Yamaha aerox r - 05

The Nail

sain vähä aikaa sitten yamaha aerox r. en tiedä mopoista paljoo, ni haluisin tietää et missä kohtaa on rajoitin? vakiona kulkee n.55km/h ja kiihtyy perkuleen hyvin, pitäs vaa saada kulkemaan vähän kovempaa.

51

16597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pepe_*

      Pojalla taitaa mittari vähä heittää? = ~45 km/h

      • The Nail

        todellakaan heitä :DD


      • roximan

        Mun roxi kulki vakiona mittarin mukaan 55Km/h ja navigattorin mukaan 45km/h. Aeroxin mittarit kusee noin 10km/h.


    • rekku

      Varissa on prikka ja putkessa hukkis, ne kun poistaa niin ilo alkaa, suutin kyllä kannattaa silloin vaihtaa muutamaa pykälää isommaksi.

      • The Nail

        että millanen ja missä kohti se "pirkka" on variaattoria? XD


      • Ihqraksupoksuaerox
        The Nail kirjoitti:

        että millanen ja missä kohti se "pirkka" on variaattoria? XD

        http://www.skootterit.tk/

        Sieltä sit Viritykset --> - Variaattorin rajotin


    • ahhahaha

      voi vittu millasia nevareita... ihan ko ei netissä lukis valmiiks missä prikka on, ja ei tullut mieleen että se hukkaputki vois olla se joka törröttaa alkukäyrästä 5cm ulos? voi elämä.. ja menee sen 45-50 vakiona maksimissaa, ei tosiaan mtn 55.

      • namsm,

        minulla on sama malli, vakiona 60km/h, alamäessä helposti yli 70km/h. En toki kiellä virittämistä, mutta haluan esittää muutaman faktan: viritettäessä moottoria ei ole tarkoitettu sellaisille nopeuksille, ja esim. onnettomuustilanteessa jarrut eivät välttämättä toimi kuten on suunniteltu, vaan siinä voi mennä henki. miettikääpä.


      • ROXI
        namsm, kirjoitti:

        minulla on sama malli, vakiona 60km/h, alamäessä helposti yli 70km/h. En toki kiellä virittämistä, mutta haluan esittää muutaman faktan: viritettäessä moottoria ei ole tarkoitettu sellaisille nopeuksille, ja esim. onnettomuustilanteessa jarrut eivät välttämättä toimi kuten on suunniteltu, vaan siinä voi mennä henki. miettikääpä.

        Mikään mopo/moposkootteri ei kulje yli 50km/h vakiona. Kaikkien mopojen mittari kusee aina ja sul se näyttää sit kusevan joku 15km/h


      • vitun pelle
        ROXI kirjoitti:

        Mikään mopo/moposkootteri ei kulje yli 50km/h vakiona. Kaikkien mopojen mittari kusee aina ja sul se näyttää sit kusevan joku 15km/h

        Vitun pv pelle ehkä sun paska pvs ei kule ku sen 40km/h mut tiiän montaki roxia mitkä menee ton 50km/h. ei kannata puhua omasta pvstä ja soveltaa se johonki aivan eri laatu luokkaan.


      • omg12345
        vitun pelle kirjoitti:

        Vitun pv pelle ehkä sun paska pvs ei kule ku sen 40km/h mut tiiän montaki roxia mitkä menee ton 50km/h. ei kannata puhua omasta pvstä ja soveltaa se johonki aivan eri laatu luokkaan.

        Millaset keirteet tos variaattorin tuuletuslevylautasen mutteris oikee on ku en saa sit oikee vaa räikäl aiku ja sit jos pistäis pulttipyssyl väärää suuntaa nii sit vituttais...


      • jejejejejejeje
        ROXI kirjoitti:

        Mikään mopo/moposkootteri ei kulje yli 50km/h vakiona. Kaikkien mopojen mittari kusee aina ja sul se näyttää sit kusevan joku 15km/h

        no jos mopo menee yli 50km/h, ni ei se tarkota et mittari heittäs! kaverin fude menee ~65km/h, eikä oo viritetty. laihuta, nii pv's kulkee lujempaa.


      • xDLOLWTFOMG
        namsm, kirjoitti:

        minulla on sama malli, vakiona 60km/h, alamäessä helposti yli 70km/h. En toki kiellä virittämistä, mutta haluan esittää muutaman faktan: viritettäessä moottoria ei ole tarkoitettu sellaisille nopeuksille, ja esim. onnettomuustilanteessa jarrut eivät välttämättä toimi kuten on suunniteltu, vaan siinä voi mennä henki. miettikääpä.

        "minulla on sama malli, vakiona 60km/h, alamäessä helposti yli 70km/h. En toki kiellä virittämistä, mutta haluan esittää muutaman faktan: viritettäessä moottoria ei ole tarkoitettu sellaisille nopeuksille, ja esim. onnettomuustilanteessa jarrut eivät välttämättä toimi kuten on suunniteltu, vaan siinä voi mennä henki. miettikääpä. "

        jos et satu tietään ni noi kurit pistetään mopoihin ku ne tulee suomeen. kaikkialla muualla maailmassa ei käytetä kureja joten mopot kulkee sen 70-90 km/h (riippuen mallista) eli moottori on suunniteltu sellaisille nopeuksille =P


      • apua! apua!
        jejejejejejeje kirjoitti:

        no jos mopo menee yli 50km/h, ni ei se tarkota et mittari heittäs! kaverin fude menee ~65km/h, eikä oo viritetty. laihuta, nii pv's kulkee lujempaa.

        Mun fude vakiona 75 km/h mä saan sakot, mä jumaliste saan hirveät sakot ja verot kaupan päälle.. AUTTAKAA!!! Miten saan kulkemaan 30 km/h!!! ÄÄHHH!!! AUTTAKAA PERKELE OON POLIISILAITOKSELLA TÖISSÄ!!! Oon antanu itelleki jo sakkoja, mut en oo testannu tutkaan, koska mopoissa ei ikinä kuseta mittarit... Myös työparini CPI kulkee 65 ihan varmasti kulkee 65, pitkän kiihdytyksen jälkeen... Kuka haluaa lähtä viivoille!?


      • Fudeonpaska
        ROXI kirjoitti:

        Mikään mopo/moposkootteri ei kulje yli 50km/h vakiona. Kaikkien mopojen mittari kusee aina ja sul se näyttää sit kusevan joku 15km/h

        HV, et oo käyny kaikkia skodeja läpi :D Fude menee vakiona 65km/h monen auton mittariin testattu, mut kuinka kauan ne kestää. siin se on.


      • Fudeonpaska
        jejejejejejeje kirjoitti:

        no jos mopo menee yli 50km/h, ni ei se tarkota et mittari heittäs! kaverin fude menee ~65km/h, eikä oo viritetty. laihuta, nii pv's kulkee lujempaa.

        joo ei varmastikkaan puhuta samasta fudesta :DDD mut seon tositettu et Fudet menevät 65km/h, joo laihduta nii se sun kiinanlelus/näit pikku mopoja pv, monkey, skyteam kulkee mikä ruaska sul sit on.


      • kos-
        xDLOLWTFOMG kirjoitti:

        "minulla on sama malli, vakiona 60km/h, alamäessä helposti yli 70km/h. En toki kiellä virittämistä, mutta haluan esittää muutaman faktan: viritettäessä moottoria ei ole tarkoitettu sellaisille nopeuksille, ja esim. onnettomuustilanteessa jarrut eivät välttämättä toimi kuten on suunniteltu, vaan siinä voi mennä henki. miettikääpä. "

        jos et satu tietään ni noi kurit pistetään mopoihin ku ne tulee suomeen. kaikkialla muualla maailmassa ei käytetä kureja joten mopot kulkee sen 70-90 km/h (riippuen mallista) eli moottori on suunniteltu sellaisille nopeuksille =P

        mm, täälähä puhuttii aerox sta ? miks te siirryitte johonki fudeen ?


      • Roxikuski
        kos- kirjoitti:

        mm, täälähä puhuttii aerox sta ? miks te siirryitte johonki fudeen ?

        Aeroxin mittari kusee aivan pirun paljon, usko pois. Sulla ei todellakaan mene 55 vakiona. Omassa Roxissa prikka pois ja mittari näyttää 76 tasasella. Ja onko tuo sitten se täsmällisen tarkka nopeus, ei vitussa ole. Gps:sään kulkee 61.4kmh.
        Lopettakaa jo tuo jauhaminen että roxi kulkee muka 55 vakiona. Mitatkaa gps:llä, silla saat tarkan nopeuden.

        Ja ei todellakaan kulje fude vakiona 65. ei ikinä. Siinä kusee mittari vielä enemmän ku roxissa. Mittaa huvikses gps:llä nii huomaat että minä olen oikeassa. Fude nyt vaan on sellanen paska että kilometrin ajon jälkeen siitä hajoaa joku muovinen prikka nii sillon saattaa jopa kulkeakin. MUTTA silloin se ei ole enää vakio.

        Kaveri ei ole virittänyt itse yhtään omaa gilera runneriaan ja kulkee gps:ssänkin yli 80kmh. Sillä on hajonnut jotain rajoittavia osia kun mittarissakin on yli 20 000km.

        Ja nyt kaikki painaa paksuun kalloonsa että mopot EI kulje yli 55 vakiona, harva edes yli 50! Eikä tosiaankaan fude!


      • Roxiiii
        Roxikuski kirjoitti:

        Aeroxin mittari kusee aivan pirun paljon, usko pois. Sulla ei todellakaan mene 55 vakiona. Omassa Roxissa prikka pois ja mittari näyttää 76 tasasella. Ja onko tuo sitten se täsmällisen tarkka nopeus, ei vitussa ole. Gps:sään kulkee 61.4kmh.
        Lopettakaa jo tuo jauhaminen että roxi kulkee muka 55 vakiona. Mitatkaa gps:llä, silla saat tarkan nopeuden.

        Ja ei todellakaan kulje fude vakiona 65. ei ikinä. Siinä kusee mittari vielä enemmän ku roxissa. Mittaa huvikses gps:llä nii huomaat että minä olen oikeassa. Fude nyt vaan on sellanen paska että kilometrin ajon jälkeen siitä hajoaa joku muovinen prikka nii sillon saattaa jopa kulkeakin. MUTTA silloin se ei ole enää vakio.

        Kaveri ei ole virittänyt itse yhtään omaa gilera runneriaan ja kulkee gps:ssänkin yli 80kmh. Sillä on hajonnut jotain rajoittavia osia kun mittarissakin on yli 20 000km.

        Ja nyt kaikki painaa paksuun kalloonsa että mopot EI kulje yli 55 vakiona, harva edes yli 50! Eikä tosiaankaan fude!

        Otin hukkaputken pois ja nyt Aeroxi kulkee 65 km/h niin miten pystyn säätämään että roxi menisi n.55?


      • lollo
        Roxikuski kirjoitti:

        Aeroxin mittari kusee aivan pirun paljon, usko pois. Sulla ei todellakaan mene 55 vakiona. Omassa Roxissa prikka pois ja mittari näyttää 76 tasasella. Ja onko tuo sitten se täsmällisen tarkka nopeus, ei vitussa ole. Gps:sään kulkee 61.4kmh.
        Lopettakaa jo tuo jauhaminen että roxi kulkee muka 55 vakiona. Mitatkaa gps:llä, silla saat tarkan nopeuden.

        Ja ei todellakaan kulje fude vakiona 65. ei ikinä. Siinä kusee mittari vielä enemmän ku roxissa. Mittaa huvikses gps:llä nii huomaat että minä olen oikeassa. Fude nyt vaan on sellanen paska että kilometrin ajon jälkeen siitä hajoaa joku muovinen prikka nii sillon saattaa jopa kulkeakin. MUTTA silloin se ei ole enää vakio.

        Kaveri ei ole virittänyt itse yhtään omaa gilera runneriaan ja kulkee gps:ssänkin yli 80kmh. Sillä on hajonnut jotain rajoittavia osia kun mittarissakin on yli 20 000km.

        Ja nyt kaikki painaa paksuun kalloonsa että mopot EI kulje yli 55 vakiona, harva edes yli 50! Eikä tosiaankaan fude!

        kulkee nämä fudet ja muut saatanan kiinan ihmeet sen 60-65 en kyl uskos 70km/h mutta se onkin erijuttu miten sen käsittää sanan vakio, ku ne fudet on aina vähän viritettyjä. Mutta yks vitun hailee, kummiski ne on ihan paskoja. Ja ei muuten yhtää uudempi aerox kule 55 vakiona..


      • ROXI SE OLLA PITÄÄ
        lollo kirjoitti:

        kulkee nämä fudet ja muut saatanan kiinan ihmeet sen 60-65 en kyl uskos 70km/h mutta se onkin erijuttu miten sen käsittää sanan vakio, ku ne fudet on aina vähän viritettyjä. Mutta yks vitun hailee, kummiski ne on ihan paskoja. Ja ei muuten yhtää uudempi aerox kule 55 vakiona..

        Itellä kulkee Aerox vakiona 55km/h. Mitattii kaverin kaa navigaattoriin se 55km/h. Ne jotka ei usko, ajakaa ite Aeroxia ja mitatkaa navigaattoriin niin näätte et kyllä kulkee!


      • Eivarmaankulje
        ROXI SE OLLA PITÄÄ kirjoitti:

        Itellä kulkee Aerox vakiona 55km/h. Mitattii kaverin kaa navigaattoriin se 55km/h. Ne jotka ei usko, ajakaa ite Aeroxia ja mitatkaa navigaattoriin niin näätte et kyllä kulkee!

        Fude ei todellakaan kulje 65km/h vakiona! Vittu se kulkee huiput korkeintaan 45km/h ykspäällä alamäessä myötätuulessa ja senki se kulkee vaan korkeintaan vuoden ajan (jos et aja talvella). Kiinanihmeet on perseestä, se on FAKTA.


      • asdasdfghjklgsasdfg
        Eivarmaankulje kirjoitti:

        Fude ei todellakaan kulje 65km/h vakiona! Vittu se kulkee huiput korkeintaan 45km/h ykspäällä alamäessä myötätuulessa ja senki se kulkee vaan korkeintaan vuoden ajan (jos et aja talvella). Kiinanihmeet on perseestä, se on FAKTA.

        kaveril on fude ja kulkee 2 pääl ihan sen suoralla 55-65(gps) ja älä mäkeen menee 70-80 (Gps) ylä mäkeeen kyl sit nopeus laskee aika lailla :S. kaveril oli seisonu fude talven jä lähti paremmin käyntiin kun oli talven seissy alko vilkuti ja valot toimiin ;) ja on kestäny 2 v hyvin vaikka vähän on ollut kovassa käytössä :P on tullut hypittyyki 2 pääl tulee melkeen joka päivä kyn hidastetöyssyihin ajaa 45-50!turha alkaa päätä aukoon jos ette omista tai tiiä mtn kiinanihmeistä!


      • aerox r -07
        asdasdfghjklgsasdfg kirjoitti:

        kaveril on fude ja kulkee 2 pääl ihan sen suoralla 55-65(gps) ja älä mäkeen menee 70-80 (Gps) ylä mäkeeen kyl sit nopeus laskee aika lailla :S. kaveril oli seisonu fude talven jä lähti paremmin käyntiin kun oli talven seissy alko vilkuti ja valot toimiin ;) ja on kestäny 2 v hyvin vaikka vähän on ollut kovassa käytössä :P on tullut hypittyyki 2 pääl tulee melkeen joka päivä kyn hidastetöyssyihin ajaa 45-50!turha alkaa päätä aukoon jos ette omista tai tiiä mtn kiinanihmeistä!

        roxin mittari todellakin kusettaa ainakin sen 10 km/h :D:D ja miten tääl alettiin vertailee johonki fudeen ? cmooonn


      • on laiska
        aerox r -07 kirjoitti:

        roxin mittari todellakin kusettaa ainakin sen 10 km/h :D:D ja miten tääl alettiin vertailee johonki fudeen ? cmooonn

        itellä roksi menee mittarii 54 eli noin 45 oikeaa ja tutulla tulee heittämällä ohi ja molemmat on ihan vakiot sillä näyttää mittarii 60 eli alkaako ne kulkee lujempaa ku ajaa enemmä vaik kyll itelläki ajettu vajaa 3000km


      • lolsa
        ROXI kirjoitti:

        Mikään mopo/moposkootteri ei kulje yli 50km/h vakiona. Kaikkien mopojen mittari kusee aina ja sul se näyttää sit kusevan joku 15km/h

        vittu nopeimmi menevä vakio scootteri menne jtn 60 km/h ni vittu todellakaa aikki mopot ei mee vakiona alle 50! -_-


      • johnnyknixblom
        kos- kirjoitti:

        mm, täälähä puhuttii aerox sta ? miks te siirryitte johonki fudeen ?

        Pysytäänpäs nyt tossa Yamaha Aerox aiheessa. Muille sivuille voi sitten pistää noita späm ja muiden skootteri merkkien viestejä. Itellänihän on parikin ongelmaa ja olisi mukavaa jos olisi tälläinen puhdas ja easy paikka missä kysyä ongelmista yamaha aeroxiin liittyen. Itellänihän on Yamaha Aerox 2007 ja toimii kuin unelma (paria itse aiheutettua ongelmaa pois lukien).

        1. Variaattorin holkki tuli poistettua. Nyt kun menee isommille kierroksille, vari kuulostaa aivan kiihdyttävältä suihkarilta lentokentällä. Voiko olla että hihna hakee vain paikkaansa levyllä kun ajettu vakiona 10000km...? Onko kellään muulla samaa ongelmaa ja vastausta?

        2. Onko kukaan tehnyt kierroksen rajoitinta 2007 roxxiin? En meinaan löydä CDI boksia... Tai no yhden boksin löysin, musta mötikkä mistä lähtee 6 johtoa ( muistaakseni oranssi,ruskea,2xmusta,2xsinivalko). Jos se on cdi boksi niinkuin luulen, niin mihin johtoon mikrofaridi konkka liitetään? Muut kiekkarajoitin ohjeet ei tunnu pätevän 07 vuosimalliin...

        3. Onko kokemuksia minne kannattaa jemmata keikanrajoittimen katkaisija? Onko poliisit tutkineet mitä paikkoja jne...?


      • maukkitz
        namsm, kirjoitti:

        minulla on sama malli, vakiona 60km/h, alamäessä helposti yli 70km/h. En toki kiellä virittämistä, mutta haluan esittää muutaman faktan: viritettäessä moottoria ei ole tarkoitettu sellaisille nopeuksille, ja esim. onnettomuustilanteessa jarrut eivät välttämättä toimi kuten on suunniteltu, vaan siinä voi mennä henki. miettikääpä.

        kyseisessä scootterissa on brembon jarrukengät 2 sylinterillä että kyllä pitäis pysähtyy


      • mr.biister
        Roxikuski kirjoitti:

        Aeroxin mittari kusee aivan pirun paljon, usko pois. Sulla ei todellakaan mene 55 vakiona. Omassa Roxissa prikka pois ja mittari näyttää 76 tasasella. Ja onko tuo sitten se täsmällisen tarkka nopeus, ei vitussa ole. Gps:sään kulkee 61.4kmh.
        Lopettakaa jo tuo jauhaminen että roxi kulkee muka 55 vakiona. Mitatkaa gps:llä, silla saat tarkan nopeuden.

        Ja ei todellakaan kulje fude vakiona 65. ei ikinä. Siinä kusee mittari vielä enemmän ku roxissa. Mittaa huvikses gps:llä nii huomaat että minä olen oikeassa. Fude nyt vaan on sellanen paska että kilometrin ajon jälkeen siitä hajoaa joku muovinen prikka nii sillon saattaa jopa kulkeakin. MUTTA silloin se ei ole enää vakio.

        Kaveri ei ole virittänyt itse yhtään omaa gilera runneriaan ja kulkee gps:ssänkin yli 80kmh. Sillä on hajonnut jotain rajoittavia osia kun mittarissakin on yli 20 000km.

        Ja nyt kaikki painaa paksuun kalloonsa että mopot EI kulje yli 55 vakiona, harva edes yli 50! Eikä tosiaankaan fude!

        roxin mittari ei tosiaankaan kuseta ainakaa itellä. ajoin 60 km/h isännän auton eessä ja näyttipä autonki mittari saman.


      • Anonyymi
        Roxiiii kirjoitti:

        Otin hukkaputken pois ja nyt Aeroxi kulkee 65 km/h niin miten pystyn säätämään että roxi menisi n.55?

        Vastaan nyt 13 vuotta vanhaan kommenttiin mutta keventämällä rullia saa menemään vähemmän, Tällöin myös kiihtyvyys paranee paljon


    • chiksu

      Oisko jollai tietoo roxin vakio suuttimest?

      • muumipappa6969696969

        62mm uudemmissa.menkää motot.net:iin kyselemään, siellä saaa varmaa tietoa toisin kuin täällä.


    • spedro spora

      mulla on tommonen -07 roxi jonka ostin tutulta. Se on vakio ja kulkee vain 45kmh. vituttaa aivan älyttömästi kun kaveri menee ohi sen kymcolla joka on myös vakiona. tuntuu että jään aina jälkeen. ps mun skootteri kiihtyy tosi hitaasti.

      • Ritariassa

        Itsellä on 2001-mallinen roxi, jota testasin tossa pakoputkirempan jälkeen. Mittariin huiput n. 85km/h... ja sitten GPS:ään, 69km/h.
        Näin siis kaikki rajottimet pois (prikka, pakoputkesta hukkis ja kuristin), hiukan modattu vakioilmanputsari ja muistaakseni 100 suutin.
        Jos roxiin kiihtyvyyttä kaipaa niin hukkaputki veks mutta jättää prikan paikalleen, ei ainakaan mene "ylinopeutta". Sitten ei tosin kannata kaasu pohjassa luukuttaa prikkaa vasten, kone voi pidemmän päälle tykätä huonoa.


      • Help me
        Ritariassa kirjoitti:

        Itsellä on 2001-mallinen roxi, jota testasin tossa pakoputkirempan jälkeen. Mittariin huiput n. 85km/h... ja sitten GPS:ään, 69km/h.
        Näin siis kaikki rajottimet pois (prikka, pakoputkesta hukkis ja kuristin), hiukan modattu vakioilmanputsari ja muistaakseni 100 suutin.
        Jos roxiin kiihtyvyyttä kaipaa niin hukkaputki veks mutta jättää prikan paikalleen, ei ainakaan mene "ylinopeutta". Sitten ei tosin kannata kaasu pohjassa luukuttaa prikkaa vasten, kone voi pidemmän päälle tykätä huonoa.

        Aukasin variaattorin yamaha aerox : ista. Otin ekaks auki se variaattori kotelon ja sit ne muut että sain prikan pois... sit ku purkiin lisää nii tuli jotku "painot yht 3 ja jouset 3" ja ne tippu pois enkä tiedä miten ne tulis takaisin...??? tietäiskö kukaan miten se "järjestys"/ ne paikat menee??? Eli pitäis saada variaattorin painot ja jouset oikeille paikoille siihen levyyn, mihin ne nyt tuleekaan....
        Ois aivan huippu jos sais tietää...! Oisko jollaki kuva tai linkki mistä näkis!!!??? T: Avuton skoden korjaaja.
        ps. ku ei viittis viiä merkki huoltoon tuota ku ne maksaa ihan sairaasti ja kestää se korjaus siellä vuosia!!


      • Halooe
        Help me kirjoitti:

        Aukasin variaattorin yamaha aerox : ista. Otin ekaks auki se variaattori kotelon ja sit ne muut että sain prikan pois... sit ku purkiin lisää nii tuli jotku "painot yht 3 ja jouset 3" ja ne tippu pois enkä tiedä miten ne tulis takaisin...??? tietäiskö kukaan miten se "järjestys"/ ne paikat menee??? Eli pitäis saada variaattorin painot ja jouset oikeille paikoille siihen levyyn, mihin ne nyt tuleekaan....
        Ois aivan huippu jos sais tietää...! Oisko jollaki kuva tai linkki mistä näkis!!!??? T: Avuton skoden korjaaja.
        ps. ku ei viittis viiä merkki huoltoon tuota ku ne maksaa ihan sairaasti ja kestää se korjaus siellä vuosia!!

        Hei eksä älyy!!! vähä sä oot URPO!


      • mr.biister
        Ritariassa kirjoitti:

        Itsellä on 2001-mallinen roxi, jota testasin tossa pakoputkirempan jälkeen. Mittariin huiput n. 85km/h... ja sitten GPS:ään, 69km/h.
        Näin siis kaikki rajottimet pois (prikka, pakoputkesta hukkis ja kuristin), hiukan modattu vakioilmanputsari ja muistaakseni 100 suutin.
        Jos roxiin kiihtyvyyttä kaipaa niin hukkaputki veks mutta jättää prikan paikalleen, ei ainakaan mene "ylinopeutta". Sitten ei tosin kannata kaasu pohjassa luukuttaa prikkaa vasten, kone voi pidemmän päälle tykätä huonoa.

        Ite ainaki tukkinu pelkän hukkiksen ja hyvin näyttää toimivan ja on jurrattu prikkaa vasten. Ei kai se oo sen kummempi kun vakionakaaa kone vaan ottaa enemmän kiekkaa.


    • joo mo :D

      tää ei liity nyt kyllä mitenkää aiheeseen, mutta tietääkö kukaan saako lappenrannasta uk koskimiehestä yamaha aerox r 2011 ilman tilausta, että voisi vaan mennä sieltä ostamaan? pikkusen vituttaa jos joutuu jostaan tilaamaan -.-

    • loxi

      Johtuu onko niillä varastossa jos ei ni seuraavast satsist varaa sulle ja voit käyä sen hakee sieltä sit ku ne on kasannu sen. Itse odotin viime kevään dt:tä n. 2kk koska halusin mustan värin.

    • yamaaaa

      solekko lyyä 77cc high end pytty ja pelllaaa... jaa tietenki putki kampiakseli yms :)

    • pappa betalar

      voi vitun separit, ette ansaitse roxia saatana ku ette osaa ite huoltaa tai virittää omaa mopoo. siinä sitä tullaan kyselemää nettii että mitä tälle pitäis tehä, ku isukki osti mulle just 2500 euron skootterin

    • aerox mies

      aerox on yks skodeist helpoin korjata ja virittää et mikä ongelma teil on. Kyl te voitte mennä ostaa sen paskan fuden josse sit nii hyvä on :D. se on aeroxin tyyppivika et mittari heittää sen reilu 5km/h.

    • aeroXFan

      siitä että voi kuolla onnettomuudessa jos on viretetty mopo. suomessa on vaan niin paskat lait että se on se 45 kmh. mutta ku meet esim espanjaa nii kaikki pistää menemään 80 kmh mopoilla.

    • 454123456

      Euroopan direktiivit määräävät

    • Oi niitä mopo aikoja

      Yamaha Aerox vakiona huippunopeus 45km/

      Fude/Kiinalaiset skootterit huippunopeus vakiona 45km/h. Prikan sulettua 65km/h.

      Koittakaa jo hommata se navigeissöni tai kepsi ni ei tarvi täällä jankutella kuinka lujaa paskanne kulkee vakiona.. Itse rikon lakia virittäen mopojani. Eka pvni kulki 85km/h Gebsiin, sitten tuli Piaggio Zip joka kulki 80 ja kiihty paremmin ku 163hv Volvo V70 TDi. Sitten tuli Yamaha aerox joka kulkee 120km/h 70cc ym,ym. Motaria pitkin ajellu silloin tällöin ku ei jaksa pikku teitä jurrata. Rekat ja vanhemmat kihnurit ohitettiin keulat pystyssä 100km/h pitkästi. Sitten tuliki SiniValkoinen isompitehoinen ¨mopo¨ viereen ja valot alko vilkkumaan. Kortti lähti saman tien vuojeksi kuivumaan ja Sakkoa tuli Kaiken kaikkiaan ihailtavat 700e. Mopo myytiin velat maksettiin alettii ryyppäämään ja kohta hirteen. !!

    • joopajoo

      en tajua miks pitää tehdä näin iso asia tämmösestä`? kaikki mopot kulkee eri tavalla ja riippuu myös vuosimalleista.. oma roxi menee 70 tecnigas next-r tehari 4.4g rullat kytkimen jouset ja vastapaine jouset vaihdettu "punaset" malossin multi-vari kiinni. ja kireempi hihna . kiihtyy mahtavasti :) ensin keräilee hiukan kieroksi ja sit melkeen suoraan piikille ja kyllä on kiva derbi poikie ohi mennä hytti pystyssä ;) ja se ku lähette vituilemaa toiselle siitä että hän ei ymmärrä? ootte teki ollu yhtä tietämättömiä.

      • eelljjaass

        Miks kulutit niin paljo rahaa kaikkii viri juttuihi et sait kulkee roxin 70? Mul on vaa prrikka ja hukkis pois ja isompi suutin ja kulkee gpdii 74km/h


    • True story!

      Itelläni on roxi, menee sen 50vakiona, pikkuveli kokeilu mun roxia, se pääs sillä 55 gps:ään. siin on se jännä juttu, ite painan 80, ja tää mun pikkuveli painaa sen 35-40 et seki vähä kattoo paljon siinä painoa kyydissä, eli vaikuttaa huomattavasti.

    • Herästys

      Mitä vittua te oikeesti jaksatta väitellä jostai et kulkeeko toisella vakiona 45 vai 65 jos ette oo ite sitä ajanu. Vitun amikset

    • roxikeuliiii

      Oma roxi kulki vakiona gepsiin 52. Nykyään 65 stagen teharilla ja uusilla rullilla

    • roxin halukas ostaja

      oon 187cm pitkä et mahunko ajaa täl ? :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1559
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      19
      1181
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1039
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1031
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      904
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      892
    Aihe