Hei mistä mahtaa johtua erittäin inhottava jälkikäynti eli auto on mitsubishi lancer 1.3 vm90
Tulpat vaihettu että ei siitä ole,bensan vaihdosta kokeilin tänään eli 98,a karstaakaan ei luulisi olevan,voisiko männän päälle jäänyt karsta vaikuttaa,kertokaa Kiitos.
JÄLKIKÄYNTI
2
1115
Vastaukset
- Mitsu
Autosi on kaasarimallinen vai kuinka.
Sinulla on jälkikäynnin estoventtiili rikki(sijainti kaasutin).
Sähköinen solenoidi joka katkaisee polttoaineen tulon kun virrat ja auto sammutetaan.
Paikkaa en muista katsoppa sellainen mötikkä johon menee sähköpiuha.
Toinen seikka on että koneesi käy rikkaalla ja polttoainetta jää männnänpällle joka sammuttaessa käy jälkikäyntiä.
Laitappa pullo sitä CRC suuttimien puhdistusnestettä tankkiin ja ajele kierroksia käyttäen ne matkat ,tällä ajan takaa karstojen poistoa.
Itse olen käyttänyt tätä vinkkia kun olet sammuttamassa autoa anna sen viellä käydä 30sek-1minuutin verran.
Sammuta auto ,tämä konsti auttaa aina.
Jälkikäynti on vaarallista mooottorille- kertookaas
Mitä vaaraa se aiheuttaa koneelle???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446