Cathay Pacific

Maailmanmatkaajatar

Onko kukaan lentänyt kyseisen lehtoyhtiön koneilla Australiaan? Minkälainen palvelu ja varustus koneissa?

7

1727

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhaita

valittu käsittääkseni useasti maailman parhaaksi lentoyhtiöksi. Palvelu ensiluokkaista, myös turistiluokassa. Jo monta vuotta sitten turistiluokassakin oli jokaisella omat tv-ruudut, nykyäänhän on monella muullakin lentoyhtiöllä. Ruoka on jopa syötävää!

• huonompiakin

Viisi tähteä tosin vain bisnes ja first. Turistissa suurelta osin keskiluokkaa..

• laalaa70

Ruoka on todellakin syötävää, sulle tuodaan menu nenän eteen ja saat valita 3 eri vaihtoehdon väliltä ja jälkiruokavaihtoehtojakin on

Paljon parempaa kyytiä esim. Finnairiin tai Qantasiin verrattuna

• lentänyt

Cathay Pacific'llä Hongkongista Brisbaneen. Koneissa on aasialaisen kohtelias palvelu ja varustelutaso ihan hyvä. Tosin nykyisin turistiluokat alkavat joka lentoyhtiöllä muistuttaa toisiaan. Business ja ykkönen ovat Cathay'lla omaa luokkaansa ja jos pääset Hongkongissa Cathayn ykkösluokan loungeen, niin parempaa et löydä.

• minäkin..

Oon lentänyt Amsterdam-Hong Kong ja Hong Kong - Melbourne 2004 ja 2005. Parempi sapuska ja varustelu kuin paluumatkalla Qantasilla ja British Airwaysilla. Hyvin ystävällinen aasialainen henkilökunta.

• Cathaylla

2007: Amsterdam-Hong Kong-Sydney ja paluu Brisbane-Hong Kong-Lontoo.

Hyvä palvelu, jokaisella oma tv, ruoka ok, mutta ykkösvaihtoehto loppui usein kesken. Turistissa tietty vähän ahdasta noin pitkällä lennolla, mutta siitähän selviäisi rahalla.

• ollut tyytyväinen
        Cathaylla kirjoitti:

2007: Amsterdam-Hong Kong-Sydney ja paluu Brisbane-Hong Kong-Lontoo.

Hyvä palvelu, jokaisella oma tv, ruoka ok, mutta ykkösvaihtoehto loppui usein kesken. Turistissa tietty vähän ahdasta noin pitkällä lennolla, mutta siitähän selviäisi rahalla.

Palvelu, ruoka, kaikki ihan hyvää, turistinakin, mutta tosiaan ne istuimet ovat ehkä hiukan pienemmille ihmiselle tarkoitettu kuin Qantaksen ja Finnairin koneet. Kiinalaiset ovat tehokkaita, eivätkä ylenmäärin makeita.

Singapore Airlines on kuitenkin suosikkini. En nyt niin valtavasti ole lentänyt, täytyy myöntää. Hinta yleensä ratkaisee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8495
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      58
      3679
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2093
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe