Erosin oinas-miehestä muutama kuukausi sitten. Nyt minulla uusi viritys meneillään ja tämä mies on exäni kaveri. Miten he reagoivat nykyisiin suhteisiin`? Tämä exä tuli vastaan meitä kerran ja hän ei edes katsonut minuun!!Ja oli todella vaikeana. mistä johtui? Outoa. Ja Hän valehteli minulle että myös hänellä olisi uusi suhde mutta kuulin tältä nykyiseltä tuttavaltani että näin ei ole. Todella epäkypsää käytöstä häneltä eron jälkeen, vaikkahän suhteen lopetti...
Miten Oinas Miehet
6
2244
Vastaukset
- EliasA
Juu. Jos uskotaan horoskooppiin, niin samalla tavalla kuin sadat miljoonat miehet maapallon miesväestöstä. Kutakin tähtimerkkiä on hieman vajaat 10 %, joten varmaankin yleistät kun sidot yhden ihmisen käytöksen kaikkiin oinasmiehiin.
- lienee
Ihmettelet jos ex on vaikeana eron jälkeen,eikö tuo liene ihan normaalia jos näkee entisensä uuden kanssa että siinä ei juuri riemusta hypitä kaulaan tervehtimään! Riippumatta siitä kumpi on tehnyt eropäätöksen. Minusta tässä ei muuta epäkypsää ja outoa ole kuin se että olet bongannut uudeksi kumppaniksesi juuri hänen ystävänsä vaikka maailma on täynnä miehiä. Tulee vain mieleen että häntä olet katsellut jo ennen eroakin...
- aniharvoin
Olen its rakastunut oinas mieheen ja ei hellempää ja romattisempaa miestä voi olla...olen itse härkä aurinkomerkiltäni ja kuu on oinaassa,meillä toimii suhde tosi hyvin ja kun antaa sen oinaan olla jonakin joissain asioissa.
on varmasti uskollinen mies.- tästä
No ei niitä voi olla kuin maksimissaan reilut 8 prosenttia väestöstä per edustaja. Ja mitä sitten vaikka olisikin?
Ei kukaan ole sanonut että kaikki tähtimerkin edustajat ovat samanlaisia, vaan se että sillä on suuri vaikutus mm. luonteeseen. Sitten vaikuttavat muutkin aspektit.
- javaan
Suurin syy luultavasti, että nykyisesi on ex:säs kaveri... Tai ainakin oli...
- ainaväärinpäin
itselläni on myös oinas mies ja luulempa etten parempaa löydä. olen itse neitsyt ja siis hyvin pikkutarkka ja usein riitaa haastava osapuoli. oinas mieheni kuuntelee ja kestää raivonpurkaukseni eikä koskaan ole haastanut riitaa saatikka alkanut tappelemaan. hän mielummin rauhoittaa ja jää selvittämääm asian ennen kuin lähtee pois. hän on myös romanttinen ja hyvin herkkä oinas mies.
epäilen että sinun exäsi tuntee katkeruutta sinua kohtaan koska "veit" hänen ystävänsä. omalla oinaallani on samanlainen tausta ja hän on syvästi pettynyt ja loukkaantunut omalle exälleen. mutta älä jää sitä murehtimaan. en usko että exäsi ainakaan vakavia kostosuunnitelmia alkaa toteuttaa. pieni näpäytys saattaa silti kuulua oinaan tapoihin. toivotan sinulle ja uudelle miehellesi onnea! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529