Tarvitsen ok, perus tanssimaton PC:lle (stepmaniaan). Ei siis mitään halpiskakkaa, eikä ihan huippulaatuakaan tarvitse olla.
Etsin nettisivua josta vois tilata. (löytyykö suomalaista sivustoa vai pitääkö tilaa ulkomailta; postikulut €?
Mistä tilata suht hyvä tanssimatto
5
14693
Vastaukset
- Vigly
Esim. Polarpanda.com
-suomalainen ja ilmeisesti nopea toimitus. Matto noin 32 e postikulut. Adapterin kanssa 45e (Tarvitset adapterin pelataksesi pc.llä)
Olen kuullut huhua että sieltä kannattaa tilata, ja itse olen tuota 45e mattoa juuri tilaamassa :) - laurawa
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=15694
Siinä. Hintava, mutta loistava :) Omana on :)- kysyykiitoshän
käykö ihan mihin tietokoneeseen vaan?siis hinta tuo 36.90? :D
- Entiiä?
Katoin Vaivaton.com:ista, mutta en tiiä mikä on paras... Hinnalla ei ole väliä, vain alle 50€ niin suit-sait menee. Voisko joku kertoo, mistä saa sellasen jännän "kovan" tanssimaton?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t857084- 353781
- 443318
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 2062259
- 412202
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241848- 401739