Nyt käyttäjä kokemuksia chrysleristä.
Olen hankkimassa uutta kulkupeliä ja ajatuksena on tuo ko. kiesi vm-01
Kysymys kuuluukin
: Onko auto talvella lämmin?
: onko moottorin suhteen moitittavaa?
: ajo-ominaisuudet teho/paino?
: vaihteiston kesto? (aut)
: pa-kulutus?
: mahdollisten varaosien hinnat? (norm/kork)
: millaisia ajomääriä autolla on ennen remonttia?
PT - cruiser
1
655
Vastaukset
- kysymyksiisi
: Onko auto talvella lämmin?
On. Erinomainen talviauto.
: onko moottorin suhteen moitittavaa?
Ei muuta, mutta 2.0 automaatti (mikä minulla on) on laiska. Manuaali on sitten ripeämpi. Cruiseria edeltänyt autoni oli V40 turbo, joten kiihtyvyys huononi noin 50 % :) Ei kuitenkaan haittaa meikäläistä.
: ajo-ominaisuudet teho/paino?
Hyvä ajettavuus, teho/painosta jo jotain tulikin, eli nykyinen 2.4 litrainen sopii automaatin kanssa Cruiseriin paljon paremmin.
: vaihteiston kesto? (aut)
Ei kokemuksia, tosin autossani on vasta reilu 50tkm lasissa.
: pa-kulutus?
Meikäläisellä on paljon nurkka-ajoa ja moottoritietä ja kulutus on vähän kympin päällä.
: mahdollisten varaosien hinnat? (norm/kork)
Ei minusta mitenkään poikkeuksellisen kalliit, jos nyt vertaan vaikka tuohon aiempaan Volvooni.
: millaisia ajomääriä autolla on ennen remonttia?
Jakopään hihna vaihtuu vasta 160tkm:n kohdalla. Muut huollot ovat sitten pienempiä ja hinnaltaan 200-500 € merkkiliikkeessä. Ensimmäisissä Cruisereissa huoltoväli on naurettavat 12 tkm, joka vahtui 2002 (?) 15 tkm:iin.
Summa summarum, itse olen Cruiserista pitänyt todella paljon. Ei auto täydellinen ole, mutta täyttää minun tarpeeni hienosti ja on erittäin mukava ja hauska ajaa. Auton tila-automaiset ratkaisut ovat todella käteviä. Seuraava autoni on todennäköisesti myös amerikkailainen ja mahdollisesti nykyinen face-lift mallin PT.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235903- 602027
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2401267- 741135
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691128Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531107- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995