TURKU toukomiitti

miriamele

Eli nys ois uutta miittii suunnitteilla. Tällä kertaa pääsee omien eväitten hinnalla eikä ilmottautumisiakaan sen suuremmin kaivata.

Ajatuksena ois joko jokilaiva tai sitten grillausta ja sensellasta kivaa Ruissalossa.. Äänestetään!! Kumpi vaihtoehto ekaks saa 6 ääntä valitaan.

Ja ajankohta on Lobin vastusteluista huolimatta

26.5. klo 14.00 alkaen.

54

14245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piti äänestääkki... :DDDD

      mun ääni menee grillaukselle!!

      • ruusbäri82

        grillaukselle.


      • Johka_

        saa mun äänen myös.


    • turkumiitti

      Linkit myös

    • jadelles

      Saa myös mun äänen, oon nääs ulkoilma ihminen *viheltelee* Baariin pääsee muutenkii...

    • rmoon

      Mäki pääsisin tulemaan ois kai rahaaki vähäsen et saa ostettua ees jotai syötävää :D
      Päivä siis sopii

    • PilihC

      Vastarannan kiiskenä äänestän, vaikken mitä todennäköisimmin oo ees tulossa mihinkään ;) :u :DDDD

      • jadelles

        Hah ei taida onnata siltikään :DD


      • :DDDD


    • yks_outo_hujoppi

      Joo, kyl rillaaminen kuulostaa oikee hyvält ;)
      Ääni sil ja makkarat sun muut tulil!

    • Esko77

      Ääni Ruissalo-reissulle :D

    • Reppu75

      Ehottomasti grillaan ja kaikkee ulkohupaa

      • on --

        tallella, vaikka niitä on hiukan tullu tarkistettuakin, Turku ei oo pahemmin kärsiny inflaatiosta tai euroaikaan siirtymisestä


    • jadelles

      Riillaamaan rillaamaan rillaamaan me mennään, rok rok!!

      • ni ei harmita niin paljon, ku ei pääse =D


      • Katie_80 kirjoitti:

        ni ei harmita niin paljon, ku ei pääse =D

        sataaki


      • yks_outo_hujoppi
        miriamele kirjoitti:

        sataaki

        ei satanu ;)


    • Lucinda

      Tää änkee mukaan jos sattuu sillon oleen vapaata ja ehottomasti grillaan Ruissariin

    • Nyt on ollu aikaa äänestää ja äänistä päätellen keskustelu on löytänyt kohdeyleisönsä. Grillaaminen voitti ylivoimaisesti. (Galsussa joku persenaama vinkuu jotain, mutta koska ei vaivautunut äänestyspaikalle, ei kitinöitä oteta huomioon.)

      Kaikki vois ottaa omia ulkopelejä mukaan ja lussu vois tuoda TWISTERIN xDDDDDD

      JEEE!!!

      *ei malta oottaa*

      • Lucinda

        Twister seuraa ehottomasti mukana XD Jyskissä olis kertisgrillejä eurolla tsibale et sieltä sit itte kukanenki ostaan. Jyskissä myynnissä myös erilaisia ulkopelejä. Löytyyks keltään petankia tai mölkkyy?


      • jadelles
        Lucinda kirjoitti:

        Twister seuraa ehottomasti mukana XD Jyskissä olis kertisgrillejä eurolla tsibale et sieltä sit itte kukanenki ostaan. Jyskissä myynnissä myös erilaisia ulkopelejä. Löytyyks keltään petankia tai mölkkyy?

        Ei niitä kannata ostella erikseen kun joku ostaa hiilipussin ja sytytysnesteen ja kaikki kimpassa kustantaa sitte oman osansa siitä niin päästään helpoimalla? Koska kokemuksen perusteella kertisgrillit ja niissä grillattu ruoka on P*...
        Mutta joo tämähän oli vain ehdoitus...


      • rmoon
        jadelles kirjoitti:

        Ei niitä kannata ostella erikseen kun joku ostaa hiilipussin ja sytytysnesteen ja kaikki kimpassa kustantaa sitte oman osansa siitä niin päästään helpoimalla? Koska kokemuksen perusteella kertisgrillit ja niissä grillattu ruoka on P*...
        Mutta joo tämähän oli vain ehdoitus...

        ruissaloon pitää nykyää viiä omat nuotio puut.. näin olen kuullut


      • jadelles
        rmoon kirjoitti:

        ruissaloon pitää nykyää viiä omat nuotio puut.. näin olen kuullut

        Olen just pari viikkoa ollut siellä viikonloppuisin putkeen ja kyllä siihen kalliolla olevaan grilliin saa laittaa hiiliä... Jos siinä grillaamme, se on kuitenkin yleinen grilli ja kaikkien käytössä.


      • mä..
        Lucinda kirjoitti:

        Twister seuraa ehottomasti mukana XD Jyskissä olis kertisgrillejä eurolla tsibale et sieltä sit itte kukanenki ostaan. Jyskissä myynnissä myös erilaisia ulkopelejä. Löytyyks keltään petankia tai mölkkyy?

        mulla on petankki..mutta taidan olla liian vanha teidän porukkaan miittailemaan......ruissalossa...yksi hyvä grillipaikka sin..minigolfin vieressä..ja ku porukkaa siinä..(te) ei sinne ketään...tunge..ku näkee että...makkaran paisto kesken......lystiä..vaan pitää-sit myös olla


      • mä.. kirjoitti:

        mulla on petankki..mutta taidan olla liian vanha teidän porukkaan miittailemaan......ruissalossa...yksi hyvä grillipaikka sin..minigolfin vieressä..ja ku porukkaa siinä..(te) ei sinne ketään...tunge..ku näkee että...makkaran paisto kesken......lystiä..vaan pitää-sit myös olla

        paitsi ett ei mielellään ketään 17.23vee ja sit 23.47vee on kans aika hiinä ja hiinä. :g Mut kaikki muut voi tulla!


      • yks_outo_hujoppi
        miriamele kirjoitti:

        paitsi ett ei mielellään ketään 17.23vee ja sit 23.47vee on kans aika hiinä ja hiinä. :g Mut kaikki muut voi tulla!

        LOLLIS miri x)


    • CC.

      Onks tämä joku sisäpiirin miitti, vai pääseekö muutkin? Kun näyttää, että te samat tyypit niitä miittejä järjestätte ja menette.

      • jadelles

        Miittit jotka järjestämme on tarkoitettu kaikille Suomi24:sen Turku Chatissa viihtyville.
        Ja samat ihmiset järjestää miittejä siksi kun kukaan muu EI SAA AIKAISEKSI järjestää mitään. Jos tämä teitä häiritseepi saatte toki järjestää seuraavan miitin. Se ei ole kiellettyä, ehkä jopa toivottavaa. Koska kuitenkin miitistä täytyy ilmoittaa useaan otteeseen Turku Chatissa eri kellon aikoina. Ja viime miitti kun oli maksullinen niin paikan varaaminen ja maksujen kerääminen yms tuotti oman osansa työtä. Mutta jos olette siihen valmiit toki järjestäkää miitti, tulen ilomielin paikalle.

        Ja tuohon ikä puoleen kommentoiden, eihän chatissa ole ikärajaa, joten ei ole miiteissäkään. Tervetuloa olet sitten 17 vuotias tai 67 vuotias pitämään hauskaa ja tutustumaan livenä!


      • TUUT MUKAAN!!!!!

        Jee uutta verta ja uusia naamoja


    • Ehkä sit kumminki jokilaiva.

      • jadelles

        Eli turha äänestää enää missä miitin haluisi olevan koska äänetystys on jo päättynyt. Ainoastaan 6 ensimmäistä ääntä ratkaisi missä miitti pidetään. Ja Ruissalohan on kiva paikka koska siellä olin myös lauantaina ja ilma oli mitä parhain :)


    • jadelles

      Eli siis ohjeet: Ajakaa ruissalon tietä pitkin ihan päätyyn asti, vastaan tulee parkkipaikka. Siinä kokoontukaamme siinä parkkipaikalla klo 14.00 ja menkäämme grillille yhdessä joka sijaitsee: parkkiksesta eteen päin kun kävelee tulee vastaan uimaranta ja uimarannan ohi kun jatkaa niin tulee kalliot ja kalliolla on yleinen kivi grilli missä olisi ajatus grillata.
      Ja eteenpäin jos jatkaa tulee vastaan ruskea rakennus joka on sauna. Ja laituri. Saunan vieressä on myös lasten "leikkipaikka" ja leikkipaikasta jos jatkaa eteenpäin tulee toinen laituri ja jos joku ei näillä ohjeilla perille pääse niin on oma häpeä.

      • *blondi*


      • yks_outo_hujoppi
        miriamele kirjoitti:

        *blondi*

        tai miri ei ehkä ;)
        siellä parkkipaikalla näkyilee klo 2 =)


      • mä taas
        yks_outo_hujoppi kirjoitti:

        tai miri ei ehkä ;)
        siellä parkkipaikalla näkyilee klo 2 =)

        miriamelen textistä...voisi päätellä..ettei hän halua yli 30v ylittäneitä.miittiinsä...pah sanon mä...pitäkää..sit miittinne .en tunge kun ei hyväksytä....osaan kyl...ilman teitäkin ruisaloon..ja grillipaikoille....


      • yks_outo_hujoppi
        mä taas kirjoitti:

        miriamelen textistä...voisi päätellä..ettei hän halua yli 30v ylittäneitä.miittiinsä...pah sanon mä...pitäkää..sit miittinne .en tunge kun ei hyväksytä....osaan kyl...ilman teitäkin ruisaloon..ja grillipaikoille....

        se herne sielt nenuukist ja tuu kuitenki sinne sillo klo 2


      • mä taas kirjoitti:

        miriamelen textistä...voisi päätellä..ettei hän halua yli 30v ylittäneitä.miittiinsä...pah sanon mä...pitäkää..sit miittinne .en tunge kun ei hyväksytä....osaan kyl...ilman teitäkin ruisaloon..ja grillipaikoille....

        ei kai tällanen 17vee pikkupinde jaksa mitää kolmekymppisii ikäloppui vamma-asenteita kattookkaa!
        Mä hengaan vaan ilppiksen kaa ko se on yhtä t31n1X ko mä.
        Me seistää sit katoksen ulkopuolella vaik jos ei muuten saada olla rauhassa kaikilta muilta, koska nyt näyttäis ett keski-ikä on n. 35 veeeee.. .. . . ..
        DAAAAAA!!!!1


    • -Darkness-

      En taida uskaltaa lähteä. Olen liian ujo ja ruma..snif

    • jadelles

      Eli nyt sitten herää kysymys, meinaakos joku ottaa lapsensa mukaan miittiin? Siellä tulee olemaan känniläisiä ja perjantain MINImiitin perusteella edes PÄÄmiitti ei ole lapsia varten joten kannattaa harkita kaksi kertaa. Sinne menemme kuitenkin rentoutumaan ja pitämään hauskaa emmekä vahtimaan lapsia. Joten suosittelen kaikille joilla on lapsia hankkimaan suosiolla lapsenvahdin. Tämä on lastenkin terveyttä ajatellen viisasta. Ja nyt ei sitten tartte ajatella et onpas toi Lyni lasten vihajaa koska se ei ole totta. Ajattelen asiaa kaikkien miittiläisten kannalta ja lasten tietysti.

      Lapset kotiin ja pelit ja iloinen mieli mukaan (viinakset jos o tarvetta) :DD

      • ettei

        ...samalla kielletä, jos siellä ei aio juoda tai ne ei saa tulla ketä ei oo rekattu.
        Jos joku sinne lapsensa tuo, niin tuskin muut sitä hoitaa, vaan se ketä sen lapsen/lapset tuo niin se sitä vahtii. Lastenko kanssa ei voi rentoutua... Eikä pitää hauskaa?
        Entä mitä ne lapset, jotka ovat Ruissalossa ei-miittivanhempiensa kanssa? Kuinkahan epäterveitä niistä tulee? Niillä lapsilla ei ole mitään etukäteistietoa mitä katseltavaa silmiin osuu ja korvat kuulee. Kun taas luulis, JOS JOKU TUO LAPSENSA/LAPSET miittiin niin on varmasti kertonu mikä siellä voi olla meininkin.
        Miksei anneta kaikkien tuoda lapsensa, mummonsa, naapurin adoniksen, jos niin haluaa.....


      • kaippa nyt ihmiset, jotka lapsensa meille altistaa (etenki ko on ennenkin tätä touhua nähnyt), osais niitä viedä pois, jos touhu alkaa näyttää siltä ettei sovellu alle kouluikäisille.
        Lapset on huoltajiensa vastuulla, ei sun tartte niitä alkaa vahtaamaan.. :X


      • miriamele kirjoitti:

        kaippa nyt ihmiset, jotka lapsensa meille altistaa (etenki ko on ennenkin tätä touhua nähnyt), osais niitä viedä pois, jos touhu alkaa näyttää siltä ettei sovellu alle kouluikäisille.
        Lapset on huoltajiensa vastuulla, ei sun tartte niitä alkaa vahtaamaan.. :X

        "Ei ole sisäpiiri/ saa tulla mukaan iästä riippumatta
        Kirjoittanut: jadelles 10.5.2007 klo 09.11

        Miittit jotka järjestämme on tarkoitettu kaikille Suomi24:sen Turku Chatissa viihtyville.
        Ja samat ihmiset järjestää miittejä siksi kun kukaan muu EI SAA AIKAISEKSI järjestää mitään. Jos tämä teitä häiritseepi saatte toki järjestää seuraavan miitin. Se ei ole kiellettyä, ehkä jopa toivottavaa. Koska kuitenkin miitistä täytyy ilmoittaa useaan otteeseen Turku Chatissa eri kellon aikoina. Ja viime miitti kun oli maksullinen niin paikan varaaminen ja maksujen kerääminen yms tuotti oman osansa työtä. Mutta jos olette siihen valmiit toki järjestäkää miitti, tulen ilomielin paikalle.

        Ja tuohon ikä puoleen kommentoiden, eihän chatissa ole ikärajaa, joten ei ole miiteissäkään. Tervetuloa olet sitten 17 vuotias tai 67 vuotias pitämään hauskaa ja tutustumaan livenä!"


    • taas mä

      Ajattelin kyl.omalla autolla tulla miittiin...ko illalla sit töihin pitää mennä,,, en näe siinä mitään..outoa jos tollaseen tulee omalla autolla...sitä voi olla hauskaa ilman alkoholiakin..toki otan minä..kun sille päälle satun..muta en nyt...ei tuol isossa paikassa sovi haista henki alkoholille..ku töissä..on....nuorisoa vahtimassa...:))

      • ja vien sit perseeni pois ko touhu lakkaa olemasta tarpeeksi häveliästä mun herkälle mielelleni ;o)


    • mut ei se mtn, miitti pidetään ja siellä on hauskaa vaikka väkisin..
      me täällä kerätään jo pulloja ett saadaan paketti makkaraa evääks! xD
      Mullon joku kepinheittopeli, jonka aattelin heivata automobiiliin. Olik kellään mölkkyy!!?

      • me kaks

        voi harmi kun oli niin aurinkoista ja kaikkee... 20 astetta lämmintä, grilli kuumana, maggarat ja biffit grillissä ja aivan loistava meininkin, TAAS! kiitos kaikille paikalle saaapuneille, muut no.lifet hankkikoot elämän kun ei vaivautunu paikalle...omapahan on häpeänne... otetaan uusiks kun niin kivaa oli ;) pusi pusi hunskut!


      • me kaks kirjoitti:

        voi harmi kun oli niin aurinkoista ja kaikkee... 20 astetta lämmintä, grilli kuumana, maggarat ja biffit grillissä ja aivan loistava meininkin, TAAS! kiitos kaikille paikalle saaapuneille, muut no.lifet hankkikoot elämän kun ei vaivautunu paikalle...omapahan on häpeänne... otetaan uusiks kun niin kivaa oli ;) pusi pusi hunskut!

        Heippa!

        En tiennyt enkä kerinnyt taaskaan, työt haittaa näin kesäm alkaessa. Mutta ensi kerralla tämin sir piru tulee varmasti paikan päälle....


      • yks_outo_hujoppi
        me kaks kirjoitti:

        voi harmi kun oli niin aurinkoista ja kaikkee... 20 astetta lämmintä, grilli kuumana, maggarat ja biffit grillissä ja aivan loistava meininkin, TAAS! kiitos kaikille paikalle saaapuneille, muut no.lifet hankkikoot elämän kun ei vaivautunu paikalle...omapahan on häpeänne... otetaan uusiks kun niin kivaa oli ;) pusi pusi hunskut!

        Joo, viina ja kalja virtas ja makkaraa yms syötiin ja ruokaa lens halki ilman lol xD
        Eikä ollu huono ilma, kun EI SATANU vaikka niin moni sitä lupas ja vannos ;) seuraavaa odotelles x)


      • vaikka ei kiva aina...
        me kaks kirjoitti:

        voi harmi kun oli niin aurinkoista ja kaikkee... 20 astetta lämmintä, grilli kuumana, maggarat ja biffit grillissä ja aivan loistava meininkin, TAAS! kiitos kaikille paikalle saaapuneille, muut no.lifet hankkikoot elämän kun ei vaivautunu paikalle...omapahan on häpeänne... otetaan uusiks kun niin kivaa oli ;) pusi pusi hunskut!

        Oli se kielto ettei lasten kanssa saanut tulla. niin jäi sitten koko miitti. Ois ne lapset sen verran vialliseks kai sit tullu jos oisivat olleet pari h siel, ennen kuin heidän isä haki heidät.


      • vaikka ei kiva aina... kirjoitti:

        Oli se kielto ettei lasten kanssa saanut tulla. niin jäi sitten koko miitti. Ois ne lapset sen verran vialliseks kai sit tullu jos oisivat olleet pari h siel, ennen kuin heidän isä haki heidät.

        ei kai se kielto ollut vaan yhden ihmisen mielipide..

        lapset kai voi sitten viedä pois jos toteaa että meno alkaa olla k-18..?

        jos annettais ihmisten ajatella ihan itse?


    • ne ketä ei vielä oo saanu osotetta ja salasanaa viestinä, ni laittaa mirille numeronsa jotain kautta niin hoidetaan asia.

      ja sit ne kaikki muut ko otti kuvia niin laittaos ne jonnekkin näkösälle

      • jadelles

      • Luci ei jaksa reggautuu

        Olipa huisin kivaa viettää päivä miitin sijasta sateisella Linnanmäellä. onneks Sealifessä oli sentäs kivaa, siel oli haikaloja ja vaikka mitä nemo-kaloja. Mut ens kerral väännyn mukaan ellei se todella ole joku kaikki raahaa naapuriensakin muksut messiin-meiningillä. Mulle voi olla ylitsepääsemätön este olla popsimatta niitä suihiini XD


      • Luci ei jaksa reggautuu kirjoitti:

        Olipa huisin kivaa viettää päivä miitin sijasta sateisella Linnanmäellä. onneks Sealifessä oli sentäs kivaa, siel oli haikaloja ja vaikka mitä nemo-kaloja. Mut ens kerral väännyn mukaan ellei se todella ole joku kaikki raahaa naapuriensakin muksut messiin-meiningillä. Mulle voi olla ylitsepääsemätön este olla popsimatta niitä suihiini XD

        Vai niin?


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe