Hiuksia lähtee todella paljon, vatsa on usein löysällä, mutta en ole selvillä mistä ruoasta/aineesta johtuu, suupielet ovat todella kuivat ja halkeilee helposti. Minulla myös todettiin tyypin 1 diabetes n. 2kk sitten, mutta ei kai se johda tälläiseen?
voisikohan
1
311
Vastaukset
- keliakiaa
Minulla lähti myös tosi paljon hiuksia ja tukka oli muutenkin huonossa kunnossa, samoin kynnet. Suupielet halkeili ja kuivui ja vatsa oli löysällä ja vatsassa epämiellyttävä olo söin ihan mitä tahansa. Sitten todettiin keliakia ja dieetin myötä anemia ja vatsaoireet paranivat ja tukka pysyy taas päässä ja suupielet ehjinä. Tyypin 1 diabeetikoilla on suurentunut riski sairastua keliakiaan ja käsittääkseni tämän takia keliakiavasta-aineet katsotaan ainakin nuorilta diabeetikoilta säännöllisesti. Menet varmasti diabeteskontrolliin, niin kerro ihmeessä siellä lääkärille oireistasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283426- 973196
- 763024
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim712969"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532891Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862668- 352480
- 572341
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432215- 881982