Tietäiskö joku seurojen kellonajat?
Hämeenlinnan seurat?
12
2547
Vastaukset
- sama aika
kello 12.00 ja 18.00, näin on ennen olleet.
- teutatess
Joskus kun on ollut la. nuortenilta on seurat alkaneet klo. 17.00 . Se ei kuitenkaan ole sääntö vaan poikkeus . 5-6. 5 -07 = ajankohta .
- Kyssäri
teutatess kirjoitti:
Joskus kun on ollut la. nuortenilta on seurat alkaneet klo. 17.00 . Se ei kuitenkaan ole sääntö vaan poikkeus . 5-6. 5 -07 = ajankohta .
Onko siis 5.7 seurat klo 17.00?
- lohdutuksen
olin tänään hml.n seuroissa purtanen saarnas päivällä ja väänänen illalla.
voi kuinka siellä syntinen sai lohdutuksen ja heikkoja tuettiin sekä aamu että ilta saarnassa.
yksin armosta uskon kautta pääsemme vapauteen.
kyllä pyhähenki oli sanan antajana.kiitos taivaan isälle että meillä on oppi kirkkana.- päivällä
mutta yhdyn noihin kiitoksiin. Sana oli koskettavaa!
- vanha vaimo
päivällä kirjoitti:
mutta yhdyn noihin kiitoksiin. Sana oli koskettavaa!
Upeaa kuultavaa näin hyvistä uutisista.
- siellä
Olin lauantain iltaseuroissa. Jumalan kädenkosketus oli ihmeellinen. On se vaan ihanaa kun Herra jeesus itse on laumansa ylipaimen. Kunnia ja Ylistys olkoon Jeesukselle!
- Kyssäri
Olin seuroissa lauantai iltana. P piti hyvän puheen. Tunnelma oli kaikin puolin hyvä.
- Ajan Vieri
Siis fiilikset(kö)?
Kertoisitko tarkemmin mitä etsit seuroista? - teutatess
Ajan Vieri kirjoitti:
Siis fiilikset(kö)?
Kertoisitko tarkemmin mitä etsit seuroista?HP. PUHUI SILLOINKIN ja hyvin , ja kysymykseen mitä etsin seuroista , HENGEN RUOKAA sillä hp., pystyy siihen JEESUKSEN antamalla voimalla ja JUMALAN sanaa meillä vielä kuuluu, oikeaa JUMALAN SANAA .
- kuka ei sitten
teutatess kirjoitti:
HP. PUHUI SILLOINKIN ja hyvin , ja kysymykseen mitä etsin seuroista , HENGEN RUOKAA sillä hp., pystyy siihen JEESUKSEN antamalla voimalla ja JUMALAN sanaa meillä vielä kuuluu, oikeaa JUMALAN SANAA .
Tuomiohengen kanssa, kuka sitten ei puhu Jeesuksen antamalla hengellä.
kuka ei sitten kirjoitti:
Tuomiohengen kanssa, kuka sitten ei puhu Jeesuksen antamalla hengellä.
Vaikuttaa siltä, että menee liian henkilökohtaiseksi.
Jokaisella saarnaajalla on omaisia, heitä pitää suojella, vaikka saarnaajia haluaisikin lajitella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2422081- 1881627
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä461272Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50982- 41806
- 14790
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30771Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21750Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .24735Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46637