Olemme lähdössä 25-vuotis häämatkalle Aurinkomatkoilla Italiaan. Huomioivatko matkatoimistot, lentoyhtiöt ja hotellit em. merkkipäiviä, jos niin millä tavoin? Kuulisimme mielellämme kokemuksia.
Huomioiminen häämatkalla
4
2764
Vastaukset
- vain
Vaikea uskoa, että heillä olisi mahdollisuutta huomioida hääPÄIVÄmatkoja - sellaisia reissaajia lienee kuitenkin todella paljon. Ehkä sillä tavalla, että jos varausta tehdessänne mainitsette asiasta, voivat humioida sen esim. huoneita jaettaessa. Tai sitten ei.
- Kaikki huomioidaan
Työmatka, karkumatka, lomamatka, kesämatka, juhlamatka, eromatka jne. Kaikki huomioidaan ja matkalaiset saavat aina erityiskohtelun. Matkatoimistoilla on oikein lista matkoista, jotka automaattisesti takaavat luxus-palvelua. kaikkein hienoin ja tärkein matka listalla on patikkamatka.
- 2v yhdessä
kaksi vuotta sittan aurinkomatkojen lomalla intiassa ainakin huoimioitiin,saimme pullon viiniä ja kukkasia sekä onnittelu kortin.kun söimme ekana iltana hotellissa tarjoilija toi jäätelö annokset ja toivotti hyvää illan jatkoa.jäätelöä ei laskutettu.edelliselle kirjoittajalle,matkustele niin maailmasi avartuu,niin metsä vastaa kun sinne huudetaan.(ilmoitimme itse aurinkomatkalle matkaa tilatessa että matka on häämatka )
- ainakin huomioidaan
Finnair ainakin huomioi häämatkalaiset ilmaisella
shampanja pullolla, joka oli laitettu valmiiksi istumapaikoille odottelemaan...
Näin oli ainakin vuonna 2005, kun siskoni häissä toimin kaasona. Finnairille piti ilmoittaa kuitenkin ajoissa että kyseessä on häämatka. Taisin ilmoittaa asiasta 2 vko etukäteen...Koska kone ei ollut täynnä saivat häämatkalaiset myös kokonaan oman 4 hengen penkkirivin..Finnairilla siis suhtautuvat ainakin häämatkalaisiin positiivisesti =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134357
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731465Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341080Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993