MITEN

kalamiehen

sydämeen pääsee. Tai minkälaiset naiset ovat kalamiehen unelmia?

7

1666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kosi minua tänään :)

Olen vaalea, kurvikas, isorintainen ja pitkä. Joten tämä yksilö ainakin pitää tällaisesta naisesta :)

• täys lahna

Kalamies janoaa rakkautta samalla lailla kuin kalanainenkin. Sekä ulkomuodoltaan että käytökseltään naisellinen nainen vie kalamiehen sydämen.

Eroottinen ja vapaa nainen kiihottaa kalamiestä, tosin nämä taidot tulee olla synnynnäisiä sillä kalamies vieroksuu kiertopalkintoa.

Kalamiehen pitää saada olla mies, hän tarvitsee viekkaan naisen joka ohjaa puolisoansa niin ettei toinen sitä ymmärrä.

Kalamiehen naisen tulee myös olla erittäin hellyyden kipeä, koska ainakin aluksi kalamies on varsinainen pusukala.

Kalamies esittelee upeaa tyttöystäväänsä ylpeänä ja nauttii siitä että muutkin katselevat hänen omaansa, varo vain että sinä ett katsele muita miehiä tai anna muiden miesten ihailun vaikuttaa sinuun.

Kun kalamies löytää arvoisensa saaliin hänestä tulee erittäin perhekeskeinen mies. Hetken huvitukset jäävät usein lyhyt aikaisiksi.

Arvosta herkkää kala, äläkä koskaan loukkaa häntä tarkoituksella. Kaloilla on tapana olla pitkävihaisia ja muuttua nopeasti kylmäksi, jos heitä loukataan.

• kala-kynäilijä

a) älä koskaan roiku kalamiehessä, ahdistuu b) kalamies on romanttinen. Suuttuessaan, kylmääkin kylmempi (ei kaikki, mutta tiedän monta)c)älä ole härski suustasi d)kalamies on nautitojen mies, enkä tarkoita alkoholia.e)Kalat ovat esteetikkoja, niin kotona kuin vaatetuksessa (ne jotka tunnen)f)ole oma itsesi,(tämä on yksi tärkeimmistä) kalamies kyllä huomaa ja vaistoaa feikin vaikka ei sanoisi mitään, saattaa häipyä sanomatta mitään jos huomaan toisen "esiintyvän" ei ainakaan kannata tallöin uusia treffejä odottaa. g)pitää kauniista oli ihminen tai esine tms.(taasen ne jotka tunnen)h)inhoaa raivoamista, riitelyä, "kohtauksia" erityisen paljon, rauhallisella keskustelulla pääsee pitkälle jos kitkaa tulee. i) työ on tärkeää,(useita yrittäjiä tässä merkissä) mutta työ ei kaikki elämässä, rakastuessaan saat ihanaa, lämmintä huomiota kalamieheltä j) arvostaa huolenpitoa ja siistiä kotia, ei tarvitse kuitenkaan ruveta kotitalous koneeksi tai kotiapulaiseksi hänelle k)rakastaa pieniä muistamisia, huomaavaisuutta ja huomaamista, lämpöä ja hellyyttä sekä hyvää seksiä.
      Sitten on ne "rysäkalat" jotka ovat pulloon kiintyneitä, unohda heidät, tuskaa ja murhetta, et voi luottaa mihinkään heidän sanomaansa.

• _kalatmies_

Olipa hyvin kirjoitettu, täsmää täysin myös minuun!

• ääääää

kun nainen ei turhia nalkuta eikä ole prinsessa etkä pelkää ottaa kalaa koukusta niin pääset kalamiehen kanssa kalaan

• Angi *

kiinnostavat Kalamiestä. Myös turvallinen ja omillaan toimeentuleva. Kalat ei miellellään elätä toista eikä ole itsekkään hän jota elätetään.

• Pami69

Olen samaa mieltä, naiselliset naiset kiehtovat Kalamiestä...myös täysin erotiikan alueelle sitoutuneet naiset..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2083
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1906
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      66
      1559
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1212
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1202
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1152
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe