Hiuksia lähtee todella paljon, vatsa on usein löysällä, mutta en ole selvillä mistä ruoasta/aineesta johtuu, suupielet ovat todella kuivat ja halkeilee helposti. Minulla myös todettiin tyypin 1 diabetes n. 2kk sitten, mutta ei kai se johda tälläiseen?
voisikohan
1
327
Vastaukset
- keliakiaa
Minulla lähti myös tosi paljon hiuksia ja tukka oli muutenkin huonossa kunnossa, samoin kynnet. Suupielet halkeili ja kuivui ja vatsa oli löysällä ja vatsassa epämiellyttävä olo söin ihan mitä tahansa. Sitten todettiin keliakia ja dieetin myötä anemia ja vatsaoireet paranivat ja tukka pysyy taas päässä ja suupielet ehjinä. Tyypin 1 diabeetikoilla on suurentunut riski sairastua keliakiaan ja käsittääkseni tämän takia keliakiavasta-aineet katsotaan ainakin nuorilta diabeetikoilta säännöllisesti. Menet varmasti diabeteskontrolliin, niin kerro ihmeessä siellä lääkärille oireistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi634832Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1124558- 794030
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963917Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1222964- 352708
- 282637
- 372632
- 382599
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232464