yhteis-sauna

lidle manga girl

käyn veljeni kanssa samaan aikaan saunassa. eihän siinä muuten mitään mutta minä olen 15 ja veljeni 17 ja tämä seikka aiheuttaa ihmetystä kavereissani. kun joskus saunon kavereideni kanssa veli tunkee seuraan ( kun ei osaa ajatella sitä kaksimielisesti toisinkuin kaverini vaan tekee sen ihan tottumuksesta ) ja sama juttu minullakin.

16

9350

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omituista

      Kyllä sisarukset voi saunoa keskenään ja niin on aina tässä maassa tehty. Toisaalta ehkä olisi hyvä sopia kavereitten kanssa etukäteen sopiiko että veljesi tulee mukaan tai ei. Ei se nyt ihan vahingossa "vanhasta tottumuksesta" sinne tule, mutta ei kaverisaunomisessakaan mitään vikaa sinänsä ole. Tarkoititko myös että itse menet veljesi kavereitten kanssa saunaan "vanhasta tottumuksesta" muka ajattelematta asiaa etukäteen? Jos on muuten kavereille ja itsellesi OK niin jatkakaa samaan tyyliin, mutta ei se nyt ikäisellesi noin vaan ajattelematta käy, muistit sentään huomioida asian tänne kirjoittaessasi...

      • lidle manga girl

        kaverit, serkut ... what ever minä en pahemmin piittaa siitä mitä he mahtavat ajatella enkä ainakaan käy vuoroani odottelemaan kun porukoilla saattaa kestää saunassa pariki tuntii.


    • Annukka.

      Toihan on ihan normaalia saunomista, ei sen kummempaa. Mää oon aina saunonu mun veljen kanssa kahden ja tai perheen kanssa yhdessä.

    • jade_enkeli

      Ei millää pahalla, mut toi on aika outoo!

    • chibiusa

      kun kavereitasi tulee saunomaan kanssasi, kysy heiltä että saako veljesi tulla teidän kanssanne saunomaan. jos heille käy se niin mikäs siinä, mutta jos se ovat sitä vastaan kannattaa sanoa veljellesi ettei tule kun saunot kavereittesi kanssa. on ihmisiä jotka eivät halua olla alasti vastakkaisen sukupuolen kanssa.

      • carita78

        aivan yks hailee tuliko broidi saunomaan ja vaikka ois tuonu kaverinsa. Jos pillua haluaa kattoa, kattokoot, siitähän tässä on kyse. On multa kysyttykin suoraan saako kattoa. Näkeekö, eikö näe, näkeekö, aivan sama mulle ainakin. Tuntuu et tänne on pesiytyny joukko pervoja vaan jotka ei oo ees naisten polkupyörää nähny oikeassa elämässään. Voin sanoo et tähä ikää asti varmaan 100 äijää on ehtiny mun pillun näkemään, gynekologeja myöten. Eikä asia ole muuttunu mitenkään, nyt oma lapseni tulee sen näkemään lerpallaan ja sheivattuna varmaan siihen asti kun muuttaa pois kotoa useaan otteeseen. Mikään ei muutu ja ole muuttanut ainakaan minua ihmisenä, ei edes silloin kun on kysytty. Poikia on aina pillu kiinnostanu ja se siitä.

        Voitas pikkuhiljaa alkaa puhuun jo siitä miten monta kalua ollaan nähty ja kuinka vitun törkeesti tyrkytetty. Joka muijan kohdalle näitä varmasti on sattunu. Äijät seisottaa tahallaan mulkkujaan vaikka missä että sais huomionsa.


      • Lightis

        Tähän käy sellainen kuin.

        Kaikki varmasti tietää sanonnan "maassa maan tavalla"

        Samoin käy "Kodissa kodin tavoilla" Jos ei käy niin voi lähteä tai jatkossa olla tulematta. Jos itse jää saunaan istumaan kun ahistaa niin se on oma vika silloin.


      • Mulkq
        carita78 kirjoitti:

        aivan yks hailee tuliko broidi saunomaan ja vaikka ois tuonu kaverinsa. Jos pillua haluaa kattoa, kattokoot, siitähän tässä on kyse. On multa kysyttykin suoraan saako kattoa. Näkeekö, eikö näe, näkeekö, aivan sama mulle ainakin. Tuntuu et tänne on pesiytyny joukko pervoja vaan jotka ei oo ees naisten polkupyörää nähny oikeassa elämässään. Voin sanoo et tähä ikää asti varmaan 100 äijää on ehtiny mun pillun näkemään, gynekologeja myöten. Eikä asia ole muuttunu mitenkään, nyt oma lapseni tulee sen näkemään lerpallaan ja sheivattuna varmaan siihen asti kun muuttaa pois kotoa useaan otteeseen. Mikään ei muutu ja ole muuttanut ainakaan minua ihmisenä, ei edes silloin kun on kysytty. Poikia on aina pillu kiinnostanu ja se siitä.

        Voitas pikkuhiljaa alkaa puhuun jo siitä miten monta kalua ollaan nähty ja kuinka vitun törkeesti tyrkytetty. Joka muijan kohdalle näitä varmasti on sattunu. Äijät seisottaa tahallaan mulkkujaan vaikka missä että sais huomionsa.

        Carita, hyviä pointteja


      • Varovaro
        Lightis kirjoitti:

        Tähän käy sellainen kuin.

        Kaikki varmasti tietää sanonnan "maassa maan tavalla"

        Samoin käy "Kodissa kodin tavoilla" Jos ei käy niin voi lähteä tai jatkossa olla tulematta. Jos itse jää saunaan istumaan kun ahistaa niin se on oma vika silloin.

        Toi maassa maan tavalla -tulkinta on äärioikeistolainen, moni ei pidä tommosesta ajattelusta yhtään.


    • Katrin sauna

      Kyllä minäkin käyn pikkuveljen kans yhes saunassa ja se on ihan luonnollista, minä 14v ja veikka 13v.

    • dibbidabbi

      mä oon 15 ja mun systeri 12 ja me saunotaan yhessä vanhempian kaa... meillä muutenkaa nii tarkkaa ollu ton saunomisen saral. ku oltiin systerin kaa pienii meillä oli au pairi ja seki sauno sillon yhessä koko meiän perheen kaa ja kaikki tietty oltiin ihan nakuina eikä mitää ongelmii kai ollu.. ainakaan kukaan mulle mitään kertonut, ite liian pieni sillon että mitään väkinäisii tunnelmii palautus mieleen paitsi vaan yleisesti se että oli aluks jännää ku sai nähdä sen pari kymppisen donnan tissit ja karvasen pillun :D no joo, tottu siihen nopeesti eikä sit enää miettiny koko juttuu. musta sekasaunominen on ihan jees ja luonnollista mut kaikki voi tehä niinku ite haluu..

    • eise

      ja sitten oma sisko (molemmat 14v) ei uskalla edes mun ja äidin kanssa saunaan tulla edes ilman pyyhettä.

      äidin luona myöhemmin kun ei ollut pyyhkeitä naulakossa, ei suostunut tulemaan ollenkaan :D

      • tyttö vaan 13

        Kohta saunaan veljen (16v) ja isän kanssa ! Ei siinä mitään pyyhkeitä tarvitse , höh
        Aina käyty yhessä ja se on mukavaa


    • M1nä

      Mielestäni täysin ihan ok saunoa perheen kanssa yhdessä. En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan asiaa, ennen kuin olen lukenut suomi24:stä asian mietityttävän joitakuita. Sukulaisten ja serkkujenkin kanssa se olisi mielestäni ok. Oon nähnyt serkkutyttöjä alasti, imettämässä jne, eikä siinä ole kenelläkään ollut pulmaa.

    • 15v poika

      Must ois kiihottava olla saunassa mun 13v systeri kaa mut se ei suostu :(

    • Henna*

      Tunnin saunavuorolla on käyty aina koko perhe yhessä. Pikkuveli nyt 13v ja minä 14v, isoveli 17v on usein peleissä, mut on mukana jos on kotosalla.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe