ärsyttävä rapu

*tuhahdus*

hermot menee ja pahasti silleen. ei hetkeäkään rauhaa, aina kyljessä kii ja auta armias jos oon väsynyt tai en jaksa halailla tai haluan hetken olla omissa oloissani. epävarma itsestäänkö vai miksi rapumies on noin loukkaantuvainen ja ärsyttävä läheisyyden (yli)tarpeensa kanssa?

9

2038

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ärsyttäviä edes

      ole. ITse tykkäisin jos rapumies olisi tuollane mutku ei. Kaksosmiehet ei välitä tippaakaa.
      Tai sitte LEijona ei tuu toimee kaksose kanssa. Kuka tietää.

      Ravut onpi ihaniaaa!!

    • (n)

      voittaa kaikki muut merkit mennen tullen. Ravussa ei ole lähellekään niin paljon huonoja puolia kuin muissa merkeissä, tai siis niissä joita itse tunnen. Tuollaisesta kuvaamastasi käytöksestä ei ole mitään haittaa kun miettii kuinka paljon hyviä ominaisuuksia ravussa on.

      Ole onnllinen siitä mitä sulla on äläkä valita!

      • *tuhahdus*

        En suosittele puhumaan asioista, joita ei ole itse kokenut. Ehkä sinä tykkäisitkin jos joku olis 24/7 kyljessä kiinni, hyvä et vessaan saa mennä niin et oven laittaa kii ja lukkoon.

        Läheisyydentarve on perustarve suurimmalle osalle ihmisistä mut jos näkee toista JOKA PÄIVÄ ja omat asiat ja ystävät alkaa jäädä miinukselle, on keskustelun paikka. Ja silloin rapu kokee tulevansa hylätyksi tai jotain muuta ja loukkaantuu.

        Itse tarvitsen ja osaa antaa läheisyyttää, en ole kylmä tai välinpitämätön. On kuitenkin helvetin hankalaa tasapainoitella ettei vaan loukkaa toista. Toinen kun takertuu melkein joka toiseen sanaan tai katseeseen ja tulkitsee niitä ominpäin ja yrittää nähdä mitä niiden takana on, vaikkei siellä ole mitään tulkinnanvaraista.

        Rasittavaa. En todellakaan leimaa kaikkia rapuja, kyselin vain onko tämä kyseisen rapumiehen piirre yleinen vai virrasta poikkeava. Tiedän rapujen olevan koti-ihmisiä, mutta itse en ole valmis juurtumaan sohvaan tai toisen kylkeen.


      • on vaikka kuinka paljo
        *tuhahdus* kirjoitti:

        En suosittele puhumaan asioista, joita ei ole itse kokenut. Ehkä sinä tykkäisitkin jos joku olis 24/7 kyljessä kiinni, hyvä et vessaan saa mennä niin et oven laittaa kii ja lukkoon.

        Läheisyydentarve on perustarve suurimmalle osalle ihmisistä mut jos näkee toista JOKA PÄIVÄ ja omat asiat ja ystävät alkaa jäädä miinukselle, on keskustelun paikka. Ja silloin rapu kokee tulevansa hylätyksi tai jotain muuta ja loukkaantuu.

        Itse tarvitsen ja osaa antaa läheisyyttää, en ole kylmä tai välinpitämätön. On kuitenkin helvetin hankalaa tasapainoitella ettei vaan loukkaa toista. Toinen kun takertuu melkein joka toiseen sanaan tai katseeseen ja tulkitsee niitä ominpäin ja yrittää nähdä mitä niiden takana on, vaikkei siellä ole mitään tulkinnanvaraista.

        Rasittavaa. En todellakaan leimaa kaikkia rapuja, kyselin vain onko tämä kyseisen rapumiehen piirre yleinen vai virrasta poikkeava. Tiedän rapujen olevan koti-ihmisiä, mutta itse en ole valmis juurtumaan sohvaan tai toisen kylkeen.

        mut tarviiko silti mollata rapuja?
        tiiätkös, et ei tunnu kovi kivalta.


      • Oinasmiäs -78

        ravut on just parhaimmat merkit horoskooppiradalta.
        Ihmeellisen puhtaita, synnittömän oloisia, ja jos on huonoja puolia ne on tosi pieniä. Ravut ovat rakkauden, voiman, elämän, ja ystävällisyyden perikuvia. Hankala kuvitella, jos rapuja ei olisi lainkaan. Samaa mieltä on kanssani (tein gallupin jossa he kertovat horoskooppimrkkinsä)
        Samaa mieltä olivat:
        (laitoin järjestyksee)
        -9 Oinasta
        -2 härkää
        -15 kaksosta
        -4 rapua
        -6 leijonaa
        - 17 neitsyttä
        - 8 vaakaa
        - 20 skorpionia
        -5 jousimiestä
        -8 kaurista
        -16 vesimiestä ja
        -14 kalaa

        Kyselin aika monelta. Osa ei ees vastannu, koska eivät halunneet :( Kiitos niille jotka vastas ^ ^


      • RpauMies
        *tuhahdus* kirjoitti:

        En suosittele puhumaan asioista, joita ei ole itse kokenut. Ehkä sinä tykkäisitkin jos joku olis 24/7 kyljessä kiinni, hyvä et vessaan saa mennä niin et oven laittaa kii ja lukkoon.

        Läheisyydentarve on perustarve suurimmalle osalle ihmisistä mut jos näkee toista JOKA PÄIVÄ ja omat asiat ja ystävät alkaa jäädä miinukselle, on keskustelun paikka. Ja silloin rapu kokee tulevansa hylätyksi tai jotain muuta ja loukkaantuu.

        Itse tarvitsen ja osaa antaa läheisyyttää, en ole kylmä tai välinpitämätön. On kuitenkin helvetin hankalaa tasapainoitella ettei vaan loukkaa toista. Toinen kun takertuu melkein joka toiseen sanaan tai katseeseen ja tulkitsee niitä ominpäin ja yrittää nähdä mitä niiden takana on, vaikkei siellä ole mitään tulkinnanvaraista.

        Rasittavaa. En todellakaan leimaa kaikkia rapuja, kyselin vain onko tämä kyseisen rapumiehen piirre yleinen vai virrasta poikkeava. Tiedän rapujen olevan koti-ihmisiä, mutta itse en ole valmis juurtumaan sohvaan tai toisen kylkeen.

        Tollanen käytös ei mielestäni ole kovinkaan ominaista Ravulle, tai ainakaan minulle. Jos Rapu tykkää kiihkeästi naisesta, hän kyllä osaa näyttää sen, mutta sinun miehesi kohdalla tämä saattaa jotenkin kanavoitua liialliseen läheisyydentarpeeseen. Tottakai läheisyys on tärkeää kaikille, myös Ravuille, mutta kyllä useimmat Ravut osaavat antaa kumppanilleen tarvitsemansa vapaan hengitystilan. Empaattisena merkkinä Rapu yleensä tunnistaa mitä kumppani haluaa, ja Ravulla itsellään on myös aika voimakas vapaudentarve, joten kyllä hänen pitäisi ymmärtää.

        Kaikkein parhaiten kriisitilanteissa toimii suora puhe. sano suoraan mitä mieltä olet, mutta älä ilkeästi tai solvaten, pyri sanomaan asia mahdollisimman järkiperäisesti ja objektiivisesti. Kyllä Rapumies yleensä logiikan päälle ymmärtää, niin eiköhän pointti mene perille jos perustelet asian hyvin. Mutta tosiaan, on sitä paljon pahempiakin piirteitä äijissä nähty. Good luck.


      • mä mahdoin olla
        Oinasmiäs -78 kirjoitti:

        ravut on just parhaimmat merkit horoskooppiradalta.
        Ihmeellisen puhtaita, synnittömän oloisia, ja jos on huonoja puolia ne on tosi pieniä. Ravut ovat rakkauden, voiman, elämän, ja ystävällisyyden perikuvia. Hankala kuvitella, jos rapuja ei olisi lainkaan. Samaa mieltä on kanssani (tein gallupin jossa he kertovat horoskooppimrkkinsä)
        Samaa mieltä olivat:
        (laitoin järjestyksee)
        -9 Oinasta
        -2 härkää
        -15 kaksosta
        -4 rapua
        -6 leijonaa
        - 17 neitsyttä
        - 8 vaakaa
        - 20 skorpionia
        -5 jousimiestä
        -8 kaurista
        -16 vesimiestä ja
        -14 kalaa

        Kyselin aika monelta. Osa ei ees vastannu, koska eivät halunneet :( Kiitos niille jotka vastas ^ ^

        silloin kun sitä gallupia kyseltiin. Täältä olisi tullut härältä vielä yksi ääni.


      • Ravun kulta

        Sanoin juuri aamulla rapumieheni kainalossa ollessani, että hän on niin ihana kaikin tavoin. En vaihda toiseen.
        Hän on lempeä, hellä, ahkera, kotinsa ja kaiken siihen liittyvään hoitava. Pistänyt minut jalustalle josta en hevillä tule alas. Hän lellii ja hellii minua paljon kaikin tavoin. Hän on villi!!!!


      • (n)
        Ravun kulta kirjoitti:

        Sanoin juuri aamulla rapumieheni kainalossa ollessani, että hän on niin ihana kaikin tavoin. En vaihda toiseen.
        Hän on lempeä, hellä, ahkera, kotinsa ja kaiken siihen liittyvään hoitava. Pistänyt minut jalustalle josta en hevillä tule alas. Hän lellii ja hellii minua paljon kaikin tavoin. Hän on villi!!!!

        Mikäs merkki muuten itse olet?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe