Onko kukaan lentänyt kyseisen lehtoyhtiön koneilla Australiaan? Minkälainen palvelu ja varustus koneissa?
Cathay Pacific
7
1700
Vastaukset
- parhaita
valittu käsittääkseni useasti maailman parhaaksi lentoyhtiöksi. Palvelu ensiluokkaista, myös turistiluokassa. Jo monta vuotta sitten turistiluokassakin oli jokaisella omat tv-ruudut, nykyäänhän on monella muullakin lentoyhtiöllä. Ruoka on jopa syötävää!
- huonompiakin
Viisi tähteä tosin vain bisnes ja first. Turistissa suurelta osin keskiluokkaa..
- laalaa70
Ruoka on todellakin syötävää, sulle tuodaan menu nenän eteen ja saat valita 3 eri vaihtoehdon väliltä ja jälkiruokavaihtoehtojakin on
Paljon parempaa kyytiä esim. Finnairiin tai Qantasiin verrattuna
- lentänyt
Cathay Pacific'llä Hongkongista Brisbaneen. Koneissa on aasialaisen kohtelias palvelu ja varustelutaso ihan hyvä. Tosin nykyisin turistiluokat alkavat joka lentoyhtiöllä muistuttaa toisiaan. Business ja ykkönen ovat Cathay'lla omaa luokkaansa ja jos pääset Hongkongissa Cathayn ykkösluokan loungeen, niin parempaa et löydä.
- minäkin..
Oon lentänyt Amsterdam-Hong Kong ja Hong Kong - Melbourne 2004 ja 2005. Parempi sapuska ja varustelu kuin paluumatkalla Qantasilla ja British Airwaysilla. Hyvin ystävällinen aasialainen henkilökunta.
- Cathaylla
2007: Amsterdam-Hong Kong-Sydney ja paluu Brisbane-Hong Kong-Lontoo.
Hyvä palvelu, jokaisella oma tv, ruoka ok, mutta ykkösvaihtoehto loppui usein kesken. Turistissa tietty vähän ahdasta noin pitkällä lennolla, mutta siitähän selviäisi rahalla. - ollut tyytyväinen
Cathaylla kirjoitti:
2007: Amsterdam-Hong Kong-Sydney ja paluu Brisbane-Hong Kong-Lontoo.
Hyvä palvelu, jokaisella oma tv, ruoka ok, mutta ykkösvaihtoehto loppui usein kesken. Turistissa tietty vähän ahdasta noin pitkällä lennolla, mutta siitähän selviäisi rahalla.Palvelu, ruoka, kaikki ihan hyvää, turistinakin, mutta tosiaan ne istuimet ovat ehkä hiukan pienemmille ihmiselle tarkoitettu kuin Qantaksen ja Finnairin koneet. Kiinalaiset ovat tehokkaita, eivätkä ylenmäärin makeita.
Singapore Airlines on kuitenkin suosikkini. En nyt niin valtavasti ole lentänyt, täytyy myöntää. Hinta yleensä ratkaisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882