voi

kun vaikka

pääsis juttusille joskus :) Se täydellinen viisukin;voiko tuommoista huumoria olla kellään..?
Kaikkea hyvää, kaikkeen ,tulevaisuudessasikin :)

8

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli todella hauskaa

      katsottavaa ja naurua riitti. Jari on kyllä monipuolinen ja lahjakas!

      • ykkönen här

        i Finland!!!! Ja viisu oli mahtava ja esiintyminen myös! Milloinkas Jari aloittaa taas yleisön huomioonottamisen? Eikä vaan ylppeile? Tietäisikös Tainoska?


    • aaaaahhhhh

      Hei

      Kyllä se olis mukava kun pääsisi Jarin kanssa todella keskustelemaan, mutta se on niin että jos keikoilla alkaa juttutuokioita pitämään niin laulamiset jää sitten vähemmälle,

    • brunetti27

      kyllä jarin juttuselle voi päästä jos hyvin käy
      ja nimmarinkin voi saada jos pyytää oikein kauniisti.

      • kohdata

        puhunut en ole jarin kanssa mutta luo jari on tullut
        ja laulanut samalla polvistuen eteeni ja lauloi kauniisti samalla kivoilla ilmeillä katsoen :)hän huomasi jo kaukaa


      • brunetti27
        kohdata kirjoitti:

        puhunut en ole jarin kanssa mutta luo jari on tullut
        ja laulanut samalla polvistuen eteeni ja lauloi kauniisti samalla kivoilla ilmeillä katsoen :)hän huomasi jo kaukaa

        sitähän minä olen täällä yrittänyt sanoa että kyllä meidän kunkku huomaa yleisönsä.:)
        siinäs kuulitte:)


      • anskuliini :)
        brunetti27 kirjoitti:

        sitähän minä olen täällä yrittänyt sanoa että kyllä meidän kunkku huomaa yleisönsä.:)
        siinäs kuulitte:)

        huomaa takulla se vaan on niin meijän kunkku ei voi mitään jartsa on vaan jartsa ihana sellainen!


      • brunetti27
        anskuliini :) kirjoitti:

        huomaa takulla se vaan on niin meijän kunkku ei voi mitään jartsa on vaan jartsa ihana sellainen!

        huomaa se siksi se onkin meidän kunkku.
        onneksi meillä on noin ihana jari veikko jota me saadaan käydä keikoilla katsomassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe