Visuaalinen meditointi auttaa katkaisemaan stressin ja liika-ajattelun. Kun toistuvasti murehtii ja ajattelee ongelmiaa, niin elimistökin alkaa lopulta kärsimään.
Visuaalinen meditointi jossa kuvittelee itsensä esim. metsän keskelle tai muualle rauhaisaan paikkaan auttaa katkaisemaan tällaiset tuhoisan ajatuskierteen jolloin elimistö voi alkaa parantumaan.
Visuaalinen meditointi
1
312
Vastaukset
Ja tuhansia kertoja testattu. Meditaation periaate lähtee ideasta, että
nisäkkään mieli ihmisen tasolla on plastisen notkea.
Viittaus nisäkkäisiin tässä johtuu mm. koira-tai hevoseläinten koulimiseen.
TM metitaatioon sanotaan tarvittavan koulutetun TM opettajan opetus.
Kuten sanot nim.>auttaa< visuaalinen meditaatio tarvitsee omaehtoiset puitteet, myös kohteen.
Jokatyypin meditointiin vaikka lapsuudesta tuttu maisema.
Ja ei kun 'antennit kaakkoon' ja mediseeraamaan. Huikea aivo&keskushermostomme reagoi 'kiitollisena' sisäisiin hiljentymisessioihin. Mieli rauhoittuu.
Joka tyypi meditaatiollakin voi oppia käsittelemään lapsuusiässä syntyneita traumoja.
Luonto pyrkii mielen kautta parantamaan myös elimellisiä sairauksia, kunhan suomme
tähän luonnonmukaisia edellytyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980