FIAT LINEA

kohta täällä

10

5183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... mutta ehkä jo syksyllä:

      "Produced in collaboration with Tofas, the Turkish joint venture between Fiat Auto and Koc Holding, the Fiat Linea will be first manufactured in the joint venture's Bursa plant in Turkey (at an annual production of 60,000 units) and marketed in a number of European and non-European countries starting in the second half of 2007 (in most countries, sales of the Linea will start October & September 2007). "

      Lähde:
      http://carscoop.blogspot.com/2006/10/fiat-linea-world-premiere-of-fiats-c.html

      • Tämän päivän Hesarin sivulla E2 on Fiat Linean esittely. Siinä sanotaan sen tulevan Suomeen syyskuussa ennen uutta Bravoa.



      • Saab 9-3 Sportcombi

      • tyypillinen
        Saab 9-3 Sportcombi kirjoitti:

        ..minusta oli tuo kojelauta aika onneton. Moottorin kans vähän huolettavat. 1,4-litrainen bensakone isoon autoon.

        Fiat kojelauta, tylsä ja jopa ruma, auto muuten on kyllä todella hyvännäköinen ulkoa! valitettavasti yhden uuden fiatin omistaneena ja pahasti pettyneenä ei varmaan tule tuo linea olemaan ostoslistalla heti kärjessä, varsinkin jos siinä on käytetty sitä tavanomaista 1.4L moottoria... mikähän lienee tuleva hinta tällä uudella turkin ihmeellä?? tod.näk delta taas kusee tuonkin auton hinnoittelun...


    • perskeles

      todella jotain muuta kuin tuo toyo/wolkkari pakkopulla...

    • Albea on suomalaiselle juuri sopiva auto, tehoton, askeettinen ja muotoilulla ei niin väliä. Linea on tuulipukukansalle liian tyylikäs. Tai ehkä Delta saa tehtaalta taas 'Suomi-special' mallin, jossa on karsittu kaikki ylimääräinen pois. On turha kuvitella, että tänne saadaan kuvissa näkyvän näköisiä autoja. Punaisia tai tummansinisiä, halvimmalla kangassisustalla...

      http://www.km77.com/00/fiat/linea/g01.asp

      • Jälleennäkijä

        Tuntuuko teistä muistakin siltä, että olette nähneet vastaavan kirjoituksen Stilo100:lta n. 100 kertaa ennenkin?


      • Paras Fiiu

        Fiat Dobló saadaam viimeinkin Suomeen, lienee suomalaisille tosi hyvä vaihtoehto, tilava, taloudellinen kulku, hyvä jousitus, toivottavasti vain myyntihinta ei karkaa kuten kävi mm. Puntolla ja Albealle n. puolitoistatonnia molemmilla ylihintaa jo perusmalleissa ja kalliit huollot päälle.


    • lineaaari

      tästä haaveillaan, tämähän on albean tapainen halpamalli tarkoitettu jonnekin ihan muualle kuin länsi-eurooppaan.Bravo on euroopan malli

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe