autaako veden juonti..?

veden kittaaja

Auttaako veden juonti todella kasvojen puhdistumiseen..? Kuinka paljon sitä pitäisi vähintään juoda päivässä, että siitä oisi hyötyä?
Ite oon joskus ottanu päämäärän 2 litraa/ päivä..mutta se tuntuu liian suurelta määrältä saada juotua päivän aikana. Se aina repsahtaa.

kauanko siinä menee, että oisi näpyt pois? Kovin hirveesti niitä ei oo mutta ihan riittävästi..:)
Ei se ny varmaankaan tehoa mustapäihin..?

16

7000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jsdfa

      auttaa se. se auttaa poistamaan kuona-aineita ja muuta paskaa kehosta ulos.

      • veden kittaaja

        haluasin tietää mikä määrä riittää??..kun 2 litraa tuntuu paljolta..


      • juu
        veden kittaaja kirjoitti:

        haluasin tietää mikä määrä riittää??..kun 2 litraa tuntuu paljolta..

        jos sinusta 2 litraa tuntuu paljolta niin miltäs kuullostaa yli 10 litraa päivässä.
        Minä juon VÄHINTÄÄN 10 litraa vettä päivässä, mutta eipä tunnu auttavan. Tosin en juo vettä sen takia, että saisin naamani paremmaksi vaan urheilen paljon enkä juo esim mehua tai limsaa.


      • Anonyymi
        veden kittaaja kirjoitti:

        haluasin tietää mikä määrä riittää??..kun 2 litraa tuntuu paljolta..

        Samoin kun mulla on paljon naamassa näppyjä eikä mikään kasvohoito auta että mikä sitten auttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin kun mulla on paljon naamassa näppyjä eikä mikään kasvohoito auta että mikä sitten auttaa?

        Oletko käynyt ihotautulääkärillä.Et kerro miten syöt.Syötkä terveellisesti vai epäterveellisesti.


    • Milla Magia

      Kyll ne kaikki Finnit lähtee aikanaan! Sun vaan tarvii tottua, et niitä tulee jatkuvasti tai joskus.Oli itelläki pari vuotta sitten aika työlästä päästä niistä eroon,mutta oikealla puhdistuksella ne väheni. Sit kantsii käydä Kosmetologilla joka voi tehdä esim. syväpuhdistuksen.Ite kävin muutamia kertoja, kerta makso n.24 euroa, ei kovin kallis, jos haluut pitää huolta itest. Nyt pojatkin juoksee kilpaa perässä ja sanovat mua kauniiksi...:)

      • mee

        tuo syväpuhdistushan ei varmaan mikään kovin pitkäaikainen apu ole? Itse olen menossa kosmetologille tiistaina, kun ei viitsi vielä roaccutaniin siirtyä. Uskon kyllä voi ensi viikko olla aika puhdasta mun kasvoja ajatellen. =) Mutta sitten se taas alkaa, finni toisensa jälkeen...


    • B.A.T

      Yritä juoda 1,5 litraa päivän aikana. Menee parista viikosta kuukauteen, kun huomaat muutokset iholla...siitä tulee hehkeämpi ja harvemmin näppyjä. Mustapäihinkin se tehoaa...ainakin omassa leuassa olevat täppylät on muuttuneet huomaamattomimmiksi.

      Ota puolen litran pullo ja hörppää siitä aina pikkuisen silloin tällöin. Esim. aina kun pidät jostain taukoa, muutama kulaus kerallaan tekee päivän aikana aika paljon.

      Pidän pulloa mukana sekä töissä että kotona ja päivän aikana saata juoda huomaamattani kolmekin litraa...siitä kun on tullut paha tapa nääs.

      • juu

        Katsohan ylempi viestini!
        En ole huomannut MITÄÄN EROA juonko vaikka 5 litraa tai 10 litraa vettä! EI TÄHÄN VITUN PASKAAN AUTA MIKÄÄN!


      • kundi17
        juu kirjoitti:

        Katsohan ylempi viestini!
        En ole huomannut MITÄÄN EROA juonko vaikka 5 litraa tai 10 litraa vettä! EI TÄHÄN VITUN PASKAAN AUTA MIKÄÄN!

        vika vaihtoehto sit taitaa olla roaccutan. usko pois, ei oo niin paha ku noi monet valittelee. mulla esimerkiks alko paraneminen heti alottamisen jälkeen. nyt ei oo finnei yhtää (1.5 kk vetäny), ja ihokin silee ku vauvan perse. noi arvet vaan on viel vähäse jälel mut nekin kuluu pois hyvää vauhtia.


    • Tyttö78

      Jos sulla on akne/mustapäitä ja rahaa mennä ihotautilääkärille, varaa ihmeessä aika. Itse odotin liian kauan läärärille menoa, joten ihooni jäi arvet --> olleet jo 7 vuotta. Söin kuurin, joka todella tehosi näppyihin eikä niitä ole sen jälkeen ollut. Kävin sitä ennen kosmetologeilla, join vettä, vältin rasvaisia ruokia ja käytin kaiken maailman rasvoja, jotta ne häviäisivät. Suosittelen!

      • mie

        Mikä sen kuurin nimi oli? Roaccutan?


    • yhdellä huikalla

      ei 2 litran juominen voi olla mikään ongelma =D

    • Selene

      Kokeile ihmeessä natusan baby sinkkivoidetta näppyihin ja jätä vaalean leivän ja pullan syönti pois! Huomaat pian eron ihossasi. Itse olen testannut.. Veden juonti on hyväksi iholle, muttei yksistään riitä näppyjä nujertamaan. Hyvä kevättä! :)

    • possumi

      Mulla kyllä veden juonti auttaa tosi hyvin näppyihin. Iho näyttää kirkkaammalta, eikä ole niin rutikuiva kuin ennen.

    • gdgdgdsgsgsdg

      Ylenmääräinen nesteiden nauttiminen ei hyödytä yhtään mitään. Elimistö pystyy hyödyntämään vain tietyn määrän. Jos juo ämpärillisen, saa aikaan pahimmillaan elektrolyyttihäiriön ja aivopöhön.

      Saat nestettä normaalista ruuasta ja ateriajuomista. Sokerijuomia ei kannata nauttia muutenkaan. Helteellä, saunoessa ja urheillessa tietysti pitää juoda enemmän. Jos sää on viileä, etkä liiku rasittavissa määrin, et tarvitse mitään ekstranesteytystä. Juo muutama lasillinen vettä aterioiden välillä tai vaikka kupillinen yrttiteetä.

      Riittävää nesteytystä voi arvioida virtsan värin ja virtsaamistiheyden mukaan. Hyvin tumma virtsa ja hyvin harvat virtsaamiskerrat viittaavat kuivumiseen. Jos käy muutenkin pissalla kohtuullisen usein, ja virtsa on vaaleaa, ei lisänesteytys auta yhtään mihinkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      942
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      731
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      667
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      645
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      624
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      588
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe