Onko vinkkejä mistä lähtisin etsimään syytä valon syttymiseen hetken ajon jälkeen? Jarruneste säiliö on täysi eli siinä ei siis vikaa. Jarrut toimii kyllä mutta ilmeisesti abs sydeemi on pois päältä. Uskaltaako autolla ajella valon palaessa? Auto on 900s 2.3 -93
ABS varoitusvalo mittaristossa
2
526
Vastaukset
- olliuy
Ilmeisesti on anturi rikkoutunut, selviää viemällä huoltoon. Maksaa (anturia) noin 100€ ainakin Ford Galaxyyn.
likaisia?
Minulla ainakin oli kerran siellä "hammasurissa" niin paljon "töhnää" että otti antureihin kiinni ja silloin ei toiminut ABS ja valo paloi kojelaudassa.(siksi se valo onkin ilmeisesti oranssinvärinen, kaikki punaiset valot on tärkeimpiä ja silloin ei kannata ajaa kovinkaan pitkään ja erityisesti öljynpainevalon palaminen
niin silloin pitää pysyttää moottori heti).
Ei tuo valon palaminen estä jarrujen toimimista? vain lukkiutumisen esto ei ole toiminnassa, näin olen ainakin ymmärtänyt ohjeista ja kirjallisuudesta sekä käytännöstä, tietysti kovissa jarrutuksissa täytyy olla tarkempana kun jarrut lukkiutuu niin niin silloin auton ohjaaminen on vaikeaa tai mahdotontakin, ja joutuu löysäämään jarrutusta.
Ellei likaisuus ole vikana niin sitten vain tutkimaan ja mittaaman vaikka anturit ensimmäisinä, niistä pitäisi tulla samansuuruinen jännite kaikista kun mittaat anturin johdosta pyörää pyörittäen, ellei tule niin se anturi joka poikkeaa muista on todennäköisesti rikki.
Ellei näistäkään löydy vikaa niin sitten vain testaamaan koko systeemiä ja ehkä asian tuntevassa korjaamossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412