liiman haistelu???

tytsy-86

nii..mitäs toi liiman haistelu oikee aihuttaa?ox
se vaarallist?mä ooon haistellu liimaa muutaman
kerran mut ei mun olo ooo mitenkäää muuttunu?et
miten se sit niiku vaikuttaa ????

27

21406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quu

      liuottaa aivosoluja pirun tehokkaasti, aiheuttaa
      usein hengityskeskuksen lamaantumisia tai
      sydänpysähdyksiä. Tervemenoa teho-osaston kautta
      muuhun laitoshoitoon/ennenaikaiseen hautaan jos
      haluat noin kivaa harrastusta jatkaa...

      • homokulli89

        sehän on SaMa AsIa KuIn AvoKaDo Toast


      • homokulli909
        homokulli89 kirjoitti:

        sehän on SaMa AsIa KuIn AvoKaDo Toast

        paras komentu lol öksdee


      • Von_Ryydman

        Bensaa suoneen vaan..! ; )


    • Tietämätönkö

      Tiedän muutaman ihmisen (työni kautta) jotka ovat
      tuhonneet aivosolunsa lopullisesti eli eivät
      koskaan enää tule normaaliksi. Tietääkseni
      kaikkein pahin lopputulos tietty kuolla voi
      muustakin mutta jos vierottuu muista aineista voi
      ehkä elää normaalisti mutta imppaamisen jälkeen
      ei normaalia aivotoimintaa että sitä rataa.

      • camisra

        Imppaaminen on varma ja nopea tapa tuhota
        aivonsa. Lopputulos suunnilleen sama kuin
        runsaalla alkoholin käytöllä, mutta huomattavasti
        nopeammin. Jos tarkoituksesi ei ole itsemurha,
        suosittelen touhun lopettamista...


    • Varo !

      Paras kaverini on joutunut eläkkeelle
      haisteltuaan liimaa muutaman kuukauden. Aivot
      ovat pilalla ja toisinaan pöhöttyy kuin olis
      vettä täynnä.Lisäksi kauheat lihaskivut ja
      hermoratojen häiriöt.Ja parannusta ei ole.

    • Hätäapu

      Älä tee sitä enää kertaakaan!!! Liiman (ja tussien) haistelu voi jo ensimmäisellä imaisulla tappaa. LOPETA TAI KUOLET! Karu totuus vaan on tämä.

    • helvetissä

      .. oo täys diootti..tai jos haluut sellaseks tulla
      ni imppaa aivos pihalle totaalisesti. Etkö oo iki-
      nä tsekannu tv:stä jotain Brasilian katulapsia, ku
      ne painelee pitkin katuja muovipussit naamalla ja
      silmät seisoo päässä eikä millään oo mitään välii.
      Sanoisin, et jos on PAKKO jotain vetää, ni älä
      HELVETISSÄ pilaa aivojasi imppaamalla.. sen enempää liimalla ku muillakaan liuottimilla -siinä on vitsit vähissä niiden aineiden kanssa ja
      se on muuten tosijuttu. Samaa mieltä edellisten
      kanssa, ei kannata edes kokeilla!

    • ei kannata

      .. se oli paperiliimaa nii niissä e ole liuottimia eli ihan sama vaik tunkisit perseesees.. muuten jos oli kontaktiliimaa sun aivos tuhoutuu hyvin pian..

    • sammakko

      puhdistettu bensa kolajaa paremmin.Vaarallistahan se on mutta kuka välittää? sulla on jo hyvällä alulla itsetuho et anna mennä vaan piikkiä hihaan ja liuotinta aivoihin niin ei enää tartte pohtia mitä vetäis.

    • bostikkiaivo

      sillo ku kadult on loppunnu pirit tai subut ni käyn hakees robbarist bostikkia saa mukavast viikonkulumaan etc.

      • hartsaewerlast

        piriä ja subuja vedän mutta jos ne loppuu nin itse haistelen bensaa joskus vedän bensaa ihan muutenkin vaikka kamaa vielä olisikin.


    • JUSTAPRANKBRO

      IHQUDAAAAAAAA SIIISOMG OON HAISTELLU LIIMAA JO MONTAVUOTTA JA EI OO KÄYNY MITÄÄ OON PALJO KESTÄVÄMPI KU TE HUORAT!!!!!! HAISTAKAAVITTU

    • PerunapoikaDDDD

      Kuolin koska haistelin liimaa :DDDDDD

      • NoEiOikeest

        Otan osaa :(


      • Von_Ryydman

        R. I. P.

        Tapasitko Jessen vai onko raamattu "sittenkin vaan" satukirja? Vai kävikö heikompi nakki ja jouduit ehkäpä alakertaan..?


    • liimuboi

      puuliima on kovaa kamaa jos höpön olon haluat

    • Anonyymi

      Frendi tehol ku sniffas liimaa sillee pamahti et huhhuh lyojakaa ei auta

    • Anonyymi

      Kilju on todennäköisesti paljon turvallisempaa kuin imppaus? :D ja halpaa. Ja nyt laillista, jo 1.3 2018 alkaen. Itsellä 30 1,5litran pulloo, aina juon yhden pullon päiväs jotta saan päänsekasin ja 15päivän kulut viimestään onne toiset 15 valmistunu... Halpaa ja näppärää touhua. Ei tarviiku sokeripakkaauksia, hiivaa ja vettä. Ja sit ku on päivän mittaan pääsekasin niin on hyvä olla. Joskus olen kännis käyttäny mun psvr laseja aivan mahtava trippi yhdistelmä humalas käyttää YouTube sovellust. Joskus kauan sitten imppasin butaania... Aika trippejä mut alkoholikin on paljon turvallisempaa. :)

    • Anonyymi

      Tarkoitan YouTube vr sovellust

    • Anonyymi

      Painan muuten 140kg eli siks entisenä kehonrakentajana, nykyisenä mahakkaana rapajuoppona pystyn juomaa niin paljon. Tosin maksa arvot on hieman koholla... En suosittele kenenkään juoda näin paljon mut onse tuota imppaust turvallisempaa, kaveri kupsahti tuossa vuoden puoles välis. Siksi tulinkin tänne kommentoimaan. Elämä on arvokasta ei kannata pelleillä. Mut joo lopetan nyt tän saarnaamisen, kuulostan varmaankin tosi ärsyttvältä, juoppo tulee tänne saarnaa lol

    • Anonyymi

      Tekee susta kasvin jo muutamassa kuukaudessa.

      Jos alat imppaamaan niin se on pari kk kestävä lobotomia.

      On niitä turvallisempiakin päihteitä jos vintti on pakko saada pimennettyä ja mitään pakkoahan siihen ei ole

    • Anonyymi

      Vissii tappaa aivosolut en oo varma: /

    • Anonyymi

      Ei se oo nyt nii vaarallista. Mutta jos haistelee paljon nii kyl se silloin on vaarallista

    • Anonyymi

      Vitun imppaaja ooks elos?

      • Anonyymi

        en oon impannu neljä vuotta jo mutta lopetin ku kaveri delas ja nyt juon joka päivä vitust viinaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1812
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      661
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      639
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      463
    Aihe