Välittääkö vesimiehet kumppaninsa varakkuudesta tai työpaikasta yms?

Mietinvain

Niin.. Onko sillä merkitystä, että onko veskarin tuleva puoliso rikas tai vaikutusvaltainen? Itse deittaan suhteellisen rikasta miestä, ja itekkun oon tällanen tavallinen köyhä opiskelija :)

20

4076

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ramu73

      Ei sen väliä,mistä tulet. Eiköhän se mene niin,että autetaan vasta- ja myötämäessä molemmin puolin. :O)

    • merkitystä...

      Ainoastaan sillä on merkitystä, miten asiansa hoitaa noin yleisesti.... Ehdotonta rehellisyyttä arvostan ja niin toimin itsekin...

    • No EI

      Itse näen elämän arvot aivan toisenlaisesta näkökulmasta, raha on arvoasteikkoni viimeisenä vallan kanssa.
      Eli sillä ei ole väliä onko rikas vai köyhä,
      kunhan on rakas jä sopivasti nöyrä. (Eli siis, ei itsekeskeinen k...pää!)

      Ja ite kun olen tällainen porvari!:)

    • kuulukin

      että välitätkö itse vesimiehen varallisuudesta tai työpaikasta?

    • taida olla

      mitään väliä sillä Vesimiehelle, kuinka varakas tai varaton tää tyyppi on kenen kaa deittaa tms. Ite Vesimiehenä inhoon suuresti kaikkee rahaan liittyvää niin en oikeestaan haluu puhuu rahasta. Se ei kiinnosta mua, kunhan kumminkin työ, josta rahansa saa, on rehellistä :)

    • Iteki köyhä opiskelija ;D

      " Niin.. Onko sillä merkitystä, että onko veskarin tuleva puoliso rikas tai vaikutusvaltainen? Itse deittaan suhteellisen rikasta miestä, ja itekkun oon tällanen tavallinen köyhä opiskelija :) "

      --Niin, tuskin se pelkästä horoskoopista on kiinni, kuka mitäkin arvoja elämäänsä valitsee, mutta suvussani on jonkin verran veskareita, itse mukaan lukien ( olen ves. n ).. Niin, ainaki oma eno tuntunut valitsevan naisensa sen mukaan, kellä eniten niitä maallisia etuja.
      Itselle merkitsee eniten se, että toinen on henkisesti samalla aaltopituudella, ja yleensäkin sitä on pitkälti horoskoopeissa kuulutettu, että vesimies etsii nimenomaan älyllistä haastetta. Mutta näin..

      • ei aina pidä paikkaansa

        ex-vesimieheni oli kuu-kauris ja nousu-neitsyt ja päässä oli taatusti aivojen tilalla taskulaskin. Ja sydämmen tilalla lompakko. Minunkin paras piirteeni oli kuulemma kyky hoitaa raha-asioita. Sillee..


    • ehkä kuitenkin

      nykyään mielellään valitsen seurani varakkaammista miehistä. On nimittäin sen verran hyväksikäytetty omaa varakkuuttani, etten anna sen enää tapahtua. Nykyään seurana johtaja-skorppari.

      • sana paikallaan

        Huh mikä valinta! Että oikein skorpioni. Varaudu siiihen, että hän saa rakkautta tai se vie rahasi. Saat todella varoa sitä. Olet itse varmaan OK. - En ole vesimies enkä skorpioni, ihan muuten vaan sanon sen.


      • mistä epäilet
        sana paikallaan kirjoitti:

        Huh mikä valinta! Että oikein skorpioni. Varaudu siiihen, että hän saa rakkautta tai se vie rahasi. Saat todella varoa sitä. Olet itse varmaan OK. - En ole vesimies enkä skorpioni, ihan muuten vaan sanon sen.

        että vie rahani jos ei saakaan rakkautta?
        Onko sulla kokemusta skorppareista tuollaiseen tekoon? Tässä onni se, että myös tämä skorppari on varakas. Kiitos kuitenkin; tarkkailempa tilannetta.


      • pohtimaan
        mistä epäilet kirjoitti:

        että vie rahani jos ei saakaan rakkautta?
        Onko sulla kokemusta skorppareista tuollaiseen tekoon? Tässä onni se, että myös tämä skorppari on varakas. Kiitos kuitenkin; tarkkailempa tilannetta.

        Skope on eläinradan syvällisin ja mystisin merkki. Sen oppositiomerkki on itse suuri härkä, nautintojen mestari. Härkä nauttii kun saa kerätä mammonaa, mutta skope käyttää valtaansa tuon mammonan kautta. Niinpä se onkin usein tekemisissä jollakin tavalla rahan kanssa mm. pankissa. Tuskin hän rahojasi vie kirjaimellisesti, mutta alkaa antamaan neuvoja sinulle ja siten ottaa sinut valtaansa. 'jos ei onnea rakkaudessa, niin sitten rahassa' on sanonta skopesta. Pidä huoli itsestäsi ja varo että se ei vie sinua syvälle tuntemattomaan maailmaan. Tunnen veskarin, koska se on mun puolisonani ollut hyy..viin kauan.


      • vesin
        pohtimaan kirjoitti:

        Skope on eläinradan syvällisin ja mystisin merkki. Sen oppositiomerkki on itse suuri härkä, nautintojen mestari. Härkä nauttii kun saa kerätä mammonaa, mutta skope käyttää valtaansa tuon mammonan kautta. Niinpä se onkin usein tekemisissä jollakin tavalla rahan kanssa mm. pankissa. Tuskin hän rahojasi vie kirjaimellisesti, mutta alkaa antamaan neuvoja sinulle ja siten ottaa sinut valtaansa. 'jos ei onnea rakkaudessa, niin sitten rahassa' on sanonta skopesta. Pidä huoli itsestäsi ja varo että se ei vie sinua syvälle tuntemattomaan maailmaan. Tunnen veskarin, koska se on mun puolisonani ollut hyy..viin kauan.

        olen kyllä huomannut, että jotenkin skopu vetää mukanaan johonkin... en vain tiedä minne. Ja vaikka on äärettömän kiltti minulle, niin jokin hänessä pelottaa. Niin ja neuvoa osaa, ja aika voimakkaasti. Valitsee sanansa tarkkaan, eikä siihen ole juuri minulla sitten lisättävää.
        Onko sinulla henkilökohtaista tilannetta ollut skopujen kanssa?


      • ...........
        vesin kirjoitti:

        olen kyllä huomannut, että jotenkin skopu vetää mukanaan johonkin... en vain tiedä minne. Ja vaikka on äärettömän kiltti minulle, niin jokin hänessä pelottaa. Niin ja neuvoa osaa, ja aika voimakkaasti. Valitsee sanansa tarkkaan, eikä siihen ole juuri minulla sitten lisättävää.
        Onko sinulla henkilökohtaista tilannetta ollut skopujen kanssa?

        Olen saanut sukulaisskopen silmittömän vihan niskaani. Puhuimme syvällisiä viinilasin äärellä ja astrologiaakin. Puhuimme kohtalosta ja sattumasta elämässämme hyvin paljon. Sanoin hänelle, että mekään emme olisi ystäviä, ellet olisi veljeni vaimo. Voit arvata miten hän sen ymmärti? Hän kantoi sitä kolme vuotta sisällään ja sitten otti minut käsittelyynsä. Sitä vihaa se kantaa edelleen. Eikä 'anna anteeksi'. Älä suurentele asioita, mutta ole varovainen. - P.S. En suinkaan niittaa skopeja vain yhden esimerkin perusteella vaan se tukee sitä käsitystä, jonka olen skopesta saanut astrologian harrastajana.


      • vesin
        ........... kirjoitti:

        Olen saanut sukulaisskopen silmittömän vihan niskaani. Puhuimme syvällisiä viinilasin äärellä ja astrologiaakin. Puhuimme kohtalosta ja sattumasta elämässämme hyvin paljon. Sanoin hänelle, että mekään emme olisi ystäviä, ellet olisi veljeni vaimo. Voit arvata miten hän sen ymmärti? Hän kantoi sitä kolme vuotta sisällään ja sitten otti minut käsittelyynsä. Sitä vihaa se kantaa edelleen. Eikä 'anna anteeksi'. Älä suurentele asioita, mutta ole varovainen. - P.S. En suinkaan niittaa skopeja vain yhden esimerkin perusteella vaan se tukee sitä käsitystä, jonka olen skopesta saanut astrologian harrastajana.

        tunnen kaksi skorppioninaista ja tulen toimeen heidän kanssaan erinomaisesti. Toinen on kyllä tosi "vaikea" luonne, mutta vesimiehenä no problem. Skorppionimiehet taas ovat jotenkin arvoituksellisia. Liiankin kilttejä mutta samalla jotenkin pelottavan määräileviä ja se asioiden käsittely seksin avulla, tuntuu että kaikki asiat käydään sängyn kautta läpi. Outoa.


      • pohtimaan
        vesin kirjoitti:

        tunnen kaksi skorppioninaista ja tulen toimeen heidän kanssaan erinomaisesti. Toinen on kyllä tosi "vaikea" luonne, mutta vesimiehenä no problem. Skorppionimiehet taas ovat jotenkin arvoituksellisia. Liiankin kilttejä mutta samalla jotenkin pelottavan määräileviä ja se asioiden käsittely seksin avulla, tuntuu että kaikki asiat käydään sängyn kautta läpi. Outoa.

        Skope on salailija ja kertoo vain sen mikä on pakko. Tapaus Matti - Susanna on hyvä esimerkki tästä. Skopen asioita ei saa levitellä muille. Tässä suhteessa S. oli vaarallinen. - Mutta nyt esim. läheltäni skopemiehestä. Eronnut sukul.(50 v. n) etsi netistä seuraa ja löysi. He alkoivat tapailla ja mies pyysi naista luokseen asumaan. Nainen epäröi muttei suostunut. Asusteli kuitenkin silloin tällöin miehen luona jo n. vuoden verran. Sitten löysi laatikosta kuvan miehen edellisestä perheestä. Siellä oli yksi ylimääräinen tyttö, yli 20 v. Oli unohtanut kertoa siitä. Oli näet hylännyt oman lapsensa välillä olleen toisen naisen painostamana.( Siis mies ollut jo kaksi kertaa naimisissa).


      • on!
        vesin kirjoitti:

        olen kyllä huomannut, että jotenkin skopu vetää mukanaan johonkin... en vain tiedä minne. Ja vaikka on äärettömän kiltti minulle, niin jokin hänessä pelottaa. Niin ja neuvoa osaa, ja aika voimakkaasti. Valitsee sanansa tarkkaan, eikä siihen ole juuri minulla sitten lisättävää.
        Onko sinulla henkilökohtaista tilannetta ollut skopujen kanssa?

        Seurustelin lähes viisi vuotta hyvin omistuhaluisen skorpionimiehen kanssa. Suhde oli toivoton on-off-suhde ja onneksi nyt ohitse. Seksi oli intensiivistä ja mieletöntä ja se meitä ajoikin aina yhteen ja tietysti pitkät älyllisesti haastavat keskustelut. Kaikki oli niin kauan hyvin kun jaksoin olla kuten hän halusi. Mutta kun halusin olla omissa oloissani hänet oli heti vertaukuvallisesti "hylätty" ja helvetti oli irti.
        Tuo vastaansanomaton keskustelutyyli on myös tuttua. Vähitellen toki opin, että hänen tiukat mielipiteensä eivät kuitenkaan tarkoittaneet lopullista totuutta vaan niihinkin voi sanoa vastaan.
        Lopulta koin liikaa ymmärtämättömyyttä omia tarpeitani kohtaan, jotta suhde olisi voinut jatkua. Nyt olen henkisesti vihdoin vapaa ja se on ihanaaaaaa!!!!


    • Kate83

      Mun mielestä sillä ei ole merkitystä.. En ole valinnut kumppania tulojen mukaan.. Otan ihmisen vastaan juuri sellaisena kuin hän on köyhänä tai ei.. Se ei mittaa sitä kuinka paljon toista rakastaa.. Se että elämäs pärjää ns. omillaan omilla jaloillaan ja on itsenäinen.. Se on paljon se=).. On töitä tai ei.. Sitä selviää vähilläkin rahoilla.. kokemusta on... puolelta toiselle=).. Päivä kerrallaan ja jokaisen päivän otan vastaan juuri sellaisena kuin se on.. rikkaana tai köyhänä tai siit väliltä=).. Oma kulta paraikaa työtön ja ite käyn töissä.. Ja avustan tarvittaessa.. ja toisippäin, kun mulla rahat vähis=).. Joustavuutta suhtees=).. Ite Vesimies nainen=)..

    • Ei ei

      mitään merkitystä. Kun mä muutin yhteen mieheni kans, hänellä ei ollu mitään muuta kuin yks laukullinen vaatteita, eikä se haitannu mua ollenkaan. Ja aivan tavallinen työläinen muutenkin. Rakkaus, rehellisyys ja luotettavuus, siinä on ne pointit mitä mieheltä odotan ja edellytän.

      • jFRUSCIANTE

        Samat vaatimukset minullakin. Olen siis vesimiesnainen.
        Omat tulevaisuudensuunnitelmani ovat kieltämättä melko kunnianhimoiset, mutta karsastan niinsanottua siivellä elämistä. Tahdon itse ansaita sen mitä minulla on. Täten voin sanoa, etten laita painoa kumppanin varakkuudelle.


    • */*/*/*/ +*/*/*/

      Välittää vain rahasta, ei töistä luuseri.
      Jok"ikisessä asiassa oikeassa mielestään.
      Yrittää päästä joka asiassa luimistellen.

      Asia mikä tahansa, aina syy toisessa.
      Vesimiesnainen vaihtaa usein miestä.
      Uskollisuus onko se syötävää?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1938
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      996
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      966
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      245
      904
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe