Vaa´alle

sopivin...

Olen vaakanainen ja hetken palstaa lueskeltuani huomasin olevani "täydellinen vaaka" :) Eli kuvailut osuivat useasti nappiin.
Noh, mutta kysymykseni kuuluu; mikä merkki sopii kaikkein parhaiten vaaálle kumppaniksi?
Ei oteta tätä kysymystä liian vakavasti,vaan ihan "pilkettä silmäkulmassa" meiningillä. Onko joku merkki, jonka tähtikartta on sanonut erityisesti sopivan meille?
Itse olen sitä mieltä, että Kauris EI ainakaan ole se paras vaihtoehto ;-)

9

2972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaaka minäkin!!

      Kaikkien kirjojen yms. perusteella Vesimiehet ja Kaksoset sopii parhaiten meikäläisille :) Ja tottahan se on, suurin osa kaveripiiristäni koostuukin näiden merkkien edustajista!

    • Libratar

      Joo, ei ainakaan kaurista!!
      Vesimiehestä ei kokemusta (paitti itellä nouseva merkki!) mut kyllä se taitaa se kaksoset olla.. 2 vakavempaa juttua ollu (ja siis ON!) kaksosmiehen kans.

      • Jojo

        on ehdottomasti kaksonen. Ei tule koskaan tylsää vaa'alle, kun kaksonen jaksaa puhua ja antaa huomiotaan vain ja ainoastaan vaa'alle, joka nauttii siitä täysin siemauksin.


      • "sitoutumiskammoinen...
        Jojo kirjoitti:

        on ehdottomasti kaksonen. Ei tule koskaan tylsää vaa'alle, kun kaksonen jaksaa puhua ja antaa huomiotaan vain ja ainoastaan vaa'alle, joka nauttii siitä täysin siemauksin.

        Toi on niinkuin niiiiiin totta!
        Kaksosilta saa juuri sitä huomiota, jota vaaka loputtomasti tarvitsee. Itselläni yksi ihana suhde kaksoseen takana. Kemiat synkkasi mielettömän hyvin yhteen ja hauskaa oli. Hän sai minut aina nauramaan.
        Minun kaksoseni ei vaan jaksanut odottaa päätöstäni uskallanko sitoutua vaiko enkö. Näin me vaaát sitten saatamme missata elämämme tilaisuuden.
        Onko muilla jotain vastaavia kokemuksia?


      • kans oma
        Jojo kirjoitti:

        on ehdottomasti kaksonen. Ei tule koskaan tylsää vaa'alle, kun kaksonen jaksaa puhua ja antaa huomiotaan vain ja ainoastaan vaa'alle, joka nauttii siitä täysin siemauksin.

        VAAKANAINEN...ja mieluiten sit HETI! enempiä värkkäämättä! niin KAKSOSMIES TÄÄLLÄ..Ja uskon että vaaka ja kaksonen tulee todella hyvin toimeen keskenään parisuhteesa vaikka kokemusta ei olekkaan..Paras kaverini on kuitenkin vaakamies,enkä ikinä aio luopua tästä kaverista,vaikka maailma halkeaisi keskeltä kahtia ja jäisimme eri puoliskoille :)


    • ammsu

      hauska juttu :) minullakin kaksospoikaystävä ja tuntuu että hyvin sovitaan yhteen. välillä liikaa tappeluita pienistä asioista mutta pienellä työskentelyllä suhteessa..uskon olevamme loistava pari.

    • vaakanainen

      Skorpionimies kymmenisen vuotta, tuskaa koko suhde. Ei toimi. Eroamme ja olen siitä todella onnellinen. Kesti vain pitkään päättää...

      Lapsuudenystäväni on kaksonen, siis tyttö, mutta kavereina synkkasi tosi hyvin. Oli paras kaveri ja on vieläkin, vaikka harvoin enää näemme.

      • poispäin

        Olin naimisissa 28v kaksos mihen kanssa josta saimme ihanan kaksois pojan. Erosimme tosin jo 13v sitten mutta olemme toistemme parhaat ystävä tänäkin päivänä. Poikani kin on kaksonen ja aivan kun isänsä kunnon ihminen ja äitinsä kaveri ei pelkästään äiti-poika suhde. Myös rapu sopii vaalle jos hän on syntynyt merkin ensimäisellä puoliskolla. Kokemuta on jo 8v avoliitosta ja hyvin menee. Kanatta kokeilla.


    • jeanmarc

      periaatteessa sopivimmat löytyy ilma- ja tulimerkeistä, eli vaaka, kaksonen, vesimies. jouskari, oinas ja leijona. ite olen vaakamies ja parhaat muistot on vaakakumppaneista. parhaat ystävät on mulla tulimerkkejä.
      kauriita koitan välttää (työnarkomaani, materialisti, pihi, hidasälyinen puurtaja) : )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe