskohtaus säilyy myös muistissa. Unihalvausta voi kuitenkin välttää nukkumalla vatsallaan.
Arviolta puolet terveistä ihmisistä kokee unihalvauksen jossain vaiheessa elämäänsä, yleensä nuoruusiässä.
[muokkaa] Hallusinaatiot unihalvauksessa
Unihalvaukseen liittyy usein hallusinaatioita, jotka saattavat olla näkö-, kuulo-, tai kosketusharhoja. Usein hallusinaatiot liittyvät samanaikaisesti useampaankin aistiin. Harhojen yksityiskohdat vaihtelevat yksilöiden välillä, mutta jotkin ovat selvästi yleisempiä kuin toiset:
Yleisimmät
* Valoharhat
* Pelko
Yleisiä
* Olennon läsnäolon aistiminen (usein pahansuopa)
* Painetta tai painoa vartalon päällä (usein rinnalla)
* Kuolemanpelko
Melko yleisiä
* Ääniharhat (usein askelia, epäselvää puhetta tai sysäyksittäistä melua)
* Näköharhoja kuten ihmisiä tai varjoja liikkumassa huoneessa (tämä liittyy melko usein tunteeseen pahan läsnäolosta)
Vähemmän yleisiä
* Leijumisen tunne (joskus yhdistetään ruumiistapoistumiskokemukseen)
* Näennäisesti aukoton siirtyminen täysiin hallusinaatioihin tai unennäkemiseen
* Tuntoharhat (kosketukset)
Harvinaisia
* Putoamisen tunne
* Jatkuvasti voimistuva korkea ääni
* Tärinä
* Erilaiset voimakkaatkin kivut (esim. kivuliasta säkenöintiä koko kehossa)
[muokkaa] Mahdollisia syitä
Syytä unihalvaukselle ei osata varmasti sanoa. Se liittynee jotenkin aivosillan alueella sijaitsevien motoristen hermosolujen toiminnan estymiseen. Etenkin melatoniinin puute saattaa pysäyttää hermosolujen depolarisaation, mikä estää lihasärsykkeet.
Unihalvauksella on myös selvä yhteys narkolepsiaan, sillä narkoleptikoilla unihalvauskohtaukset ovat huomattavasti yleisempiä kuin muilla. On arvioitu, että noin 40–60 % narkoleptikoista kärsii myös unihalvauksista.[1]
Joitakin altistavia tekijöitä on kuitenkin löydetty:
* Nukkuminen selällään
* Epäsäännöllinen unirytmi
* Univelka
* Aikaerorasitus
* Lisääntynyt stressi
* Äkillinen elinympäristön tai -tavan muutos
* Ahdistuneisuus, masentuneisuus
[muokkaa] Kulttuuriviitteet
Unihalvauksen piirteet ovat niin omalaatuiset, että monesti siihen ollaan liitetty yliluonnollisia ilmiöitä. Japanissa ilmiötä kutsutaan nimellä kanashibari (”sitoa metalliköydellä”), Thaimaassa phi um (”aaveen peittämä”) ja Meksikossa subida del muerto (”kuolleet nousevat päälle”).
Suomen pahaa unta tarkoittava sana painajainen on alun perin tarkoittanut olentoa, eläintä tai lintua, joka tulee nukkuvan päälle, ja yrittää tukehduttaa tämän. Joissain sukukielissä, kuten saamessa, sanan painajainen käännöksellä tai vastineella on edelleen tämä merkitys.
Keskiajalla Euroopassa unihalvaus saattoi antaa lisäsyitä uskoa demoneihin ja taikuuteen.
Perinteisessä venäläisessä uskomuksessa unihalvauksentapaiset oireet olivat kotihengen domovoin syytä. Täten domovoi rankaisi huonoja aviomiehiä tai pettäjiä.
Halvaantumisen ja hallusinaatioiden yhdistyminen ovat johtaneet siihen, että ilmiötä pidetään osasyynä moniin ufosieppaus- ja haamuhavaintoihin, ruumistapoistumiskokemuksiin sekä moniin muihin yliluonnollisiin tapahtumiin.
Kirjallisuudessa eräs tunnetummista unihalvauskuvauksista on Guy de Maupassantin novellissa Le Horla - Leda
No oletko löytänyt mitään merkkejä yms. itsestäsi? Tästäkin huolimatta meillä on todisteena vain oma sana jota skepotit eivät usko. Se oli vuosi 1994 yht äkkiä päätin siirtyä vegeksi ja jätin kaiken liharuan pois. Sanoin vain työpaikalla, että mä koetan millaista se on oli helpooa. Vieläkin tunnen vastenmielisyyttä liharuokiin. Tämä ehkä tavallaan liittyi seuraaviin tapahtumiin: Lokakuussa 1994 havahduin yöllä siihen, että rintakehäni lävitse kulki voimakas virta kuin sähköisku, mutta lämmin omituinen tunne. Se oli niin voimakas, että näin käteni retkahtavan sivuilani. Siinä puolipökerryksissäni ihmettelin mitä oli tapahtunut? Huone oli himmeästi valaistu. Käänsin päätäni vaikeasti vuoteen reunalle ja näin jonkun seisovan siinä. Silli9n tajusin, että minun on nähtävä kuka siinä on? Hänellä oli yllään vaate joka oli väriltään samean vihreä, kuin hiussamettia ja materiaali hohti sameasti Yritin nostaa katsettani, kun samassa sain uuden tällin ja kaikki musteni silmissäni. Seuraavana aamuna heräsin normaalisti ihmettelin minne 2 kissaani olivat häipyneet. Olin jo menossa kylppäriin,kun muistin edellisen yön uneni ja tutkin itseäni. Ei mitään. Kissat löysin arkoina olohuoneesta. Ottaessani toisen niistä syliini. Huomasin oikeassa olkavarressani kuin tulehtuneen neulan piston. Tänä päivänä siinä on punainen kudoskasvain. Vaaraton kuulemma. Näitä jälkiä minulla on edelleen 3 kaksi jalassani jotka ilmestyivät myöhemmin. Yhtenä yönä muistin havahtuneeni siihen,että makuuhuoneeseeni tuli kaksi harmaata henkilöä jotka minut hereillä nähdessään pysähtyivät ovelle kuin itsekin hämmästyneinä. Kerran muistan kuinka katselin televisioruutua josta minulle bnäytettiin jotakin pimeyden keskellä. Ajattelin näkeväni unta kuusta. Kirkas kauniin kullan värinen pallo hohti siinä ja kasvoi tullessaan selvemmäksi. Saatoin eroittaa sen pinnalla mantereita ja niiden päällä tekstiä. Välillä minusta tuntui, että pystyisin lukemaan sanat, mutta epäonnistuin. Herätessäni oli aivoissani Pleijadit. Joka on Seulasten tähtiryhmä.Kesälomalla maalla eräänä aamuna muistin, että toisessa kerroksessa olevan huoneeni avoinaisele ikkunalle kiipesi jotakin joka visersi. Tuolloinkin minulla olivat kissani mukanani. Lintu. Muistan ajatelleeni hämärästi. Mutta onko kukaan koskaan kuullut kissasta joka pelkää lintua tai vieläpä kahdesta niin paljon,että piiloutuvat sängyn alle?! Ennen kuin skepot yksinkertaisuuttaan aloittavat röhönaurunsa. Sanottakoon, että itse olen aina suhtautunut epäluuloisesti sieppauksiin ja varsinkin kontakteihin. Sieppauksiin. Minun on nyt pakko uskoa ainakin osiin niistä, mutta kontaktitarinat taas taitanevat olla bullshittiä. Miksi sitten humis kiipeäisi viheltelemään ikkunalleni yöllä? Sitä en tiedä. Eikä se ollut kyllä naapurin isäntäkään :) Tapaukset loppuivat n. 1995 -96 aivan yhtä yllättäen. Olen joskus kuullut väitettävän, että näiden ihmisten elämän tavoissa tapahtuu muutoksia esim. ravinnossa. Oliko se alkua kaikelle? En tiedä.
- käyttävätten,
Hei!
Tuota vihellys juttua ajattelin vaan,monestihan
mainitaan jokin isosilmäinen eläin,nyt lisäsivät
vielä ääniefektin:).Nähnyt/kokenut olet paljon
ihmeellisiä asioita.Unihalvaukset mielelle tepposia
tekee välillä,harvemmin kai kehoon jälkiä jättävät?
Vähissä taitaa nykyään olla "skepot" jotka asioille
tämmöisille nauravat,koskaan liekkö ollutkaan..kuten Kähmis
sanoi "kieltäjät" liikkeellä tai sitten vaan ihmiset jotka eritavalla
asioita katsoo.Been there,done that..tuttua rataa menee..
kontaktihenkilöt hieman askaruttaa,sieppaukset
helpompi sulattaa on.Kissa(t) reagoineet "oudosti".
Lihan(muun kuin fishun) pois jättäminen ruokalautaselta..jne.
K. - naura kenellekään ja
käyttävätten, kirjoitti:
Hei!
K.Ledankin pitäisi se nyt jo kyllä tietää.
Skepot suhtautuvat kriittisesti kaikkeen ja pyrkivät etsimään sen selityksen, olkoon se sitten luonnollinen tai ei, he pyrkivät etsimään sen tiedon!
Kieltäjät nauravat ja kieltävät, eivätkä muuta uskoaan, sillä heilläkin kiellon aiheuttaa USKO siitä että ulkoavaruuden tyyppejä ei ole olemassa.
Usko ja tieto eivät ole missään tapauksessa sama asia. - Leda
käyttävätten, kirjoitti:
Hei!
K.Miksi kaikki se tapahtui. Pelkoa minuun ei jäänyt. Ainoastaan ihmettely. Kriittinen olen itse noita kontaktiviestejä kohtaan, kuten Adamski yms.Mutta sieppausjutut joista jää selviä jälkiä ja varsinkin oman kokemukseni jälkeen on pakko uskoa. Vuosia jälkeen päin kävin ennustajalla ja hän väitti minulla itsellänikin olevan jotakin "kykyjä" Kysyi olenko itse huomannut? No, sukuni on kautta aikojen nähnyt enneunia. Ollut telepaattinen jne...en tiedä tarkoittiko näitä asioita? Kehoitti kuitenkin kehittämään, mutta jäänyt se on. Omituisesti minulta on jäänyt pois myös mammonan arvostus. Muut arvot ovat tulleet tärkeämmmiksi.
- Niin miksi?
Leda kirjoitti:
Miksi kaikki se tapahtui. Pelkoa minuun ei jäänyt. Ainoastaan ihmettely. Kriittinen olen itse noita kontaktiviestejä kohtaan, kuten Adamski yms.Mutta sieppausjutut joista jää selviä jälkiä ja varsinkin oman kokemukseni jälkeen on pakko uskoa. Vuosia jälkeen päin kävin ennustajalla ja hän väitti minulla itsellänikin olevan jotakin "kykyjä" Kysyi olenko itse huomannut? No, sukuni on kautta aikojen nähnyt enneunia. Ollut telepaattinen jne...en tiedä tarkoittiko näitä asioita? Kehoitti kuitenkin kehittämään, mutta jäänyt se on. Omituisesti minulta on jäänyt pois myös mammonan arvostus. Muut arvot ovat tulleet tärkeämmmiksi.
samaa ihmetellyt joskus itsekkin,ehkä kuuluu
tapahtumat nämä heidän pitkäaikaiseen suunnitelmaan,
esim. kohdat 12 800,14 327,17 201 toteutettu nyt
kohdallasi..ehkä tapahtui asiat ilman sen kummempia
syitä tai ehkä tapahtui kaikki jotta kirjoitat tänne ja
jonkun elämään vaikutat siten..
Sinä kuvan sait kuitenkin otettua,toivottavasti se
tiensä luoksesi joskus löytää takaisin..
K. - Mystery2
Olen samoin nähnyt unia, joissa ikäänkuin näytetään asioita suurelta televisioruudulta, ja herätessä on mielessä sana: Plejadit. Ihmettelen niitä kokemuksia,
ovatko ne tavallisia unia vai oikeasti jotenkin yhteydessä ufoihin. - leda
Mystery2 kirjoitti:
Olen samoin nähnyt unia, joissa ikäänkuin näytetään asioita suurelta televisioruudulta, ja herätessä on mielessä sana: Plejadit. Ihmettelen niitä kokemuksia,
ovatko ne tavallisia unia vai oikeasti jotenkin yhteydessä ufoihin.Hei. Kiinnostuin e-mailistäsi. Milloin sinulla on ollut näitä unia? Muita kokemuksia. Omani kaltaisia? Niin voihan se olla vain unta, mutta kuinka mahdollista on kahden ihmisen nähdä samaa. Voisiko kyseessä olla humanoidit jotka ovat tuolta alueelta ja etsivät sopivia kontakteja? En tiedä.Varsinkin se televisioruutu hätkähdytti. Mitä sinulle näytettiin siitä? Itselleni ilmeisesti jonkinlaista karttaa. Oliko kyseessä heidän kotiplaneetta vai jotakin muuta. En tiedä. Ehkä vain uni, mutta todellakin kummallinen kaikkien muiden siihen liittyneiden kokemuksien tähden. Ehkä kaiken tarkoituksena onkin,että me jotka olemme kokeneet tämän vaihdamme mielipiteitä jne? Löytyykö muita? Olitko aikaisemmin lukenut jostakin Pleijadeista? Minä en.
- Mystery2
leda kirjoitti:
Hei. Kiinnostuin e-mailistäsi. Milloin sinulla on ollut näitä unia? Muita kokemuksia. Omani kaltaisia? Niin voihan se olla vain unta, mutta kuinka mahdollista on kahden ihmisen nähdä samaa. Voisiko kyseessä olla humanoidit jotka ovat tuolta alueelta ja etsivät sopivia kontakteja? En tiedä.Varsinkin se televisioruutu hätkähdytti. Mitä sinulle näytettiin siitä? Itselleni ilmeisesti jonkinlaista karttaa. Oliko kyseessä heidän kotiplaneetta vai jotakin muuta. En tiedä. Ehkä vain uni, mutta todellakin kummallinen kaikkien muiden siihen liittyneiden kokemuksien tähden. Ehkä kaiken tarkoituksena onkin,että me jotka olemme kokeneet tämän vaihdamme mielipiteitä jne? Löytyykö muita? Olitko aikaisemmin lukenut jostakin Pleijadeista? Minä en.
Minulla on ollut niitä unia nuoresta saakka. Ne pelottivat aluksi. En tiennyt Plejadeista mitään, ennen kuin näin niistä unta. Ei se voi olla pelkkää sattumaa. Voi olla, että humanoidit ottavat yhteyttä unen kautta.
Minullekin näytettiin karttaa, sekä myöskin muukalaisia ja heidän toimiaan Maapallolla. - leda
Mystery2 kirjoitti:
Minulla on ollut niitä unia nuoresta saakka. Ne pelottivat aluksi. En tiennyt Plejadeista mitään, ennen kuin näin niistä unta. Ei se voi olla pelkkää sattumaa. Voi olla, että humanoidit ottavat yhteyttä unen kautta.
Minullekin näytettiin karttaa, sekä myöskin muukalaisia ja heidän toimiaan Maapallolla.Muistaakseni Ufo-raportti 8 ssa on tekemäni ilmoitus Nivalassa 1979 näkemästämme ufosta. Seuraavana yönä näin ensimmäisen unen aluksesta ns. lähempää. Muistan vieläkin sen värin. Pronssi ja alhaalla sykkivä rubiinin punainen valo. Tämän kaikella oli niin voimakas vaikutus,että aloin kirjoittamaan novellia aiheena maapallo ja kontakti. Kirjoitan vieläkin, mutta eri aiheista. Olen miettinyt. Tuota ensimmäistä kirjoittamaani novellia, joka osittain on yhä tallessa. Saisinko sen joskus julkaistua jotain kautta. Katsotaan...Unet pysyivät poissa aina siis 1994 saakka, jolloinka nuot Pleijadit tulivat uniin. Oliskohan siltä suunnalta tulleilla ollut jonkinlainen operaatio meneillään? Yhteydenotto kokeilu? Todella mielenkiintoista löytää toinenkin joka on uneksinut samasta tähtiryhmästä ja muutenkin saman kaltaisia unia nähnyt.Ei se ei voi olla sattumaa. Erään unen jälkeen muistin myös sanan Lautsia. Yllätyksekseni jälkeen päin sain tietää, että kyseisellä paikkakunnalla järjestettiin ns. ufoseminaareja ja koulutettiin ufotutkijoita. On jonkinlainen lomakeskus siis. Joskus mietin olisiko ollut tarkoitus minun mennä sinne? Ufot kieltämättä kiinnostivat niiden unien jälkeen minua,mutta ei nyt sillä tavalla,että joka päivä niitä olisin miettinyt. Ufotutkinta kylläkin. Annettiinko minulle tieto missä voisin kouluttautua tehtävään? Valitettavasti en tehnyt sitä ajan puutteen tähden...mitähän olisi tapahtunut?
- Minä vaan.....
Eiköhän tämä tapaus ole ratkennut. Unihalvaus, sellaista en edes tiennyt olevan olemassa. Noo nyt tiedän.
Tämä viesti sai minut vakuuttuneeksi etten ole sittenkään ollut tekemisissä muukalaisten kanssa (harmi sinänsä)vaan oma pääni vain teki tepposia
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000001147&posting=22000000025959064
Hyvää alkavaa kesää vaan kaikille ja rauhallisia yöunia, heh.. - Kari Grandi
Vaikuttaa vahvasti unihalvaukselta. Itsekin kärsin niistä aika ajoin. Eri ihmisillä ne ovat erilaisia. Joillakin tuntuu painon tunnetta rinnassa, jotkut näkevät tummia hahmoja jne.
- Kuismanen
Kontakti-uni on yhdyssana.
- Minä vaan.....
Todella hyvä että annoit oman mielipiteesi tähän viestiketjuun! Tuosta oli kyllä suuri apu. Nyt voin mennä rauhallisin mielin nukkumaan..
- sinua ja
raiskata sinua yöllä, ja repiä sinua helvettiin, olet paha ihminen, ja osoitteesi on jokin muu kuin tämä palsta!!!!!!!!!!!!!
poltergeist!!. olet pahan riivaama, se tulee ja menee miten sattuu, todella pelottavaa, mutta hengähdä toki, kyllä se sinuun kyllästyy..
minä pääsin siitä irti 10 vuotta sitten!:.. - Arto-Setä
Olet ilmeisesti vielä nuori ihminen "unien Näkijänä". Kontakteissasi on vielä paljon pelkoa läsnä ja siksi heräämisesi ovat noinkin rajuja. Itsekin olen kokenut aivojeni ja koko ruumiin värinän usein ja joskus pitkiä ajanjaksoja juuri herätessäni, nuorempna ne olivat voimakkaampia. Nyt saatan herätä keskellä yötä värinään ja "jonkun" läsnäoloon, ja silloin rauhotun ja nukahdan jälleen. Näinä öinä yleensä herään aamulla uniin, missä olen susien piirittämä ja takaa-ajama, kunnes sudet tulevat aivan liki ja "ymmärrän" että ne eivät missään nimessä vahingoittaisi minua. Sitten herään ja tunnen suurenmoista rauhaa koko Kosmosen kanssa. Älä pelkää, Kaikkeus on kanssasi. Terveisin Arto-Setä.
- hitto-Joo
saattaa olla.. .tai aattaa olla ollamattakiin... joo. Vastaaviin reagoi herräämällä ja juo pari mukia oikeen vahvaa kahveeta siihen piälle. Sitten vasta lähtee töihin, duunarinna.
Tykkää Rihannassata... bb Black ass Hunny, Yeh... man. NIgga. Tä? - jos hampaassa reikä
tsori... toi pointti unohtu, eli:... taivahan tosi juttu sitten... aj älkää siten naurako tai mitään, okei:
oli menny nukku maa just... ota selvä siitä ajasta, miten kauan meni... ko oot tajuton... kummiskiin; yhessä.. .vähintää yhessä vaiheessä... tavallaan heräs... ja sulla oli yks pitkä hahmo ja kaks pienmpää... siirtämässä mun peittoa. Mää: wtf, hankkikaa omat peittonne... ja menkkä W******* täältä maksaa tän kämpän vuokrankiin ja...... pät... ki ii . Muistaakseni yritti luuvitosta sitä Isointa heti, mutta käsi ei noussu... Piste.
Sai kaks viikko saikkua - palkallista. Ei huono.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382507Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142320Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521465Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79845