Eli sopiiko kalat nainen ja kauris mies yhteen??
Sopiiko kalat N ja kauris M
10
1991
Vastaukset
- älä ihan merkkien
mukaan, jooko..
- kikka09
En nyt ihan niinkään,kunhan kysyin vaa;)
- Ajattele vaan vähän merkkiä...
kikka09 kirjoitti:
En nyt ihan niinkään,kunhan kysyin vaa;)
Kauris mies saattaa olla todella kylmä ja kova, sarkastinen ja raju. En todella suosittelisi herkälle, naiselliselle kalattarelle....Katso noita ihania vesieläjiä-rapuja....ne on hellempiä ja empaattisempia.
- Sampauttaja
Kiinalaisen horoskoopin oppien mukaan kala(puhveli/rotta kiina) sopii parhaiten kumppaniksi toiselle kalalle..
- Kalan
täytyy sovitella. Muuten kauris ottaa ja lähtee. Jollei sovi kalalle niin ei sovi kauriillekkaan.
- Kikka09
Se siitä suhteesta sitte.... oli A-ongelma ja käytti lääkkeitä ,siis tämä kauris M.
- 13 vuotta yhdessä
Jep! Sopii, sopii ja sopii!
Ainakin meidän tapauksessa. Toki alkuhuuman jälkeen on minun (kala N) täytynyt ns. hyväksyä jotain juttuja, etten alkaisi napottamaan pienistä. Toki olen sen verran suurpiirteinen, että en kyllä luonnostaankaan napota :-) edes itselleni...vaikka aihetta olis!! Mies pitää meillä ohjat käsissä - sopii meille molemmille erittäin hyvin. Vaikka toki meikäläinenkin osaa joissain asioissa olla jääräpäinen... Toki yhteisesti tehdään päätökset ja se on toiminut hyvin. Minä ostaisin kaupasta kaiken ja mitä vaan - mies on se, jolla järki pysyy mukana shoppaillessa :-)
Lasten kanssa mies osaa pitää paremmin kuria...leikkimieltä ei niinkään paljoa löydy, kuin meikäläiseltä....kalat kun tyypillisesti tykkää kaikenlaisesta pössöttämisestä ja leikkimisestä.. Jos pelataan lautapeliä, minä annan muksujen voittaa, mies ei siihen pysty. Mutta se kai on sitten sukupuolien välistä eroa se...?
Auttoikohan tämä yhtään?- sanna1
Sopii hyvin yhteen,ainaki meillä toiminut
hyvin,ollaan pian 1v,oltu yhdessä. - Kikka09
sanna1 kirjoitti:
hyvin,ollaan pian 1v,oltu yhdessä.Kiitos kommenteista,mutta se suhde loppui,kun kaverilla oli ongelmia.
- kipatsu66
sanna1 kirjoitti:
hyvin,ollaan pian 1v,oltu yhdessä.Kyllä sopii kalanainen ja kaurismies yhteen. itse olin naimisissa kaurismiehen kanssa 10vuotta ja kaikkiaan 15 vuotta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk243942Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122911Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22890Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.39856PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht113722Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport36701- 35676
- 104637
- 134635