Vaaka(m) ja Vaaka(n)?

ei taida onnistua...?

Vai onnistuisiko?

11

2137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäileväinen

Heips!!!
      Kyselit tuossa että onnistuuko vaakamerkkisten yhteiselo....No mie voin tässä melkein kolmen vuoden kokemuksella sanoa, että vaikeaa se on,,,No onhan niitä poikkeuksia,,,,Mutta esim, vaakamies on semmoinen, ettei siitä ota selvää pirukaan, hmm. Luottamus puuttuu,,,,en suosittele!!

• aniharvoin

Olet aivan oikeassa vaaka miehistä ei voi luottaa.Olin neljä vuotta kymmenen vuotta vanhemman kanssa ja oli yhtä helvettiä.En ollut mikään hänen silmissä ja ainainen mollaus joka paikassa,itse olen härkä.Esim. jos mentiin jonnekki viihteelle niin tämä mahtava vaaka ei huomioinut minua mitenkään olin kuin ilmaa vain...vitutti.Mutta sinne jäi se paska.

• -kauris-N
        aniharvoin kirjoitti:

Olet aivan oikeassa vaaka miehistä ei voi luottaa.Olin neljä vuotta kymmenen vuotta vanhemman kanssa ja oli yhtä helvettiä.En ollut mikään hänen silmissä ja ainainen mollaus joka paikassa,itse olen härkä.Esim. jos mentiin jonnekki viihteelle niin tämä mahtava vaaka ei huomioinut minua mitenkään olin kuin ilmaa vain...vitutti.Mutta sinne jäi se paska.

Tuo nyt tuskin johtuu horoskooppimerkistä, luottamus, huomioon ottaminen.. Ihan ihmisestä kiinni nuo asiat! Itse seurustelin kalamiehen kanssa ja oli ihan samaa helvettiä, ei voinut luottaa mihinkään, mitä sovittiin ja kun mentiin johonkin, jossa oli sen kaveritkin mukana, niin ei huomannut mua siinä ollenkaan. Kyl noita löytyy joka merkistä, eikä tosiaan mistään horoskooppimerkistä kiinni. Äitini kala on ollut vaakamiehen kanssa yhdessä 5v ja siihen mieheen kyl pystyy luottaa kaikessa ja huomavaisin mies jota oon ikinä tavannut!

• Kaksi vaakaa

Minä ja mieheni ollaan molemmat vaakoja. Vastanaitujakin, niin sopisi nyt vaan onnistua. ;D
      Tosi on, että välillä mennään niiiiiiiiiin kiikun kaakun kuppeinemme, välillä oikein mukavata ja hitsin harmonista, välillä yhtä kummastelua, jotta mitä hittoa näin alun alkaenkaan mokomassa ukossa. (No ne silmät kuin smaragdit, positiivinen yllätys lakanoiden välissä, puheyhteys välittömästi, upea puheääni, persoonallinen pitkätukka jne. ;))))))) ) Toivois niitä harmoniahetkiä olevan useimminkin. MUTTA pointti on se, että jostakin kumman syystä tuo äijän retale on just sellainen, että siitä en luovu hevillä. Jääräpäinen ja v-mainen välillä, mutta sana hallussa ja järki leikkaa kun partaveitsi, niin aika kuluu kuin siivillä hänen seurassaan.
      Ja mullakin menneisyydessä ollut jousimies (hyvä tyyppi, kasvettiin vain erillemme) ja kalat, joka veti niin maton alta, että sain loppuelämän traumat ko. miehestä. Vieläkin oikeasti puistattaa mokomaki valehteleva narsisti.
      Joka tapauksessa kaksi vaakaa on yrittämisen arvoinen juttu, sillä kun balanssi löytyy ei parempaa kumppania ole olemassakaan. Onnea matkaan!

P.S. Eikös täällä joskus aiemminkin ollut "vanhoja" pariskuntia vaaka-vaaka-yhdistelmällä? Hyvin oli sujunut. Jos vielä satutte lukemaan tätä, niin kertokaahan uudelleen mitä teille kuuluu ja missä tapasitte ja mikä vei vaakapuolisossa jalat alta jne.? Aijai, kun romantisoituttaa... ;D

• Libratar

Mies kaipaa liikaa omaa aikaa ja nainen kaipaa paljo huomioo...

• Jojo

On tullut huomattua, että "Mies kaipaa liikaa omaa aikaa ja nainen kaipaa paljo huomioo..." 2 vuotta vaakamiehen kanssa seurustellena vaakanaisena. Itse tarvitsisin huomiota ja hellyyttä jatkuvasti, mutta mieheltäni sitä saa väkisin repiä.

Tosin en usko, että se on horoskoopista kiinni.

• -kauris-N
        Jojo kirjoitti:

On tullut huomattua, että "Mies kaipaa liikaa omaa aikaa ja nainen kaipaa paljo huomioo..." 2 vuotta vaakamiehen kanssa seurustellena vaakanaisena. Itse tarvitsisin huomiota ja hellyyttä jatkuvasti, mutta mieheltäni sitä saa väkisin repiä.

Tosin en usko, että se on horoskoopista kiinni.

kalamiehen kanssa seurustelin ja sain kans repiä hellyyttä ja huomiota, mies jaksoi sitä antaa liikaakin silloin kun halusin erota, mut normaalisti ei. Et tuskin tuo on horoskooppimerkistä kiinni. Äitini seurustelee vaakamiehen kanssa ja kyllä se mies on todella huomaavainen ja halailee sitä ja pusuttelee muidenkin seurassa :)

• Jojo
        -kauris-N kirjoitti:

kalamiehen kanssa seurustelin ja sain kans repiä hellyyttä ja huomiota, mies jaksoi sitä antaa liikaakin silloin kun halusin erota, mut normaalisti ei. Et tuskin tuo on horoskooppimerkistä kiinni. Äitini seurustelee vaakamiehen kanssa ja kyllä se mies on todella huomaavainen ja halailee sitä ja pusuttelee muidenkin seurassa :)

...vaakamieheni kyllä halailee ja pusuttelee kännissä, mutta muuten istuu mieluiten 24/7 tietokoneella.

• Vaakanainen

Jhuu miulla on myös vaakapuoliso tai nooh kihloissa me kait ollaan, vaikkei siitäkään aina tiedä, hmm, vaakamieheni on sellainen ettei siitä tiedä että rakastaakos se minua vai ei, vähän tulee sellainen välinpitämätön tunnelma. Kyllä jankuuttaa että rakastaa mua, muttei sen kummemmin sitä ainakaan näytä, sanoo vaan jos kysyn , että kyllä sä sen tiedät , että rakastan sinua, hmm ei hellimistä ei suukottelua, eikä mitään sellaista josta mie tykkäisin, Mutta niin,,,kuin voi ollakkin niin erilaisia vaaka ihmisiä,,,tsemppiä vaaka/ vaaka suhteille

• vaa´an leski

Olen itse vaaka ja edesmennyt mieheni oli vaaka.
      Hän oli todella luotettava ja naista kunnioittava,
      kultainen pakkaus, ei kuitenkaan mikään nössö.

• tämä vaan

Minun kokemuksieni mukaan niin vaaka-nainen kuin vaaka-mieskin on oikeesti just sitä yhtä vaakaa. Sanoo yhtä ja tekee toista eikä sanat ja teot oo koskaan tasapainossa toistensa kanssa. Vaaka-nainen pinnallinen, vaaka-mies välinpitämätön ja epäluotettava... kuitenkin puheissaan niin omistautunut ja luotettava kuin kallio.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6992
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2089
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1176
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      992
    Aihe