Juuri Poriin muuttaneena ja talon ostaneena tahtoisin kunnostaa pihaani. Missä Porissa kannattaa käydä alan tuotteista ostamassa
Taimia yms. pihan laittoon tarvittavaa
19
4226
Vastaukset
- haluat pihaasi?
Perennoja, havuja, yksi-moni vuotisia? Missä päin poria asut? Onhan niitä taimitarhoja ympäri poria ja niistä saa parhaat kasvit.
- pihapoika
ehkä piha-altaan
- Puutarhuri m40
pihapoika kirjoitti:
ehkä piha-altaan
Honkkari on hyvä halpa paikka kunhan vaan tarkkana mitä kärryyn otat.. ja meet kun hyvä valikoima...sama takuuu taimilla kuin muissakin paikoissa.
Itse kans tykkään just havuista ja ruukkuistutuksista..itsellä oli viime kesänä n 35 ruukkua ja amppelia pitkin pihaa.
Ruukkuja olis kans honkkarissa. talousmarkassa... ja kannattaa puutarhajutuissa käydä myös motonetissa (prisman takana)
- Pihapoika
Kiitos neuvosta! Enemmän ehkä tarkoitin perinteistä puutarhamyymälää kuten esim. Kauppila Turussa. Niistä saa palvelua ja istutusvinkit kaupan. Mahtaako Porin seudulla enää olla sellaisi jäljellä...
- Ulasoorissa
kiikkupaikantiellä olevaa.
- on ainakin
taimimoisio, niil on pihaneuvontaakin. Just oli lehdessä juttua
- kotipuutarhuri
on ainakin kirjoitti:
taimimoisio, niil on pihaneuvontaakin. Just oli lehdessä juttua
Paratiisinmäessä, Länsi-Porissa on ainakin taimimyyntiä, itse olen sieltä hakenut...firman nimeä en nyt muista...ainakin viime kesänä taimista oli hyvät valikoimat.
- Anonyymi
kotipuutarhuri kirjoitti:
Paratiisinmäessä, Länsi-Porissa on ainakin taimimyyntiä, itse olen sieltä hakenut...firman nimeä en nyt muista...ainakin viime kesänä taimista oli hyvät valikoimat.
Paratiisin taimitarha.
- king kong
laatua kautta maan.hyvät valikoimat ja kasvit laadukkaita ja edullisia.
- Lähes ammattilainen
-PARATIISIN TAIMITARHA Kyröläistentiellä ja Paratiisinmäessä. Tässä liikkeessä on parhaat valikoimat, vaikka hinnat ovatkin melko korkeat.
-SATAKUNNAN VIHERPALVELU OY Tavaratiellä.
Ihan hyvä paikka, vaikka palvelusta en nyt sano mitään...
-TAIMIKULMA Lounainen linjakatu.
Itsellä ei kokemuksia paikasta.
-SATATAIMI Oy Vapaudenkatu
-MULTASORMI/AGRIMARKET
Hyvä ketjuliike...suosittelen. - Pihanlaittaja
Itsekin olen vuosikausia kierrellyt aktiivisesti puutarha-alan myymälöitä Porissa , mielestäni myös Paratiisin Taimitarha valikoima ainakin Kyröläistentien myymälässä on ehkä kaupungin laajin (kasveissa), erikoisuuksia esim. perennoista löytyy, hintataso saattaa olla joissakin kasveissa kovempi kuin esim. Honkkarissa, Honkkarin ongelma mielestäni on kapeat valikoimat eli ilmeisesti ostavat ison "bumtsin" ja se on edullista, täytyy vaan osua oikeaan aikaan paikalle ja määrät kys. tuotteesta ovat kyllä isoja. Yksityisten kuten Viherpalvelun ja Taimikulman hintaluokka samaa tasoa kuin Paratiisin Taimitarhassa omien kokemusten perusteella.
- Anonyymi
Kovin muutamassa 2007-2023 kestää ja kestää aika ja paikat muuten muuttanut,missä ajassa eletään??
- Anonyymi
Taimimoisio Ruosniemessä on monivuotisten perennojen ja hienojen koristeheinien ostopaikkana omaa luokkaansa. Palvelu on ystävällistä ja neuvoja saa. Paratiisin taimitarhassa olen saanut elämäni surkeinta palvelua, jopa ivallista :)
- Anonyymi
Ok, se meni boikottiin sitten.Vituttaa mainostajat joka palstalla.
- Anonyymi
Komppaan Paratiisin Taimitarhan osalta. Esimerkkini tulee tosin verkkokaupasta. Siellä tehtyyn tilaukseen ei reagoitu (automaattista tilausvahvistusta lukuunottamatta) mitenkään. Tilaus ei näyttänyt edistyvän myöskään nettisivulla olevan statusilmoituksen mukaan. Kolmen viikon kohdalla lähestyin meilillä, Facebook-viestillä ja yritin soittaa. Ei vastauksia. Kuukauden kohdalla peruin tilauksen sähköpostilla, jolloin peruutusvahvistus tuli muutamassa tunnissa. Eli joku kyllä luki meilejä, muttei vaivautunut vastaamaan edes vaikka pahoitellakseen, että valitettavasti tilaamani tuotteet ovat loppuneet tms.
- Anonyymi
Porissa ei muuta saakaan kuin tympeää palvelua :D
Aspa aina naama norsunvitulla, oli liike mikä tahansa.
- Anonyymi
Taimimyymälöissä voi olla aika kiirus tähän aikaan sesonkia. Myymälässä ainakin oli tänään väkeä jonoksi asti…..
- Anonyymi
Puuilos on äärifeministiämmällä varotusvärit päässä, kuvittelee toimintaansa tasa-arvoksi mutta on pelkkä sekoboltsi lespotukka
- Anonyymi
Ei kannata istuttaa pihalle mitään. Narkkarit pöllii nykyään kasvitkin juurineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363717- 122466
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371975Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211731Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301503- 1241468
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101311- 141256
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4831244- 771191