Voisikos joku kertoa hieman kokemuksia Tallinna kauneushoitoloista? Olemme lähdössä akkaporukalla hemmottelureissulle toukokuun lopussa ja ajattelin varata "hoidot" etukäteen. Lähinnä kiinnostaisi rakennekynsien laitto (geeli) ja kunnon kosteuttava ja puhdistava kasvohoito. Missä paikoissa olette käyneet? Ruusut ja risut?
Hirveästi löytyy tarjontaan, mutta olisi kiva tietää, että saa sitä mitä haluaakin. Onkohan kukaan käynyt paikoissa Roosikrantsi Ilusalong tai Mariness?
Hyvä ja edullinen kauneushoitola
4
2178
Vastaukset
- käyty
suklaahieronnassa ja tykätty. http://kauneushoitola.mariness.ee/ Monta paikka kahtapuolen sisäänkäynnin. Varattava ehd etukäteen, jos teitä on monta.
- hyvää laatu hoitoa
Tallinnan Stockmannilla on ilusalong Desiree 5 krs josta saa stockan kanta-asiakas kortissa -5% alennusta ja hoitola on siisti ja työ hyvää. Olen kokeillut kampaajaa, jalkahoitoa sekä ihonhoitoa. sama hoitola muuallakin Tallinnassa. He puhuvat suomea ja soittamalla saa ajan varattua. Aika on aina pitänyt, ainoa miinus saa varata kauan aikaa kun tekevät kauan ja huolella!! suosittelen!
- Mammakööri
Kävin viime vuonna kesäkuun alussa mammaköörin kanssa Tallinnassa ja tarkoitus oli käydä porukalla juuri kauneushoitolassa.
Yritin varata Tallinnan Stockalla olevaan Desiree kauneushoitolaan kuudelle hoitoja ja kampaajaa, vaan ei onnistunut. Kävin jopa paikalla noin 3 viikkoa etukäteen varmistamassa hoitoaikoja ja palveluita. Siitä huolimatta sitten mammaköörin sinne tullessa homma brakas.
Emme saaneet niitä hoitoja, joita olimme varanneet, saati minulle ei ilmoitettu etukäteen muutoksista. Jopa jotkut hoidot olivat ihan toista, mitä piti.
En voi suositella kenellekään Desiree-kauneushoitolaa, joka ilmeisesti haluaa profiloitua Tallinnan silmäätekevien hoitolaksi ja väheksyy täysin Suomalaisia poroja.
On kyllä kokemuksia hyvistä hoitoloista sekä Tallinnassa, että Tartossa, jotka palvelevat hienosti puhelinvarauksen tai sähköpostin kautta ja tilatut palvelut pitävät ja ovat laadukkaita.
Yx mamma
- kartalla
Useamman kerran olen käynyt ottamassa väriä/raitoja ja ystävät olleet erilaisissa kauneushoidoissa (kasvo, jalat, kädet) Sim salongissa. Hoidot olen varannut netin kautta ja aina ajat ovat pitäneet. Kaikkiin kysymyksiini olen saanut vastaukset netin kautta tosi nopeasti. Osaavat myös siellä suomea. Voin suositella lämpimästi!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4382507Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek142320Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2521465Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.821129Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel621046Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4131022- 153905
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41898- 56859
- 79845