Mikähän peli on tällainen Dodge G1190 kuorma-auto? Vai tunnettaisiinko mallilta Dodge 100 (tämä "100" lukee nokalla ja "G1190" kyljessä). Olisko kellään mitään havaintoa tai kokemusta tällaisesta? Tarjottiin mulle vaihdossa. Auto on vuodelta 1982, enkä ole moiseen ennen missään törmännyt.
Dodge kuorma-auto
4
1756
Vastaukset
- Jaska...
Käytä hakukonetta.
http://www.google.com/search?client=opera&rls=fi&q=Dodge G1190&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8- pekka k.
Googlesta tietty ensimmäiseksi katoinkin, mut eipä asia siitä paljoa valjennut - Uudessa-Seelannissa olisi 1 sellainen auto myynnissä. Pah.
- grsghr
Kokeileppa tuolta:
http://www.vetku.fi/
VR:n rahtia noilla ainakin joskus ajeltiin. - VKU-989
Dodge 100 on Commer Commando jonka valmistusta Chrysler UK jatkoi Dodge tuotemerkillä mallisarja 100. Commer commando julkaistiin -74 Rootes yhtymän jo ollessa henkitoreissaan.
Minulla on G1311 joka tarkoittaa 13 tonnin kaksiakselista. G11 on puolestaan 11 tonnin versio.
Mallia valmistettiin vielä myös Renault 100 merkillä Chyslerin myytyä kuorma-autot Renaultille.
Autoja tuotiin 4,5 ja 6 vaihteisina, yksi ja kaksinopeuksisella välityksellä.
Autoissa oli joko mersun tai perkinsin moottorit.
Kevyemmissä 4- ja isoimmissa 6 sylinteriset.
Minulla sattu olemaan erikoisuus jossa on tehdasasenteinen Valmet 611DSA myös 411DSA moottoreilla niitä on tuotu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491205Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241149Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111080- 1261051
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307957- 42929
- 72895
- 73869