KALAT(m) ja KAURIS(n)

Kalatmiesvaan

Onko kellään kokemusta, em.merkkien rakkaudesta? onko kestävää? Ollaan oltu kavereita/ystäviä nyt jo monta vuotta, mutta yksi päivä nainen sanoi että on rakastunut minuun..vähän aikaa mietin, ja nyt ajattelen, että miksipä ei..että miten on onko nämä merkit tarkoitettu vain kaveruusmielessä,vai voiko löytää myös intohimo????

6

1274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pari vuotta

      enkä todellakaan käsitä, kuinka hän on voinut hairahtua Kalat- mieheen.Kavereina, mikäs siinä mutta siihenpä loppuukin ystävyys kun hynttyyt lyödään yhteen, voi mennä hyvin korkeintaan

    • Kaurisneito

      Käypäs katsomassa saman sivuston keskustelu, joka alkoi 11.3. otsikolla "Kauriille".

      Äläkä hyvä ihminen usko pelkkään horoskooppiin. Kokeile! Minulla meni metsään, mutta mitä sekin lopulta tarkoittaa. Epäsopivat luonteet. Niitä riittää kaikissa horoskooppimerkkiyhdistelmissä...

      • jamuli

        Ei taida tähtimerkillä olla mitään merkitystä. Sen verran asiasta kokemusta on, että mielestäni kalamiestä voisi kuvata sympaattiseksi ja hyväntahtoiseksi nalleksi. Kaurisnainen on kai vähän sellainen ujonpuoleinen Reeta, joka voi olla hyvinkin arka ja varovainen. Eikä kovin helposti luota kasvotusten toiseen ihmiseen.

        Tietysti ihmiset ovat niin erilaisia. Niin vähän asiasta itellä kokemusta, että aika vaikea sanoa mitään. Olen kauris, mutta en oikein merkkiin usko. En kasvotusten helposti avaudu. Jos saat kumppaniisi luottamuksen, naisesi voi avautua aika paljonkin. Ehkä kauriksilla voi olla jotain yhteistä: he eivät etsi hetken hurmaa, vaan toivovat pitkäaikaista mukavaa ja leppoisaa mutta luottetavaa ja turvallista seurustelua, jossa saa halia ja pusutella nalleansa. Saa luvan olla vähän hassu ja tuntea toisen läheisyys, lämpö ja välittäminen. Jos pääset kumppaniasi lähelle, hänestä voi viileyden ja äärimmäisen ujouden sijasta löytyä paljon lämpöä, hellyyttä ja ehkä ripaus hassuttelua .

        Olen yksin elävä vanhapiika, joten en todellakaan ole paras antamaan kommentteja, mutta tässä on yhden kauriksen mielipide. Olen lähes toivoni luovuttanut seurustelun suhteen ja tyytynyt omaan kohtalooni elää yksin, mutta noita edellä mainittuja asioita minäkin arvostan ja toivon kunpa ehkä vielä joskus saisi luottamuksen takaisin ja uskaltaisi seurustella. Pahinta mitä kaurikselle voi tehdä: pettää luottamus. Silloin vetäytyy kuoreen ja voi jäädä oman kuorensa pimeyteen.


      • jamuli

        Viestini meninkin nyt väärälle henkilölle. Ehkä huomasitkin.


    • jamulinen

      Ei taida tähtimerkillä olla mitään merkitystä. Sen verran asiasta kokemusta on, että mielestäni kalamiestä voisi kuvata sympaattiseksi ja hyväntahtoiseksi nalleksi. Kaurisnainen on kai vähän sellainen ujonpuoleinen Reeta, joka voi olla hyvinkin arka ja varovainen. Eikä kovin helposti luota kasvotusten toiseen ihmiseen.

      Tietysti ihmiset ovat niin erilaisia. Niin vähän asiasta itellä kokemusta, että aika vaikea sanoa mitään. Olen kauris, mutta en oikein merkkiin usko. En kasvotusten helposti avaudu. Jos saat kumppaniisi luottamuksen, naisesi voi avautua aika paljonkin. Ehkä kauriksilla voi olla jotain yhteistä: he eivät etsi hetken hurmaa, vaan toivovat pitkäaikaista mukavaa ja leppoisaa mutta luottetavaa ja turvallista seurustelua, jossa saa halia ja pusutella nalleansa. Saa luvan olla vähän hassu ja tuntea toisen läheisyys, lämpö ja välittäminen. Jos pääset kumppaniasi lähelle, hänestä voi viileyden ja äärimmäisen ujouden sijasta löytyä paljon lämpöä, hellyyttä ja ehkä ripaus hassuttelua .

      Olen yksin elävä vanhapiika, joten en todellakaan ole paras antamaan kommentteja, mutta tässä on yhden kauriksen mielipide. Olen lähes toivoni luovuttanut seurustelun suhteen ja tyytynyt omaan kohtalooni elää yksin, mutta noita edellä mainittuja asioita minäkin arvostan ja toivon kunpa ehkä vielä joskus saisi luottamuksen takaisin ja uskaltaisi seurustella. Pahinta mitä kaurikselle voi tehdä: pettää luottamus. Silloin vetäytyy kuoreen ja voi jäädä oman kuorensa pimeyteen.

    • toimiiI

      kokemuksesta voin sanoa. rakastan omaa kalat-nalleani ja niin tuntuu sekin aina vaan rakastavan! välillä kauris-naisella menee hermot mustasukkaisuuteen ja moralisointiin ja kaloilla taas mene hermot laskelmoivuuteen...mutta parisuhdehan on kompromissejaa ja niitä täytyy opetella tekemään, jos haluaa oikeasti rakastamansa ihmisen!!! =true love :):):):):))))))))))))))))))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe