Tarvitsen 3210mm pitkän tason keittiöön. Syvyys 620mm ja paksuus 30mm. Tasoon tulee 1-altainen allas (n.600x400, syvyys n.180) ja liesitasolle reikä.
Stalalla ja Frankella ei löydy ammattitaitoa/halua tehdä tuollaista tasoa.
Osaako kukaan suositella valmistajaa joka OSAISI tehdä tuollaisen tason? Asun Järvenpäässä keskiuudellamaalla...
RST mittatilaustaso
7
1339
Vastaukset
- silurus
Mitä varten sitten kummallakin putkalla on rosteritason suunnitteluohjelma sivuillaan?
No, www.kylmateras.fi saattaisi olla hyvä paikka kysyä.- Puustinen
Stalalla loppuu kapasiteetti tuossa 3 metrin kohdalla. Itselle tuli tuollainen maksimittainen taso - pari lisäsenttiä ei olisi ollut pahitteeksi.
- niminen..
paja tekee kans näitä Frankelta poistuneita erikoistöitä.
Eti vaikka Googlesta.- Merlau
Metos tekee edullisesti sinulle kyseisen tason.
- niin...
Käy Metoksella... ne nyt tekee terästasoja aivan mihin mittaan tahansa.
- oiccu
Koitappa tarkistaa, mitä sellainen firma kuin RST-kaluste Oy Vaasasta sanoo. Itse olen käynyt siellä kerran teettämässä keittiööni sellaisen tasonpätkän (ei tosin noin monimutkaista) mitä ei valmiina saanut. Nettisivutkin niiltä löytyy eli www.rst-kaluste.fi
- Maksaa saman verran tai ene...
kuin halpistoimittajan kalusteet ko.mittaan.
Montako rosteri-pöytää tilaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740