Han Moo Doit!

...

Kertoisitteko omista kisakokemuksistanne? Mitkä fiilikset oli ekoissa kisoissa, millä vyöllä ja harrastusajalla? Miten meni? Montaka kertaa täytyi matsata yhteensä samoissa kisoissa samassa sarjassa? Haluaisin kuulla mahdollisimman paljon kaikenlaisia kisakokemuksia kaikista sarjoista ja lajeista.

Kiitos ja hyvää kesän odotusta! :)

3

1604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MarkiisiDeFuckingÅmÅl

on normaalien ottelujen lisäksi myös nunchaku- ja bo-keppiotteluja. Itse olen eniten tykännyt nunchaku-matseista.

• ex-pelimies

joskus aikoinaan, vuosi enemmän ja vähemmän aktiivista treeniä takana. Päähän sai siis potkia. vyö tais olla oranssi. Sm-kisat ekat kisat. kaksi matsia, toisen voitin toisen hävisin niukasta. Ekassa matsissa en edes älynnyt potkia päähän kun kaverikaan ei yrittänyt.
      Tokassa matsissa tuli 2 kovaa potkua päähän (en kuitenkaan pudonnut), itse sain yhden vedettyä. Pää oli viikon kipeä matsien jälkeen.
      En ole mikään notkea, mutta matsitilanteessa kuitenkin sain itseäni pidempää päähän potkaistua, se vähän ihmetytti :)

• ...

Jeps, voisinpa omia kokemuksia (vähäisiä) kokemuksia laitella tänne..
      Eli ekat kisat taisivat olla minullakin nuo viime vuoden SM-kisat (näillä ns. ''vanhoilla'' säännöillä = kuka vain sai tulla matsaamaan) yllättäen keltasella vyöllä. Kaksi matsia oli, toisen votiin, toisen hävisin, vastustajat olivat ehkä jopa kahtakin päätä minua pidempiä => ilmat pihalle ekassa matsissa, mutta sitten tuli tämä toinen matsi, jossa vastustajana taisi olla HJMS-harrastaja, jonka sitten voitin. Hyvät kisat olivat, en voi muuta sanoa. Myös näillä HMD-festareilla olin viime vuonna, jos oikein muistan, keltasella vyöllä tietty.
      Ja nyt tähdätään noihin tiikerikisoihin tänä vuonna (viime vuonna jäi välistä, syynä ukkovarpaan hiusmurtuma)...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      102
      4487
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      382
      1243
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1052
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1032
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      85
      921
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      901
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      891
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      856
    9. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      852
    10. Onko se niin

Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta
      Ikävä
      64
      826
    Aihe