miten vaaka-mies ihastuu

vääränmerkkinen nainen

Vaaka-miehet. Kertokaapas miten vaakamiehen kiinnostuksen saa omakseen...tai siis kiinnostusta on, mutta miten sen kiinnostuksen saisi kasvamaan/pysymään. Itselläni ei ole ihan sopivin merkki ilmanmerkin kumppaniksi, mutta en aio tuijottaa pelkkää horoskooppia. Olen ymmärtänyt, että vaakamies tarvitsee omaa tilaa ja vapautta...

6

5081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FFisu.

      Erittäin ajankohtainen aihe minullakin. Vastauksia, vastauksia, te tietäväiset ;)

      En itsekään ole kovin sopiva hänelle merkin perusteella, mutta muuten natsaa ja hyvin! Nyt vain haluaisin tietää miten natsais vielä paremmin ja kauemmin.
      Suht. kaukaisia sukulaisia ollaan, mutta mitäpä siitä, ainakin jokin asia natsaa aina, vaikkapa yhteinen suku, tavat ja luonteenpiirteet :)

      • -kauris-N

        itse just avasin keskustelun samasta aiheesta! Musta kyl tuntuu et sovitaan hyvin yhteen! Seurustelin tätä ennen kalamiehen kanssa, ja vaikka horoskoopin mukaan ollaan täydellisiä kumppaneita niin riitoja syntyi jatkuvasti melkein joka asiasta, kun oltiin niin erilaisia ihmisiä. Tän vaakamiehen kanssa tuntuu olevan niin paljon yhteistä, perhetausta, työ, elämäntavat, harrastukset... Et kyl se on enemmän ihmisistä kiinni kuin horoskooppimerkeistä!;) On vaan mielenkiintoista tietää minkälaiset vaakamiehet yleensä on että osaa toimia oikealla tavalla :D
        Muuten mun äiti, kala on ollut vaakamiehen kanssa yhdessä 5v, ja loistavasti menee!! Et kai meilläkin on toivoa :)


    • kiikunkaakun83

      No mä olen sellainen, että mä tuppaan ihastumaan sellaisiin naisiin, jotka on jo ennestään jotenkin tuttuja tai joita näkee edes sillointällöin. En tavallisesti kiinnostu jostain naisesta silmänräpäyksessä. Oon miettiny, mistä tämä johtuu. Ehkä mun pitää tuntea vastapuoli edes jotenkin ennenkuin tunteet alkaa heräilemään tai sit toisesta pitää olla jonkinlainen kuva ennenkuin annan itselleni "luvan" oikeasti kiinnostua. Ehkä jotain kolhujen välttelyä. Multa kyllä löytyy myös raja, jossa tunteet voittaa järjen ja pato murenee. Toisaalta mun pitää myös jotenkin aistia, että toinenkin vois olla kiinnostunut ennenkuin alan yrittämään mitään. Sit taas ujostelen ihastuksen kohdetta, mut muiden naisten kanssa saatan samalla tulla juttuun ihan ok, koska toisaalta en tunne läheskään niin paljon paineita puhua mukavia naiselle x, johon en ole ihastunut. Kieroutunut kuviohan tää on...

      Puhun nyt lähinnä omasta puolestani, mut itse oo aika altis imartelulle, vaikken siihen oikeasti uskoisikaan. Kun joku kehuu niin tekee heti mieli sanoa takaisin joku kohteliaisuus. Sit jos on siipi maassa niin kauniit sanat yleensä parantaa. Suora lahjonta ei kyllä oikein uppoa.

      Yleensäkin tulee hyvä mieli, jos tunnen mielyttäväni muita. Hyväntuulisena voin olla tosi avulias (harvojen)ystävieni luona, vaikkei sitä kukaan edes pyytäis ja hyvältähän se tuntuu, jos joskus saa vaiks pikkuisen kiitosta :). En alakuloisena yleensä edes ole kavereilla. Silloin lähinnä mätänen kämpillä tekemättä/ajattelematta juuri mitään. Toisaalta "sosiaalisen putken" jälkeen mätänen niinikään kotona, mutta se taas on sellaista latautumista.

      Kiinnostavan tytön kanssa jutellessa homma menee lähinnä arkiseksi hölinäksi sen takia, että yritän välttää ristiriitaa, jotta antaisin kohteliaan vaikutuksen itsestäni. Ei säästä tms. puhuminen oikeesti kovin paljoa kiinnosta. Mun on huomattava toisen jutuista, sanavalinnoista tai jostain että rohkenen puhua jostain sellaisesta, joka ei saata varovaisuudellaan vastapuolta ja itseäni ihan hermoraunioksi tai vaikka tylsistymistä ei toisesta huomaiskaan niin tunnen itseni hölmöksi, jos huomaan puhuvani liikaa joutavia vain välttääkseni hiljaisuutta. Jos tunnen naisen etukäteen niin tilanne voi olla eri. Siltikin yritän muotoilla lauseeni pehmeiksi ilman, että pitäisi alkaa valehdella. Kulmia tulee aina pyöristeltyä. Pyöreät muodot näyttääkin nätimmiltä. Mulla nousee melko helposti karvat pystyyn kaikenlaisista karkeuksista.

      • tämä vaan

        mieheni on vaaka ja erehtyi suhteemme alkuaikoina pettämään luottamukseni pahemman kerran. en vieläkään tiedä miten tähän suhtautuisin kun sanat ja teot puhuvat eri kieltä. alussa luulin että mieheni kohteliaisuus oli minulle varattua huomaavaisuutta mutta turhat luulot on karsiutuneet tässä 7 vuoden aikana. mitä jää jäljelle ja miksi vielä yhdessä ollaan? itse en osaa luovuttaa ennen kuin saan varmaa matskua... ihmettelen silti edelleen että miksi toinen sanoo rakastavansa ja haluavansa minua ja olla edelleen yhdessä, kun sitte käytännössä sitä ei huomaa oikein juuri mistään... olen erittäin hämmentynyt. jos on vinkkejä niin vastaan otetaan kiitosten kera.


      • kaksosnainen
        tämä vaan kirjoitti:

        mieheni on vaaka ja erehtyi suhteemme alkuaikoina pettämään luottamukseni pahemman kerran. en vieläkään tiedä miten tähän suhtautuisin kun sanat ja teot puhuvat eri kieltä. alussa luulin että mieheni kohteliaisuus oli minulle varattua huomaavaisuutta mutta turhat luulot on karsiutuneet tässä 7 vuoden aikana. mitä jää jäljelle ja miksi vielä yhdessä ollaan? itse en osaa luovuttaa ennen kuin saan varmaa matskua... ihmettelen silti edelleen että miksi toinen sanoo rakastavansa ja haluavansa minua ja olla edelleen yhdessä, kun sitte käytännössä sitä ei huomaa oikein juuri mistään... olen erittäin hämmentynyt. jos on vinkkejä niin vastaan otetaan kiitosten kera.

        Veit ns. "sanat suusta", yhdessäoloaikakin natsaa. Että silleen.


    • TeiniXXX

      Uskokaa vaik siihen et kaikki merkit on paskoi nii ei tartte sit tääl enää spekuloida niit... vai??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe