HAASTE RAVUILLE

siis VAIN ravuille

Uskotaan että ravut ovat horoskooppimerkeistä parhaimpia kokkeja. Siis haaste kuuluu, oletteko te hyviä kokkeja ;)

Määä alotan:
vastaukseni: kyllä :D Ruokaa tulee vaikka minkälaista ja hyvänmakuista vaika itse sanonki

17

1956

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapu70

      sanotaan,että olen maailman paras kokki! niin omastakin mielestä!

    • Rapunen

      Minun pöperöitäni on aina kehuttu!! :D

    • Ilma

      en varsinaisesti vielä kokkaa itse koska asun vielä äitin kanssa :), ja vältänkin sitä viimeiseen saakka. Pari kertaa olen kokeillut -- Ei!! Inhoan kokkaamista.
      Mutta ehkä opin joskus tulevaisuudessa.

    • Rapppu

      Aika hauska sinäänsä..Olen vasta alkanut lukemaan ja kiinnostumaan horoskoopeista. Lähes kaikki mitä olen ravuista lukenut, on täsmännyt minuun. Ja asiaan.. itse opiskelen juuri kokiksi, eikä kukaan ainakaan ääneen ole ruokiani haukkunut. Elikkä kyllä tästä varmaan vielä hyväksi kokiksi tullaan..toivottavasti ainakin :D

    • kokki mikä kokki

      kehuttu on ruokia joten kyllä kyllä ;D

    • Ravutar

      No mie en ossoo oikein mittää safkaa tehä,tai ei silleen oo mielenkiintoo ies ollu. Valmis safkoja teen italianpataa jne mut muuten oon ihan onneton keittiö hommis..

    • sattuu...

      pitämään paikkaansa...lähipiirissä monta oikeaa kokkia ja kaikki on ammatiltaan kokkeja.Myös harrastelijakokkeja löytyy lähipiiristä ja kaikki rapuja.Ja vielä suurin osa miehiä.
      Joten pitää paikkaansa.
      Muutama muu asia joka on aika usein pitänyt paikkaansa on se että melkein kaikki ravut keräävät jotakin...esim.kenkiä,laukkuja tai heillä on paljon takkeja...eivät edes huomaa monesti itse asiaa.
      Ja suurimmalle osalle meri/järvi on tärkeä osa elämää..tai vesi yleensä.

      • Rapppu

        Laukkuja tulee kyllä huomaamatta koko ajan lisää..Ja vesi on pienestä asti ollut suuri osaa elämää, enkä voisi kuvitellakkaan asuvani paikassa missä sitä ei ole.


    • Rapu rapu

      Itse olen maailman huonoin kokki. Hyvä että osaan valmishampurilaisen lämmittää mikrossa. Väittämä ei siis päde minuun. Toisaalta asiaan varmasti vaikuttaa se, etten ole kovinkaan innokas ruoanlaittaja, inhoan sitä. Jos sattuisin joskus vähän panostamaan ruoanlaittoon, niin kyllä mä varmaan jotain saisin aikaan.

    • Bläääh

      No en oikeastaan välitä ruoan laittamisesta... mun mielestä sen on tylsää. Nyt oon kyllä leiponut ja huomannut, että osaanhan minä jos ohjeita luen. Eli en erityisesti pidä kylläkään ruoan laittamisesta

    • Minunlainen

      Olen samaa mieltä kanssasi. Rapuja vain ei kukaan voita ruuanlaitossa ;)

      Tykkään tehdä ruokaa ja varsinkin syödä sitä, mutta muutkin ovat vakuuttaneet minulle, perheelle kokkaavalle tyttärelle, ruokieni kelpuuttavan täyttämään muidenkin masut.

      Tosin leipomuksien teosta en nauti :D En vain kykene noudattamaan ohjeita, en ole koskaan tyytyväinen valmiisiin resepteihin - ehkä minua ei sen vuoksi voi kokiksi kelpuuttaa. Miten on sinun kohdallasi?

    • ~Mustikkapiirakka~

      ...vahvistaa säännön.

      Inhoan ruuanlaittoa ja olen aivan poikki jo etukäteen, jos pitää valmistaa jokin juhlavampi tai isomman porukan ateria salaatteineen ja lisukkeineen.

      Leipoa voisin vaikka aamusta iltaan. Pullat, piirakat, kakut ja muut, niin suolaiset kuin makeatkin kyllä valmistuvat aivan itsestään.

      Harmi vaan, että täytyy syödä muutakin ruokaa;o))

      • sS.V

        En ole hrievästi vielä kokannut, koska oon teini-ikäinen... x) Mutta mitä nyt olen, niin kyllä ne on kaikki onnistunut ihan O.K hyvin.
        Mullakin on tuollainen Suuri Horoskooppikirja, josta olen lukenut että ravut, etenkin rapu naiset ovat mahtavia kokkeja!
        Mutta olihan siellä paljon muutakin... Ai että kyllä on kiva olla Rapu! :D


    • H*Y*V*Ä*

      xss

    • OVAT!

      Mäkin oon vasta vitosluokkalainen ja mua kutsutaan jo keittiömestariks meiän perheessä. Mä osaan ulkoo: Makkarakastikkeen lisukkeet, Kalkkunakastikkeeen lisukkeet, leipoo pullaa, ja ohjeista mä osaan kaiken paitsi kohokas ei iha pysy kasassa..................... ;-D

    • Todellakin on hyviä kokkeja, ukkoni on kyllä paras kokki jonka tiedän ja ruuat suussasulavia :)

    • NaistenViikonRapu

      Nuorena tein kaiken mahdollisen ja onnistuin aina :)) mutta vanhana ja laiskana menen oikotietä onneen.

      Annan leinonani hallita keittiötä iloisin mielin. Nautin valmiista pöydästä ja hänen kokeiluistaan lähes yhtä paljon, jopa enemmän kuin jos itse olisin taiteillut aterian.

      Laiskuus on ainakin minun suurin perisynti -öööh.
      Osaamisesta ei ole kyse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe