liiman haistelu???

nii..mitäs toi liiman haistelu oikee aihuttaa?ox
se vaarallist?mä ooon haistellu liimaa muutaman
kerran mut ei mun olo ooo mitenkäää muuttunu?et
miten se sit niiku vaikuttaa ????
2721450
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 27

Vanhimmat

liuottaa aivosoluja pirun tehokkaasti, aiheuttaa
usein hengityskeskuksen lamaantumisia tai
sydänpysähdyksiä. Tervemenoa teho-osaston kautta
muuhun laitoshoitoon/ennenaikaiseen hautaan jos
haluat noin kivaa harrastusta jatkaa...

Äänestä
  • sehän on SaMa AsIa KuIn AvoKaDo Toast

Äänestä

• homokulli89 kirjoitti:

sehän on SaMa AsIa KuIn AvoKaDo Toast

paras komentu lol öksdee

1Äänestä

• Bensaa suoneen vaan..! ; )

Äänestä

Tiedän muutaman ihmisen (työni kautta) jotka ovat
tuhonneet aivosolunsa lopullisesti eli eivät
koskaan enää tule normaaliksi. Tietääkseni
kaikkein pahin lopputulos tietty kuolla voi
muustakin mutta jos vierottuu muista aineista voi
ehkä elää normaalisti mutta imppaamisen jälkeen
ei normaalia aivotoimintaa että sitä rataa.

Äänestä
  • Imppaaminen on varma ja nopea tapa tuhota
    aivonsa. Lopputulos suunnilleen sama kuin
    runsaalla alkoholin käytöllä, mutta huomattavasti
    nopeammin. Jos tarkoituksesi ei ole itsemurha,
    suosittelen touhun lopettamista...

Äänestä

Paras kaverini on joutunut eläkkeelle
haisteltuaan liimaa muutaman kuukauden. Aivot
ovat pilalla ja toisinaan pöhöttyy kuin olis
vettä täynnä.Lisäksi kauheat lihaskivut ja
hermoratojen häiriöt.Ja parannusta ei ole.

Äänestä

Älä tee sitä enää kertaakaan!!! Liiman (ja tussien) haistelu voi jo ensimmäisellä imaisulla tappaa. LOPETA TAI KUOLET! Karu totuus vaan on tämä.

Äänestä

.. oo täys diootti..tai jos haluut sellaseks tulla
ni imppaa aivos pihalle totaalisesti. Etkö oo iki-
nä tsekannu tv:stä jotain Brasilian katulapsia, ku
ne painelee pitkin katuja muovipussit naamalla ja
silmät seisoo päässä eikä millään oo mitään välii.
Sanoisin, et jos on PAKKO jotain vetää, ni älä
HELVETISSÄ pilaa aivojasi imppaamalla.. sen enempää liimalla ku muillakaan liuottimilla -siinä on vitsit vähissä niiden aineiden kanssa ja
se on muuten tosijuttu. Samaa mieltä edellisten
kanssa, ei kannata edes kokeilla!

Äänestä

.. se oli paperiliimaa nii niissä e ole liuottimia eli ihan sama vaik tunkisit perseesees.. muuten jos oli kontaktiliimaa sun aivos tuhoutuu hyvin pian..

Äänestä

puhdistettu bensa kolajaa paremmin.Vaarallistahan se on mutta kuka välittää? sulla on jo hyvällä alulla itsetuho et anna mennä vaan piikkiä hihaan ja liuotinta aivoihin niin ei enää tartte pohtia mitä vetäis.

Äänestä

sillo ku kadult on loppunnu pirit tai subut ni käyn hakees robbarist bostikkia saa mukavast viikonkulumaan etc.

Äänestä
  • piriä ja subuja vedän mutta jos ne loppuu nin itse haistelen bensaa joskus vedän bensaa ihan muutenkin vaikka kamaa vielä olisikin.

Äänestä

IHQUDAAAAAAAA SIIISOMG OON HAISTELLU LIIMAA JO MONTAVUOTTA JA EI OO KÄYNY MITÄÄ OON PALJO KESTÄVÄMPI KU TE HUORAT!!!!!! HAISTAKAAVITTU

Äänestä

Kuolin koska haistelin liimaa :DDDDDD

Äänestä
  • Otan osaa :(

Äänestä

• R. I. P.

Tapasitko Jessen vai onko raamattu "sittenkin vaan" satukirja? Vai kävikö heikompi nakki ja jouduit ehkäpä alakertaan..?

Äänestä

puuliima on kovaa kamaa jos höpön olon haluat

Äänestä

Frendi tehol ku sniffas liimaa sillee pamahti et huhhuh lyojakaa ei auta

Äänestä

Kilju on todennäköisesti paljon turvallisempaa kuin imppaus? :D ja halpaa. Ja nyt laillista, jo 1.3 2018 alkaen. Itsellä 30 1,5litran pulloo, aina juon yhden pullon päiväs jotta saan päänsekasin ja 15päivän kulut viimestään onne toiset 15 valmistunu... Halpaa ja näppärää touhua. Ei tarviiku sokeripakkaauksia, hiivaa ja vettä. Ja sit ku on päivän mittaan pääsekasin niin on hyvä olla. Joskus olen kännis käyttäny mun psvr laseja aivan mahtava trippi yhdistelmä humalas käyttää YouTube sovellust. Joskus kauan sitten imppasin butaania... Aika trippejä mut alkoholikin on paljon turvallisempaa. :)

Äänestä

Tarkoitan YouTube vr sovellust

Äänestä

Painan muuten 140kg eli siks entisenä kehonrakentajana, nykyisenä mahakkaana rapajuoppona pystyn juomaa niin paljon. Tosin maksa arvot on hieman koholla... En suosittele kenenkään juoda näin paljon mut onse tuota imppaust turvallisempaa, kaveri kupsahti tuossa vuoden puoles välis. Siksi tulinkin tänne kommentoimaan. Elämä on arvokasta ei kannata pelleillä. Mut joo lopetan nyt tän saarnaamisen, kuulostan varmaankin tosi ärsyttvältä, juoppo tulee tänne saarnaa lol

Äänestä

Tekee susta kasvin jo muutamassa kuukaudessa.

Jos alat imppaamaan niin se on pari kk kestävä lobotomia.

On niitä turvallisempiakin päihteitä jos vintti on pakko saada pimennettyä ja mitään pakkoahan siihen ei ole

Äänestä

Vissii tappaa aivosolut en oo varma: /

Äänestä

Ei se oo nyt nii vaarallista. Mutta jos haistelee paljon nii kyl se silloin on vaarallista

Äänestä

Vitun imppaaja ooks elos?

Äänestä
  • en oon impannu neljä vuotta jo mutta lopetin ku kaveri delas ja nyt juon joka päivä vitust viinaa

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

tytsy-86 kirjoitti:

nii..mitäs toi liiman haistelu oikee aihuttaa?ox
se vaarallist?mä ooon haistellu liimaa muutaman
kerran mut ei mun olo ooo mitenkäää muuttunu?et
miten se sit niiku vaikuttaa ????

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu