85 v enoni haluaisi tämän koko laulun sanat. Etsin googlesta, mutta en löytänyt.
Sanat, jotka äitini muisti ovat:
"Pääsi painuu harmenee
vanhuus joutuu sulle
Elos ilta hiljenee
ikäs illan tullen
mutta sävel nuoruuden
mielehesi uudelleen
:,: tuopi kevätaikas :,:
Löytyisikö siitä CD levyä tai kasettia?
Kuka ja milloin se on tehty? Löytyisikö jostain laulukirjasta? Mistä?
Mistä löytäisin tämän laulun?
10
1710
Vastaukset
- kuka muistaa
minä kaipaan espalle takaisin elämän kevääseen.
siihen kadotettun nuoruuteen.kommari laulu, mutta parhaasta päästä. oliskos sinikka sokkaa. - minäkin haluaisin
kuulla tämän:katsoin peiliin olin siinä tyhjää katsetta oudoksuen,olin siinä vaan itseäin tuntenut en.tiettävästi MIKA VALTARIA ? SOI
JOSKUS 70 LUVUN LOPULLA. JOS JOKU MUISTAA KAPPALEEN NIMEN JA ESITTÄJÄN OLISIN ERINOMAISEN KIITOLLINEN TEDOISTA.- eino grönin
laulua 70-luvulta olen haeskellu ,mutta ei vain onnistu.
Laulun sanat jotenkin näin:
Leikittiin me lapset kaksitaan
katseltiin yön tähtiin tummuviin,
leikittiin.
On aitan seinät nuo,nyt aivan kallellaan,
mut aitan piilot muistan tarkimpaan jne.
muistaako kukaan ? - Milana
Esittäjä on Petri Pettersson, sanat Mika Waltarin ja kappaleen nimi on Nuoruus.
- TÄSTÄ VIESTISTÄ
Milana kirjoitti:
Esittäjä on Petri Pettersson, sanat Mika Waltarin ja kappaleen nimi on Nuoruus.
SOITIN TÄTÄ KAPPALETTA KUPLA VOLKKARINI ROADSTARISSA MILJOONA KERTAA NUORENA "EKSYNEENÄ"
POIKANA. - Milana
TÄSTÄ VIESTISTÄ kirjoitti:
SOITIN TÄTÄ KAPPALETTA KUPLA VOLKKARINI ROADSTARISSA MILJOONA KERTAA NUORENA "EKSYNEENÄ"
POIKANA.kun viestini ilahdutti jotakuta :-)) Sanat koskettavat edelleenkin...
- Anonyymi
Thomas Ek
- jokepi
Edesmennyt mummoni kirjoitti lauluvihkoonsa kyseisen laulun sanat. Ylläoleva värssy on toinen ja tässä tulee ensimmäinen värssy:
Laula, kun sul iloineen nuoruus aukeaapi, sydämestä sydämeen laulun voima saapi. Laulelosi nuoruuden kerran syksys joutuen taasen soivat sulle, taasen soivat sulle.
Laulun nimeksi hän kirjoitti: Laula!
Nuotteja ei ikävä kyllä ole.
terveisin Pirjo Jokela, Vaasa- ...
Ei sitten Pirjo Jokela Vaasasta keksinyt kerrassaan muuta tekemistä, kuin etsiä suoli24:stä SEITSEMÄN VUOTTA vanhoja aloituksia. Vapiseeko veri, vai mikä hätänä?
=DW=
- Äimän käki
Ei taida se enokaan elää enää....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344536Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752954- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781419
- 211331
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884