Neitsyt tunnetaan taidoistaan tutkia ja analysoida. Kuitenkin on aivan oikeutetusti huomattu, että neitsyt ei välttämättä ole pikkutarkka. Toisaalta jokaisessa on huomattu myös tuota p-tarkkuutta. Huoneen, jossa aurinko on, pitäisi ilmentää neitsyille tuota aluetta. Minulla on aurinko huoneessa 12 ja sen kyllä huomaan ja tunnen? Miten sinulla? Toimiiko aurinko oikein huoneessaan?
pikkumainen
2
902
Vastaukset
- Prinsessa Diana
Neitsyt olen horoskoopiltani ja voin sanoa, että olen kyllä pikkutarkka. Varsinkin siivoamisessa, pystyn elämään sekaisessa, mutta kun alan siivoamaan siinä siivoankin sitten kaikki paikat (hullu neuroosi kai) Toinen on, että olen todella pikkutarkka hygieniasta (etenkin omastani) Peseydyn joka päivä (luonnollisesti) ja pyyhin kotonakin wc-pöntön joka kerta ennen käyttöä. (Yleisissä vessoissa vuoraan pöntön paperilla)Kädet pesen aina saippualla ja jos y-wc:issä ei saippuaa ole, menen lähes paniikkiin :D
Olen kuitenkin myös melko "luonnon lapsi" en esimerkiksi pelkää metsässä tai hevosia (hirvikärpäsiä kyllä!samoin hämähäkkejä!). Voin myös sanoa että tuo yleinen neitsyt osaa analysoida on totta, voisin vielä lisätä, että neitsyet tykkäävät analysoida. Ja monet tuntemani neitsyet tykkäävät myös esiintyä(?) kuulun itsekkin näihin :P
Selitätkö tuon huone teorian tarkemmin? Kiinnostaisi todella :P - aurinkoiseni
on siellä missä se on aina ollut. Eikä huoneitakaan ole noin paljon. Mitähän siitä tulis, jos kaikki orientoituisivat horotuskooppien mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892