Onko kellään kokemusta, em.merkkien rakkaudesta? onko kestävää? Ollaan oltu kavereita/ystäviä nyt jo monta vuotta, mutta yksi päivä nainen sanoi että on rakastunut minuun..vähän aikaa mietin, ja nyt ajattelen, että miksipä ei..että miten on onko nämä merkit tarkoitettu vain kaveruusmielessä,vai voiko löytää myös intohimo????
KALAT(m) ja KAURIS(n)
6
1367
Vastaukset
- pari vuotta
enkä todellakaan käsitä, kuinka hän on voinut hairahtua Kalat- mieheen.Kavereina, mikäs siinä mutta siihenpä loppuukin ystävyys kun hynttyyt lyödään yhteen, voi mennä hyvin korkeintaan
- Kaurisneito
Käypäs katsomassa saman sivuston keskustelu, joka alkoi 11.3. otsikolla "Kauriille".
Äläkä hyvä ihminen usko pelkkään horoskooppiin. Kokeile! Minulla meni metsään, mutta mitä sekin lopulta tarkoittaa. Epäsopivat luonteet. Niitä riittää kaikissa horoskooppimerkkiyhdistelmissä...- jamuli
Ei taida tähtimerkillä olla mitään merkitystä. Sen verran asiasta kokemusta on, että mielestäni kalamiestä voisi kuvata sympaattiseksi ja hyväntahtoiseksi nalleksi. Kaurisnainen on kai vähän sellainen ujonpuoleinen Reeta, joka voi olla hyvinkin arka ja varovainen. Eikä kovin helposti luota kasvotusten toiseen ihmiseen.
Tietysti ihmiset ovat niin erilaisia. Niin vähän asiasta itellä kokemusta, että aika vaikea sanoa mitään. Olen kauris, mutta en oikein merkkiin usko. En kasvotusten helposti avaudu. Jos saat kumppaniisi luottamuksen, naisesi voi avautua aika paljonkin. Ehkä kauriksilla voi olla jotain yhteistä: he eivät etsi hetken hurmaa, vaan toivovat pitkäaikaista mukavaa ja leppoisaa mutta luottetavaa ja turvallista seurustelua, jossa saa halia ja pusutella nalleansa. Saa luvan olla vähän hassu ja tuntea toisen läheisyys, lämpö ja välittäminen. Jos pääset kumppaniasi lähelle, hänestä voi viileyden ja äärimmäisen ujouden sijasta löytyä paljon lämpöä, hellyyttä ja ehkä ripaus hassuttelua .
Olen yksin elävä vanhapiika, joten en todellakaan ole paras antamaan kommentteja, mutta tässä on yhden kauriksen mielipide. Olen lähes toivoni luovuttanut seurustelun suhteen ja tyytynyt omaan kohtalooni elää yksin, mutta noita edellä mainittuja asioita minäkin arvostan ja toivon kunpa ehkä vielä joskus saisi luottamuksen takaisin ja uskaltaisi seurustella. Pahinta mitä kaurikselle voi tehdä: pettää luottamus. Silloin vetäytyy kuoreen ja voi jäädä oman kuorensa pimeyteen. - jamuli
Viestini meninkin nyt väärälle henkilölle. Ehkä huomasitkin.
- jamulinen
Ei taida tähtimerkillä olla mitään merkitystä. Sen verran asiasta kokemusta on, että mielestäni kalamiestä voisi kuvata sympaattiseksi ja hyväntahtoiseksi nalleksi. Kaurisnainen on kai vähän sellainen ujonpuoleinen Reeta, joka voi olla hyvinkin arka ja varovainen. Eikä kovin helposti luota kasvotusten toiseen ihmiseen.
Tietysti ihmiset ovat niin erilaisia. Niin vähän asiasta itellä kokemusta, että aika vaikea sanoa mitään. Olen kauris, mutta en oikein merkkiin usko. En kasvotusten helposti avaudu. Jos saat kumppaniisi luottamuksen, naisesi voi avautua aika paljonkin. Ehkä kauriksilla voi olla jotain yhteistä: he eivät etsi hetken hurmaa, vaan toivovat pitkäaikaista mukavaa ja leppoisaa mutta luottetavaa ja turvallista seurustelua, jossa saa halia ja pusutella nalleansa. Saa luvan olla vähän hassu ja tuntea toisen läheisyys, lämpö ja välittäminen. Jos pääset kumppaniasi lähelle, hänestä voi viileyden ja äärimmäisen ujouden sijasta löytyä paljon lämpöä, hellyyttä ja ehkä ripaus hassuttelua .
Olen yksin elävä vanhapiika, joten en todellakaan ole paras antamaan kommentteja, mutta tässä on yhden kauriksen mielipide. Olen lähes toivoni luovuttanut seurustelun suhteen ja tyytynyt omaan kohtalooni elää yksin, mutta noita edellä mainittuja asioita minäkin arvostan ja toivon kunpa ehkä vielä joskus saisi luottamuksen takaisin ja uskaltaisi seurustella. Pahinta mitä kaurikselle voi tehdä: pettää luottamus. Silloin vetäytyy kuoreen ja voi jäädä oman kuorensa pimeyteen. - toimiiI
kokemuksesta voin sanoa. rakastan omaa kalat-nalleani ja niin tuntuu sekin aina vaan rakastavan! välillä kauris-naisella menee hermot mustasukkaisuuteen ja moralisointiin ja kaloilla taas mene hermot laskelmoivuuteen...mutta parisuhdehan on kompromissejaa ja niitä täytyy opetella tekemään, jos haluaa oikeasti rakastamansa ihmisen!!! =true love :):):):):))))))))))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1452540Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy232240Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä1852063Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82501578Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1331320Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m861184Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.
Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.1021128- 84937
Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har17912Unelma tilanne
Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j69894