Kuinka vesimies nainen ja kaksonen mies sopii yhteen?
Kiitos vastauksista!
Kaksoset (M) ja Vesimies (N)
5
1499
Vastaukset
- tietoa,
mutta toisinpäin...
Sen verran voin itse kertoa, että vesimies ei liikoja tunteistaan puhu ja antaa ympäripyöreitä vastauksia kaikkeen. Ei lupaile mitään, eikä halua puhua suhteen vakavuudesta, mutta kun otan kaksosmaisen lunkin asenteen(mikä välillä tekee niin pirun tiukkaa, kun tekisi mieli huutaa, että tykkää musta jo!! :))ja elelen kaikessa rauhassa omissa kuvioissani, niin kyllähän se vesimies sieltä taas ilmaantuu ja ehdottaa yhteistä tekemistä.
Älyllisellä tasolla olemme samalla viivalla ja se on se, mistä vesimiehen kanssa ehkä eniten nautin, keskusteluista, mielipiteiden vaihdosta jopa kinaamisesta.
Uskoisin vesimiehen ja kaksosen sopivan yhteen ihan hyvin, kunhan tuon viilipyttyvesimiehen saa ulos kuopistaan :), mutta jos jollain on enemmän kokemusta, niin kertokaa ihmeessä, erityisesti vesimiehen tunnepuolesta!- ainakin yhteensopivuuksien ...
Kaksonen tulee tähtimerkeistä parhaiten toimeen juuri vesimiehen kanssa. Ainakin kaikkien yhteensopivuuksien mukaan.
Molemmat ovat sellaisia avoimia ja sosiaalisia merkkejä, joten oikein hyvin sopivat. - vesman
ainakin yhteensopivuuksien ... kirjoitti:
Kaksonen tulee tähtimerkeistä parhaiten toimeen juuri vesimiehen kanssa. Ainakin kaikkien yhteensopivuuksien mukaan.
Molemmat ovat sellaisia avoimia ja sosiaalisia merkkejä, joten oikein hyvin sopivat.Pitää paikkansa.Itse vesimies(n),olen tutustunut kaksosmieheen ja hyvältä vaikuttaa..haluan enemmän hänen ystävyyttä.
- ykskaksvaa
Hmm...eipä tullu muuta mieleen, et eiku vaan kokeilemalla ja kerro sit miten kävi, jos kävi niinku kävi Käläviällä.
- maripulla
Kyllä se on niin että aika hyvin tulevat toimeen keskenään...Kokemusta on ,40v hyvää avioliittoa joka
olisi voinut vielä jatkuakin mutta sairaus vei miehen. Ei koskaan riidelty vaikka eri mieltä oltiin joskus asioista,jompi kumpi aina jousti.Nyt taas kuvioissa kiinnostava kaksonen,mutta aika erilainen,tuppisuu mietiskelijä,josta ei tahdo saada selvää mitä ajattelee..Mutta jotenkin kiinnostava ihana..Ollut niin kauan yksin ja minä veskari avoin vilkkaampi. Mutta tuntuu että taas olen löytänyt hyvän kaverin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999