Kuinka vesimies nainen ja kaksonen mies sopii yhteen?
Kiitos vastauksista!
Kaksoset (M) ja Vesimies (N)
5
1514
Vastaukset
- tietoa,
mutta toisinpäin...
Sen verran voin itse kertoa, että vesimies ei liikoja tunteistaan puhu ja antaa ympäripyöreitä vastauksia kaikkeen. Ei lupaile mitään, eikä halua puhua suhteen vakavuudesta, mutta kun otan kaksosmaisen lunkin asenteen(mikä välillä tekee niin pirun tiukkaa, kun tekisi mieli huutaa, että tykkää musta jo!! :))ja elelen kaikessa rauhassa omissa kuvioissani, niin kyllähän se vesimies sieltä taas ilmaantuu ja ehdottaa yhteistä tekemistä.
Älyllisellä tasolla olemme samalla viivalla ja se on se, mistä vesimiehen kanssa ehkä eniten nautin, keskusteluista, mielipiteiden vaihdosta jopa kinaamisesta.
Uskoisin vesimiehen ja kaksosen sopivan yhteen ihan hyvin, kunhan tuon viilipyttyvesimiehen saa ulos kuopistaan :), mutta jos jollain on enemmän kokemusta, niin kertokaa ihmeessä, erityisesti vesimiehen tunnepuolesta!- ainakin yhteensopivuuksien ...
Kaksonen tulee tähtimerkeistä parhaiten toimeen juuri vesimiehen kanssa. Ainakin kaikkien yhteensopivuuksien mukaan.
Molemmat ovat sellaisia avoimia ja sosiaalisia merkkejä, joten oikein hyvin sopivat. - vesman
ainakin yhteensopivuuksien ... kirjoitti:
Kaksonen tulee tähtimerkeistä parhaiten toimeen juuri vesimiehen kanssa. Ainakin kaikkien yhteensopivuuksien mukaan.
Molemmat ovat sellaisia avoimia ja sosiaalisia merkkejä, joten oikein hyvin sopivat.Pitää paikkansa.Itse vesimies(n),olen tutustunut kaksosmieheen ja hyvältä vaikuttaa..haluan enemmän hänen ystävyyttä.
- ykskaksvaa
Hmm...eipä tullu muuta mieleen, et eiku vaan kokeilemalla ja kerro sit miten kävi, jos kävi niinku kävi Käläviällä.
- maripulla
Kyllä se on niin että aika hyvin tulevat toimeen keskenään...Kokemusta on ,40v hyvää avioliittoa joka
olisi voinut vielä jatkuakin mutta sairaus vei miehen. Ei koskaan riidelty vaikka eri mieltä oltiin joskus asioista,jompi kumpi aina jousti.Nyt taas kuvioissa kiinnostava kaksonen,mutta aika erilainen,tuppisuu mietiskelijä,josta ei tahdo saada selvää mitä ajattelee..Mutta jotenkin kiinnostava ihana..Ollut niin kauan yksin ja minä veskari avoin vilkkaampi. Mutta tuntuu että taas olen löytänyt hyvän kaverin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111668Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541153
- 601110
- 721035
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55950- 106942
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6811