HEI KAIKKI!!!

:)))

Olin tässä treffeillä Härkämiehen kanssa. Toimiiko Skorppari N- Härkä M yhtään? Ensivaikutelmani hänestä oli että hän on hieman ujo ja jotenkin miettii tarkkaan mitä sanoo? Ovatko he sellaisia? Mitä hän mahtaa ajatella kun itse olen hieman villimpi ja en aina ajattellut tarkkaan mitä sanoin ja suusta saattoi tulla hieman outoakin huumoria. Eikai nyt pidä minua ihan psykopaattina? Otanko itse yhteyttä seuraavan kerran, vai annanko hänen ottaa?

3

725

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härkä

...kyllä se toimii, jos pystyt luomaan ja pitämään luottamuksen, joka on härälle tosi tärkeää. Ja kyllä: härkä on ujo ja miettii mitä sanoo, tarkkailee sua ja tekee merkintöjä... härkä on varovainen aluksi, mutta kun pääsee vauhtiin, niin kyllä se siitä! Ei se sun villeydestä mitään piittaa, päinvastoin on ehkä ihastunut juuri siihen - ei vain itse pysy vielä mukana! Ota sinä vaan yhteyttä, härkä on hidas, siis H.I.D.A.S.!!

• Härkänainen

voi toimia vallan mainiostikin. Itse olin suhteessa skorpparimiehen kans 17v josta aviossa 12v. Joten kyllä homma toimii jos on halua kasvaa ja kehittyä ihmisinä KUMMALLAKIN.

Härkä on hidas ja tulee tuumaillen skorpparin perässä. härän suuri turvallisuuden tarve, ns. urautuminen, saattaa saada skorpparin suunniltaan. Ja vauhdikkaan skorpparin on välillä vaikea kestää ikuista jahkailijaa. Mutta nämä ovat kasvunpaikkoja kummallekin, koska ärsytys on molemminpuolista.

• -.---taurus

Samaa mieltä: härkä on hidas ja suhtautuu muutoksiin HYVIN varovasti. :)
        Älä säikyttele tätä mahtavaa härkämiestä. Saat siitä kunnon kumppanin kun osaat lukea miestä :) Ja voipi ollakin että hän on ihastunut juuri tuohon sinun energisyyteesi, sinulla on jotain mitä hänellä ei välttämättä ole. Häräthän ovat ''hieman'' laiskojakin. ':)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      326
      1454
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      113
      1183
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      115
      1065
    4. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      827
    5. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      812
    6. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      115
      804
    7. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      450
    8. Nainen, tää meidän juttu ei ole ohitse

Ennen kuin lihava nainen on laulanut.
      Ikävä
      36
      413
    9. Uskomatonta että

Olet niin rakastunut minuun.
      Ikävä
      57
      410
    10. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      33
      403
    Aihe