Joo, eli mulla on ollut sama kannettava käytössä n.2 vuotta. Ei oo ennen ollu mitään ongelmia, mutta nyt on. Koneen tuulettimet ovat alkaneet puhaltamaan entistä kovemmin, ja ne välillä naksuvat ja "rätisevät". Kun pidän kannettavaan pöydällä tarpeeksi kauan, niin tuulettimet alkavat pitämään kovempaa huminaa ja muuta ääntä. Jos laitan kannetavani niin, että se on melkein puoliksi pois pöytätasolta niin, että se kohta koneen pohjassa, jossa tuulettimet ovat, eivät kosketa mitään, niin pian loppuu kova humina ja rätiseminen. En osaa sanoa, mikä tuulettimissa on vikana, ja miksi ne ovat normaalisti kun ne eivät kosketa mitään tasoa?
Kiitos jo etukäteen
kannettavan tuuletin
voeh~
1
389
Vastaukset
- jason-blue
koita eka imuroida se kone.
Jos ei auta, niin sit on todennäkösesti tuulettimen laakeri rikki.
Koneen ollessa jotain kovaa tasoa vasten, aiheutuu siitä enemmän vibraatioita ja ne kuormittavat laakeria, joka taas pitää ääntä ollessaan rikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362314Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381559
- 141372
- 1281310
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2681293Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275