Dodge kuorma-auto

pekka k.

Mikähän peli on tällainen Dodge G1190 kuorma-auto? Vai tunnettaisiinko mallilta Dodge 100 (tämä "100" lukee nokalla ja "G1190" kyljessä). Olisko kellään mitään havaintoa tai kokemusta tällaisesta? Tarjottiin mulle vaihdossa. Auto on vuodelta 1982, enkä ole moiseen ennen missään törmännyt.

4

1911

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaska...

Käytä hakukonetta.

http://www.google.com/search?client=opera&rls=fi&q=Dodge G1190&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

• pekka k.

Googlesta tietty ensimmäiseksi katoinkin, mut eipä asia siitä paljoa valjennut - Uudessa-Seelannissa olisi 1 sellainen auto myynnissä. Pah.

• grsghr
    • VKU-989

Dodge 100 on Commer Commando jonka valmistusta Chrysler UK jatkoi Dodge tuotemerkillä mallisarja 100. Commer commando julkaistiin -74 Rootes yhtymän jo ollessa henkitoreissaan.
      Minulla on G1311 joka tarkoittaa 13 tonnin kaksiakselista. G11 on puolestaan 11 tonnin versio.
      Mallia valmistettiin vielä myös Renault 100 merkillä Chyslerin myytyä kuorma-autot Renaultille.
      Autoja tuotiin 4,5 ja 6 vaihteisina, yksi ja kaksinopeuksisella välityksellä.
      Autoissa oli joko mersun tai perkinsin moottorit.
      Kevyemmissä 4- ja isoimmissa 6 sylinteriset.
      Minulla sattu olemaan erikoisuus jossa on tehdasasenteinen Valmet 611DSA myös 411DSA moottoreilla niitä on tuotu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      986
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      790
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      761
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      727
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      643
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      579
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      68
      560
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      45
      546
    9. 28
      545
    10. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      545
    Aihe