Rahat ei tule tilille

antero60

Laitoin pankkisiirtona 25e Alv viikkoon ei vielä tullut mitään, sitten pistin pankkisiirtona vielä 10e Alv. Näistä rahoista ei ole kuulunut eikä näkynyt mitään. Skype vaan käskee ostaan lisää krediittiä, kun tili melkein tyhjillään. Kaksi viikkoa on kulunut kun tuon ensimmäisen 25 e laitoin. Olen toki soitellut jo vuosia että toiminut on ennen. Onko muilla kokemusta, voiko kestää kauankin rahojen tilille tuleminen. Mitään valitustietä en ole keksinyt, mihin valittaa. Kaikki ulkomaan kieltä kun apua kysyy.

52

15660

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piretta68

      Sama ongelma minullakin. Maksoin 10euroa 25.04.07, mutta puheaikaa ei näy. Viesteille mitkä tulivat maksamisen jälkeen:`"varausvahvistus" ja "skype käsittelee tilausta" ei saa lähettää vastausta, ne tulee bumerangina takaisin. Nyt en edes halua lataa lisää kun ongelmia on muillakin.

      • Anonyymi

        Windows ja rahat männööö.


    • odottavan aika pitkä

      Välillä menee hiukan kauemmin, joskus nopeammin, malttakaa.

    • Vika täällä

      maksoin Global Collect BV:n Nordean tilille 24.4 ja saldoa ei näy vieläkään. Normaalisti on ottanut 3 päivää.Soitin Nordeaan tänään (3.5) ja kysyin tilannetta. Pyysivät soittamaan huomen aamulla, jos ei saldoa ei aamulla näy. Virkailija tarkisti Global Collect BV:n tilin tapahtumia 24.4. päivän kohdalta, mutta tapahtumia oli satoja. Lupas kuitenkin selvittää tilanteen huomenna (4.5), jos saldoa ei näy, mihin rahat ovat menneet.

      • Skypeen tuli

        tilille tänään noin 19:30. Pankkisiirron pystyy tarkistamaan Global Collect BV:n www sivulla syöttämällä viitenumeron ja maksun määrän, jolloin näkee milloin raha on vastaanotettu tilille. Itse maksoin 24.4.-07 OKO:n kautta Nordeaan Global Collect BV:n tilille.Global Collect BV:n tilille Nordeaan rahat olivat tulleet 26.4-07. Joten rahat olivat "kateissa" 8 päivää...


      • piretta68
        Skypeen tuli kirjoitti:

        tilille tänään noin 19:30. Pankkisiirron pystyy tarkistamaan Global Collect BV:n www sivulla syöttämällä viitenumeron ja maksun määrän, jolloin näkee milloin raha on vastaanotettu tilille. Itse maksoin 24.4.-07 OKO:n kautta Nordeaan Global Collect BV:n tilille.Global Collect BV:n tilille Nordeaan rahat olivat tulleet 26.4-07. Joten rahat olivat "kateissa" 8 päivää...

        Voitko tarkentaa, mikä on Global Collection BV www-sivun tarkka osoite? Jos se on englanniksi, mistä linkistä pääsee tiliä katsomaan?


      • Anonyymi

        Windows vie rahasi!


    • täälläkin

      mutta luin s.postin "vahvistus" jossa sanotaan, että tulosta viesti ja mene pankkiin jotta pankki voi hoitaa maksun loppuun.
      Omituista!
      Koitan kaivaa rahat takaisin ja Skype lähtee koneelta.

    • Diamanto

      Mulla siis sama juttu. Laitoin Global Collectin tilille Skypeout-rahaa sekä Skypein-rahaa, mutta eipä noita vielä näy Skype-tilillä..

      Aina aiemmin on saldoa lisätty muutaman päivän sisällä, mutta nyt kestää ja kestää.. Mulla on jo Skype-saldo nollilla ja ottaa pattiin niin maan penteleesti, kun ei saa soitettua. :(

      Oon laittanut heille nyt 2 sähköpostia menemään, mutten oo saanut vielä vastausta kumpaankaan. Täytynee vain odotella..

      Joku tossa aiemmin kertoi, että Global Collectin nettisivuilta voi katsoa tilannetta, että onko maksu mennyt perille ja katsoinkin.. Mun rahat on menneet heidän tilillensä heti 27.4, eli maksua seuraavana päivänä...

      Mikäköhän siellä nyt kestää?

      • soittelijapoika

        käyttäjää, ehkä se tökkii jonkuu verran ja aiheuttaa hidastelua, se oli vaan villi arvaus.


    • volle740

      hei! Ottakaa yhteyttä Euroopan kuluttajakeskukseen, puhelin 09 77261, www.kuluttajavirasto.fi/ecc . Sieltä lupasivat olla yhteydessä kyseiseen firmaan. Skype ei vastaa teille missään vaiheessa. Haluavat hoitaa asian sieltä käsin mahdollisimman laajana. Tämä ei ole ensimmäinen kerta kun rahoja katoaa Skypessä vaikka muuten ihan hyvä onkin.

      • Diamanto

        Oottelen vielä muutaman päivän, että tuleeko noi rahat tilille vai ei ja että, tuleeko vastausta mun sähköposteihini vaiko eikö..

        Sen jälkeen tarvii vissiin ottaa yhteyttä tohon sun mainitsemaasi paikkaan..

        Himskatti vieköön, täytynee ruveta käyttämään jotain muuta kuin Skypeä jos ei tämä nyt toimi! :(


      • volle740
        Diamanto kirjoitti:

        Oottelen vielä muutaman päivän, että tuleeko noi rahat tilille vai ei ja että, tuleeko vastausta mun sähköposteihini vaiko eikö..

        Sen jälkeen tarvii vissiin ottaa yhteyttä tohon sun mainitsemaasi paikkaan..

        Himskatti vieköön, täytynee ruveta käyttämään jotain muuta kuin Skypeä jos ei tämä nyt toimi! :(

        Hei! se netti osoite on sinne, www.globalcollect.com


      • oottelija

        global collectin sivuilla on maksun tila kohdassa tieto paid 25.4.silti ei saldoa skypessä vieläkään.ihmeellistä tämä nykyaika kun olisin tässä ajassa voinut vaikka konttaamalla käydä maksamassa,on skype sitten englannissa,luxemburgissa tai missä lieneekään.alunperin maksoin sammon tililtä jo 20.4 . jos saat jonkun vastauksen tuolta kuluttajakeskukselta,niin laitatko jotain tietoa vaikka tälle palstalle?


      • Diamanto
        oottelija kirjoitti:

        global collectin sivuilla on maksun tila kohdassa tieto paid 25.4.silti ei saldoa skypessä vieläkään.ihmeellistä tämä nykyaika kun olisin tässä ajassa voinut vaikka konttaamalla käydä maksamassa,on skype sitten englannissa,luxemburgissa tai missä lieneekään.alunperin maksoin sammon tililtä jo 20.4 . jos saat jonkun vastauksen tuolta kuluttajakeskukselta,niin laitatko jotain tietoa vaikka tälle palstalle?

        Mun sähköpostiviestiini siis vastattiin, vihdoinkin. Pahoittelivat hirmusti ja lupasivat, että mun saldo on kunnossa 2-5 päivän kuluessa.. :D

        Täytyy nyt odotella vielä hetki, mutta nyt tuntuu jo lupaavalta.

        Sähköpostia laitoin heille osoitteeseen [email protected]

        Kannattaa muidenkin kokeilla samaa osoitetta, josko sitten auttaisi..

        Käyn sitten vielä kertomassa, kun saldo on ok ( vai onko? )


      • maksaja
        Diamanto kirjoitti:

        Mun sähköpostiviestiini siis vastattiin, vihdoinkin. Pahoittelivat hirmusti ja lupasivat, että mun saldo on kunnossa 2-5 päivän kuluessa.. :D

        Täytyy nyt odotella vielä hetki, mutta nyt tuntuu jo lupaavalta.

        Sähköpostia laitoin heille osoitteeseen [email protected]

        Kannattaa muidenkin kokeilla samaa osoitetta, josko sitten auttaisi..

        Käyn sitten vielä kertomassa, kun saldo on ok ( vai onko? )

        sama juttu rahikaisella.tuli kerralla kaksi vastausta samana päivänä.laitoin kyselyn skypen tukeen 27.4 ja billing skypeen 3.5,eli toi billing taitaa olla jostain syystä nopeampi.Muutenhan skype toimii mainiosti verrattuna joihinkin muihin ohjelmiin.Kun vielä saisivat puheluhinnat samalle tasolle kuin esim. ruotsissa ,eli miksi sama operaattori välittää siellä halvemmalla(telia sonera), ja 0800-alkuiset soitot ilmaisiksi.


      • raimo49

        Maksoin Global Collection BV Helsinki -tilille
        215318-00030818 18.6.2008 euro 11,50, mutta
        Skype- tililläni ei ole näkynyt lisäystä.

        Missä rahat?

        Raimo49


    • volle740

      Hei
      Siellä on nyt linkit mistä voit tarkistaa maksusi ja valitusosoite

      • Diamanto

        Jep, löysin sivun josta voi tarkistaa, että onko rahat menneet Global Collectin tilille ja siellä sanotaan että 27.4 maksu on mennyt perille..

        Sitä en ymmärrä, että miksi ne ei näy tossa mun Skype-saldossa.. :( Harmittaa niin vietävästi.

        Minäkin oon jo vuosikausia käyttänyt Skypeä jatkuvasti (joka päivä) ilman mitään isompia ongelmia. (eikä ikinä rahojen kanssa mitään häikkää) Siksi en ymmärräkään, että miksi tää on nyt niin hankalaa.. pöh :(

        Muutaman päivän päästä lähtee täältä valitus eteenpäin, jos ei sitä ennen tapahdu mitään..


    • pettynyt olen minäkin

      Sinnehän se tilaus on mennyt tilille 25.4 vaan eipä näy saldoa skypessä. Taitavat kusettaa oikein urakalla, mutta kun entinen saldo loppuu lähtee skype vikkelästi koneelta. Itelleenhän ne vain tuolla tekee asiakkaat "marssii" jollekkin toiselle palvelun tarjoojalle. Ei oo sattunut ennen vielä tätä vaikka monta vuotta skypellä oonkin soittanut, kyllä harmittaa!

      • eikä kuulu mitään

        ei edes vastausta e-postiin kun olen kysellyt.hienoa palvelua eli ei muuta kuin palvelunestohyökkäystä peliin skyper serverille saakeli.


      • Diamanto
        eikä kuulu mitään kirjoitti:

        ei edes vastausta e-postiin kun olen kysellyt.hienoa palvelua eli ei muuta kuin palvelunestohyökkäystä peliin skyper serverille saakeli.

        Multakin on tosiaan lähtenyt jo pari sähköposti-viestiä tuonne, mutta ei oo vastauksia tullut..

        Mitäs meinaatte tälle asialle tehdä? Valitatteko tohon ketjussa aiemmin mainittuun paikkaan, vai mitä tässä pitäs nyt tehdä?!

        Mä jo latasin koneelle ton VoipBusterin, mutten oo sinne vielä rahoja laittanut menemään, kun mietin, että tuleekohan tuo Skype vielä "kuntoon" vaiko eikö.. :(

        Harmittaa niin suunnattomasti. Mä oon ainakin pari vuotta käyttänyt päivittäin tota SkypeOut:a, välillä monta kertaa päivässä.. ja nyt ei voi noita ulkomaan puheluita hoitaa..

        Ei viitti maksaa kännylaskuja, jotka maksaa tuhottomasti soitettaessa Kreikkaan..

        Kertokaahan mitä meinaatte tehdä.. kiitosta!


      • Jellovi
        Diamanto kirjoitti:

        Multakin on tosiaan lähtenyt jo pari sähköposti-viestiä tuonne, mutta ei oo vastauksia tullut..

        Mitäs meinaatte tälle asialle tehdä? Valitatteko tohon ketjussa aiemmin mainittuun paikkaan, vai mitä tässä pitäs nyt tehdä?!

        Mä jo latasin koneelle ton VoipBusterin, mutten oo sinne vielä rahoja laittanut menemään, kun mietin, että tuleekohan tuo Skype vielä "kuntoon" vaiko eikö.. :(

        Harmittaa niin suunnattomasti. Mä oon ainakin pari vuotta käyttänyt päivittäin tota SkypeOut:a, välillä monta kertaa päivässä.. ja nyt ei voi noita ulkomaan puheluita hoitaa..

        Ei viitti maksaa kännylaskuja, jotka maksaa tuhottomasti soitettaessa Kreikkaan..

        Kertokaahan mitä meinaatte tehdä.. kiitosta!

        ongelmia VoipBuster pron kanssa. Tuli kyllä kympin edestä saldoa, mutta muuten ei kyllä mitä luvattiin ja valitukseen ei mitään vastausta.Puhelut piti olla ilmaiset lankanumeroon, vain 4 sentin yhdistämis maksu. Nyt kuitenkin maksaa 1 sentin minuutti.Joten ei näistä aina tiedä. Voipstunt toiminut parhaiten.


      • Leena54
        Diamanto kirjoitti:

        Multakin on tosiaan lähtenyt jo pari sähköposti-viestiä tuonne, mutta ei oo vastauksia tullut..

        Mitäs meinaatte tälle asialle tehdä? Valitatteko tohon ketjussa aiemmin mainittuun paikkaan, vai mitä tässä pitäs nyt tehdä?!

        Mä jo latasin koneelle ton VoipBusterin, mutten oo sinne vielä rahoja laittanut menemään, kun mietin, että tuleekohan tuo Skype vielä "kuntoon" vaiko eikö.. :(

        Harmittaa niin suunnattomasti. Mä oon ainakin pari vuotta käyttänyt päivittäin tota SkypeOut:a, välillä monta kertaa päivässä.. ja nyt ei voi noita ulkomaan puheluita hoitaa..

        Ei viitti maksaa kännylaskuja, jotka maksaa tuhottomasti soitettaessa Kreikkaan..

        Kertokaahan mitä meinaatte tehdä.. kiitosta!

        Voisiko joku kertoa minulle mikä tämä on tämä palvelu mistä puhutte globalcollect systeemi????
        Tarvitsen sen tiedon todella ja en osaa englantia juuri lainkaan joten se ei selviä minulle nettisivuilta:)

        Kiitos


    • antero60

      Yllätys kun katsoin skypeä, saldoa vihdoin tullut 25 euroa, vielä tulematta 10 euroa.Että toivoa on kun tuo yksi summa sieltä tuli joka oli laitettu 23.huhtikuuta.

      • yläpuolella

        nimim. Taipion ketjussa joku oli saanut sähköpostiin vastauksen että tilisiirto on hitaampi kuin muut systeemit. Voi mennä 14 päivää ennenkuin raha näkyy omalla tilillä.


      • Diamanto

        Hyvä, hyvä.. Toivoa on siis, että meikäläisellekin tuo saldo ilmaantuu lähipäivinä ja pääsee taas rupattelemaan.. :D


      • volle740

        Hei! Tulihan ne rahat ja jopa sähköposti, että systeemissä on jotain häikkää, hirveät pahoittelut.
        joku kyseli niistä nettiosoitteista. Mene www.globalcollect.com sieltä etsi kohta check your payment online, valitse Amsterdam paikaksi, sen jälkeen kirjoita summa yläriville ja alariville tilausnro, näet milloin sieltä on maksu lähtenyt. Siellä on sähköpostiosoite [email protected] lähetä viesti sinne ja global collettin vahvistus maksusta niin eiköhän onnistu, lupaavat vastata 72 tunnin kuluessa


      • Diamanto
        volle740 kirjoitti:

        Hei! Tulihan ne rahat ja jopa sähköposti, että systeemissä on jotain häikkää, hirveät pahoittelut.
        joku kyseli niistä nettiosoitteista. Mene www.globalcollect.com sieltä etsi kohta check your payment online, valitse Amsterdam paikaksi, sen jälkeen kirjoita summa yläriville ja alariville tilausnro, näet milloin sieltä on maksu lähtenyt. Siellä on sähköpostiosoite [email protected] lähetä viesti sinne ja global collettin vahvistus maksusta niin eiköhän onnistu, lupaavat vastata 72 tunnin kuluessa

        Voihan rähmä! Ei oo vieläkään kunnossa, ei. Sähköpostiini vastattiin, kuten jo edelläkin kerroin ja siinä sanottiin että menis 2-5 päivää kun toimii. Mutta kun ei!!

        No, nyt laitoin tarkat tiedot (kaikki mahdolliset!) menemään skypestäni ja jään taas odottelemaan..

        ei auta, harmittaa niin julmetusti!! :(


      • antero60
        Diamanto kirjoitti:

        Voihan rähmä! Ei oo vieläkään kunnossa, ei. Sähköpostiini vastattiin, kuten jo edelläkin kerroin ja siinä sanottiin että menis 2-5 päivää kun toimii. Mutta kun ei!!

        No, nyt laitoin tarkat tiedot (kaikki mahdolliset!) menemään skypestäni ja jään taas odottelemaan..

        ei auta, harmittaa niin julmetusti!! :(

        Mullakin 27.4 laitettu raha vielä kadoksissa, pieni toivonkipinä on, koska tuo ensimmäinen kadonnut raha ilmestyi.


      • Diamanto
        antero60 kirjoitti:

        Mullakin 27.4 laitettu raha vielä kadoksissa, pieni toivonkipinä on, koska tuo ensimmäinen kadonnut raha ilmestyi.

        Just kun aamulla taas rutisin, ettei toimi niin nyt toimii! :D

        Pitääkin tänään heti jo maksaa seuraavat 10 euroa tililleni, ettei pääse saldo nollaantumaan hetkeen. Nyt uskaltaa taas laittaa rahaa niille menemään, kun näki ettei ne niitä rahoja "ryöstä" vaan ilmeisesti niillä vaan on ollut jotain teknisiä tai muita ongelmia.

        Eli kaikki vaan skypettämään täysillä! :D

        Hyviä skypettelyjä! hih..


    • MarjaE

      Ostin skype-aikaa pariviikkoa taaksepäin.Kuitti maksetusta summasta 11.50 euroa tuli ja selvitys, että voin soittaa puheluja, mutta krediitti ei vaan kasva.Olen käyttänyt tulkkia ohjeisiin, mutta vieläkin on sama tilanne.Eikö tosiaan ole mitään yhteydenottopaikkaa, jotta voisin asiasta valittaa?

      • MarjaLeena

        Olen maksanut skype-krediittiä ja odottanut monta viikkoa, enkä vieläkään voi soittaa tavallisiin puhelimiin. Tässä on saamani vastaus, johon laitoin kyselyni osoitteeseen: [email protected] ja josta en ymmärrä , koska en hallitse kieliä.

        Thank you for contacting Skype Support!
        Please do not reply to this automated email, we will reply to you directly from your support request.
        Email follow-ups to all Skype Paid Service and Billing-related queries will be sent usually within the next 72 hours. While it may sometimes take longer than 72 hours to hear from us, you can be assured that we are working to answer you as soon as we can. Bug reports, comments and suggestions will be forwarded to our development team and will most likely not be answered via email.
        For technical problems please check if an answer is available in our Knowledgebase.You can also check our Troubleshooters for answers to common problems:http://support.skype.com/index.php?_a=troubleshooter
        Skype Support


    • harkto

      Selvittelin tänään juttua Nordeassa ja sain sellaisen käsityksen että ne jakelevat tilejään kaikenlaisille postirestantte välittäjille minkä minäkin heiltä sitten loppujen lopuksi sain Joka on tässä kaikille jotka sen haluavat (PLANEGEN WEG 43-59 NL 2132 HPI HOOFDDORP ALANKOMAAT ) Tähän osoiteiseen postin välityksellä kirjelmä ja kuitti menemään että on maksanut heidän tililleen skype krediittiä ja se pitäisi siirtää asiakkaan skype tilille ja vähän äkkiä.Jollei homma hoidu niin nimet adressiin kaikilta ketkä ovat maksaneet skypelle krediittiä ladattavaksi skype tilille ja sen jälkeen tekemään porukalla rikosilmoitusta tämmöisestä postilaatikko firmasta rikosilmoitusta jota näköjään Nordeankin puolesta suojellaan jossakin määrin kun ei meinaa tietoja herua firmasta heiltäkään.Tiukkalinja vaan nyt eletään euroopassa eikä suojatussa tumppu kylässä niinkuin ennen eurooppaan liittymistä elettiin (Tässä firma mikä rahastaa GLOBAL COLLECT BY )Kaikki maksaneet mukaan tähän sotaan eiköhän se sitten siitä selviä.

    • VIRUKSET

      maksoin myös 7.2 global collect BV:n tilille rahat Nortonin virustorjuntaohjelmasta.Mutta mitään ei näy vieläkään misään että ei taida tässä firmassa olla puhtaat jauhot pussissa.

      • SKYPPELÄINEN

        MAKSA SKYPELLE DEBIT TAI KREDIT KORTILLA MAKSETTU SUMMA ON AINA NÄKYNYT SAMAN PVÄN AIKANA.


      • ghjjghjghghgh
        SKYPPELÄINEN kirjoitti:

        MAKSA SKYPELLE DEBIT TAI KREDIT KORTILLA MAKSETTU SUMMA ON AINA NÄKYNYT SAMAN PVÄN AIKANA.

        vastasit sitten - älyvälkky - vuosia vanhaan viestiin...

        Eikö silmälasit enää pelaa? Osta kiikarit...


      • Anonyymi

        VEIKÖ WINDOWS RAHASI!


    • sfinx1901

      hej,
      RAHAA EI TULLUT TILILLE ,OLI LAITTANUT 30.12.08
      NORDEAN kautta , tänän on 8.1.09. NÄKÖJÄÄN, RAHAA EI TULE KOSKAAN.KANNATA OMALTA NIMELTÄÄ, JA KAIKKI HUIJATUT NIMELTA TEHD Ä TAI RIKOSILMOITUS TAI KULUTTAJALE VALITUS.(kuluttajat nykyisesti ovat hankalia ja ei puoluettomia)

      • Kallis

        Tuli kotikoneelle tilattua väärä virustorjuntaohjelma ja niin kalliskin. Auttakaa, mistä voin perua tämän Norttonin??????


    • oipat

      Taitaa Skype olla varsinainen rahastaja! Laitoin 11,50 euroa Skypen antamien ohjeiden mukaan Nordea Bank'in kautta 30.1.2012 heidän tililleen. Ei ole sen jälkeen rahoista kuulunut mitään. Eivät ainakaan minun soittotililleni tulleet. En suosittele kenellekään Skypen rahoittamista heidän ohjeidensa mukaan. Yritin netin kautta kysellä rahojani jopa Nordea Pankin kautta. He ilmoittivat, että rahat ovat tulleet heille ja lähetetty eteenpäin.

      • xdgftr

        taitaa olla huijarifirma.Mä tilasin Norton360 ohjelman.Maksoin heti.Mitään ei ole tapahtunut 2 kuukauteen.No siinä meni 89,90 euroa huijareille.Tilnumero on helsingissä,mutta itse firma ties missä ulkomailla.Yhteyttä ei saa


    • Huijarifirmako?

      Minun Skype-tililleni rahat kyllä ilmestyivät, vaan en pääse soittamaan! Ruudulta ei kertakaikiaan löydy sellaista "näppylää", josta pääsisin valitsemaan haluamani numeron ja soittamaan siihen.

    • Hessu211

      Mikähän mahtaa olla tämän Global Collect BV:n sähköposti tai puhelinnumero?

    • Anonyymi

      Olen maksanut Avast Secureline VPN 25.08€ 23.11.2022. Te viestitätte joka päivä
      maksamattomuudesta. Tarkistakaa.

    • Anonyymi

      MINÄ MAKSOIN TAI TILILTÄNI OTTI CLOBAL COLLECTOR 2.5.2023 45,36 JA8.5.2023 39,99 SIIS OLI OTETTU EN OLE SAANUT TAKAISIN VAIKKA OLEN OLLUT POP PANKIN KANSSA YHTEYDESSÄ EIHÄN TUONNE PÄÄSE EDES PUHELIMEIIA HUIIJAREITA KAIKKI EN OTA ENÄÄN MITÄÄN SUOJAA

      • Anonyymi

        VIEKÖ WINDOWS RAHASI!


    • Anonyymi

      Sähköillä ja rahoilla ei pitäisi kiusata ketään lainkaan.

    • Anonyymi

      sillä saa muutaman sinolin

      • Anonyymi

        Sinun ei kannata noita juoda, olet muutenkin tarpeeksi sekasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun ei kannata noita juoda, olet muutenkin tarpeeksi sekasin.

        Vapunen juo pyllymajassa!


    • Anonyymi

      Ei sulla vaappu ole rahaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe