pikkusiskollani on 12v synttärit mutta ei tiedä mitä kivaa siellä voisi järjestää....joten jos teillä on hyviä synttärivinkkejä niin kertokaa ihmeessä :) ja kyllä tarjoiluvinkitkin olisi kivoja
12v synttäreille vinkkejä
5
2307
Vastaukset
- ---------------------
niin elikkäs ihmisiä on tulossa 3 synttärisankari ja juhlat ovat tässä seuraavalla viikolla :)
- synttäreille ideoita
Ah, mitäpä 12v harrastaa? Jos on heppahöperö voisiko ajatella vaikka vossikka-ajelua, jos sellainen kaupungissa on?
Tai joku musakonsertti jonne sankarin ja kaverinsa voisi viedä aikuisen seurassa.
Sitten koko remppa katettuun juhlapöytään jossa sankari saisi vastaanottaa pikkupaketit jokaiselta (kirja, pusero, T-paita, päiväkirja, jalkapallo, ratsastusleiri, jokin tanssikurssi...suosikki sarjakuva-albumi, iso suklaalevy, kukkia, koruja, kosmetiikkaa...)
Tai kuumailmapallo ajelu!
- Emilia-
Mitä te luulette oikeesti ne ei oo enää 5-vuotioit!!!
Tää ei oo niin lapsellist mut ei liian aikuismaistakaan eli: Tietovisa synttärisankarista ja jätä ne rauhaan!
Ymmärrän että on vaikeata luopua lapsista kun he kasvavat.
Ps. Älkää dissatko muutrnki riippu lapsesta. - Aivonystyröitä!!
Onpa tylsiä ideoita 12v. tytön juhliin! Nyt oikeita ehdotuksia, enkä löydä tekemistä tätä menoa! Hyvät ihmiset! Oon ite 12v. ja sanon suoraan että ei mitään kuumailmapallo ajeluita tai konsertteja. Tietovisa oli mun 11v. juhlissa! Ihan kiva. Mut nyt oikeesti! Ne on nyt maanantaina 4 yön päästä! Aivonystyröitä kehiin pliis!
- anonyymimuumi
Synttärit meni jo, mutta toivottavasti joku saa tästä ideaa synttäreille. 11 veenää mulla oli halloweensynttärit,olen syntynyt 30.10. eli päivä ennen varsinaista halloweenia. Vieraat ja minä pukeuduttiin vampyyreiksi, noidiksi tms. Tänä vuonna pidän aika ''normaalit'' synttärit. Siskoni piti talvella lumiaiheiset synttärit, koko talo oli sisältä lähes valkoinen. Synttäreillä voi paistaa vaahtokarkkeja jos on nuotiopaikka tai takka. voi leikkiä aarteenetsintää ja vihreää perhettä eli aloittaja sanoo: minulla on vihreä puhelin, seuraava jatkaa: minulla on vihreä nenä jne. tarkoitus on ettei saa sanoa samaa sanaa toista kertaa tai putoaa pelistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101661- 1711618
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691518Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231308Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901194Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146963Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70961- 94869
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr185805Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud209785