voi

kun vaikka

pääsis juttusille joskus :) Se täydellinen viisukin;voiko tuommoista huumoria olla kellään..?
Kaikkea hyvää, kaikkeen ,tulevaisuudessasikin :)

8

776

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oli todella hauskaa

katsottavaa ja naurua riitti. Jari on kyllä monipuolinen ja lahjakas!

• ykkönen här

i Finland!!!! Ja viisu oli mahtava ja esiintyminen myös! Milloinkas Jari aloittaa taas yleisön huomioonottamisen? Eikä vaan ylppeile? Tietäisikös Tainoska?

• aaaaahhhhh

Hei

Kyllä se olis mukava kun pääsisi Jarin kanssa todella keskustelemaan, mutta se on niin että jos keikoilla alkaa juttutuokioita pitämään niin laulamiset jää sitten vähemmälle,

• brunetti27

kyllä jarin juttuselle voi päästä jos hyvin käy
      ja nimmarinkin voi saada jos pyytää oikein kauniisti.

• kohdata

puhunut en ole jarin kanssa mutta luo jari on tullut
        ja laulanut samalla polvistuen eteeni ja lauloi kauniisti samalla kivoilla ilmeillä katsoen :)hän huomasi jo kaukaa

• brunetti27
        kohdata kirjoitti:

puhunut en ole jarin kanssa mutta luo jari on tullut
        ja laulanut samalla polvistuen eteeni ja lauloi kauniisti samalla kivoilla ilmeillä katsoen :)hän huomasi jo kaukaa

sitähän minä olen täällä yrittänyt sanoa että kyllä meidän kunkku huomaa yleisönsä.:)
        siinäs kuulitte:)

• anskuliini :)
        brunetti27 kirjoitti:

sitähän minä olen täällä yrittänyt sanoa että kyllä meidän kunkku huomaa yleisönsä.:)
        siinäs kuulitte:)

huomaa takulla se vaan on niin meijän kunkku ei voi mitään jartsa on vaan jartsa ihana sellainen!

• brunetti27
        anskuliini :) kirjoitti:

huomaa takulla se vaan on niin meijän kunkku ei voi mitään jartsa on vaan jartsa ihana sellainen!

huomaa se siksi se onkin meidän kunkku.
        onneksi meillä on noin ihana jari veikko jota me saadaan käydä keikoilla katsomassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?

Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko
      Ikävä
      126
      2062
    2. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      237
      1778
    3. Kerran oltiin mekin kahdestaan

Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik
      Ikävä
      27
      1710
    4. Ozzy Osbourne on kuollut

Kevyet mullat ja R.I.P. Ei soi enää Paranoid.
      Maailman menoa
      222
      1691
    5. Naiset, naiset

Älkää antako painonne nousta. Naisella ylipaino ei ole hyvä.💝
      Ikävä
      214
      1456
    6. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1229
    7. Oikeasti, voitais mennä kahville

ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o
      Ikävä
      84
      1218
    8. Yritin keväällä unohtaa sinut nainen

mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie
      Ikävä
      42
      1130
    9. Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!

Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka
      Kalajoki
      74
      999
    10. No mitä nyt

Ollaanko vaiko eikö olla? Miehelle.
      Ikävä
      77
      995
    Aihe